Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

ГАЗ-31107: загальні характеристики


Опубликованно 01.04.2018 05:42

ГАЗ-31107: загальні характеристики

Горьковський автозавод приступив до випуску черговий рестайлінгової «Волги» моделі 31105 в 2003 році. В основі машини лежали багато конструктивні рішення та вузли від 24-ї моделі, яка була розроблена ще в далекі 60-ті роки. Багато з них вимагали термінової заміни, яка планувалася наступною версією, що одержала позначення ГАЗ-31107.Загальні дані

Датою появи декількох прототипів цієї машини є 2003 рік. При цьому завод ставив перед собою мету запустити серійне виробництво в самому кінці 2005 року. Однак плани швидко скорегували, перенісши запуск на 2006 рік. Це було пов'язано з бажанням встановити новий інтер'єр салону, який розроблявся спільно з німецькими дизайнерськими фірмами.

Основний упор при створенні ГАЗ-31107 «Волги» робився на задню підвіску, яку планували позбавити архаїчних задніх ресор. Але балка моста при цьому залишалася практично незмінною. У зв'язку з відмовою від кріплень ресор значно змінювався вигляд задньої частини кузова, а також деякі рішення в салоні. Крім цього, передбачалося підвищити комфортабельність салону за рахунок поліпшення якості виготовлення і впровадження нових опцій.Перша версія

Перший варіант ГАЗ-31107 був створений силами невеликої дизайнерської компанії «Автодизайн», що базувалася в місті Набережні Челни. Паралельно свій варіант запропонували і конструктора заводу ГАЗ. На цих прототипах використовувалася передня світлотехніка від «Опеля Вектри С».

Крім двох машин з кузовами седан, був як мінімум один універсал, оснащений задньою світлотехнікою від стандартної моделі 31105. Всі ці машини багаторазово демонструвалися на виставках, що проводилися з середини 2003 по літо 2004 року. Друга версія

Наступна партія експериментальних зразків ГАЗ-31107 була представлена в липні-серпні 2004 року. Ці машини мали стандартну передню оптику і змінену конструкцію кришки багажника і задніх ліхтарів. На всіх зразках машини застосовувався один і той же 130-ти сильний мотор від 31105, що відповідає нормам ЄВРО-2. Єдиною відмінністю стала декоративна кришка з чорного пластика, яка закривала більше половини моторного відсіку.Відмінності конструкції

Найголовнішою відмінністю в силовій структурі кузова стало видалення задніх лонжеронів, на яких раніше кріпилися сережки задніх листових ресор. Замість них застосували більш міцні бічні підсилювачі конструкції кузова. У самій задній підвісці залишився стандартний стабілізатор, доповнений двома поздовжніми і поперечною тягою Панара. Підвіску мосту виконали на вертикальних амортизаторах і розміщених паралельно пружинах. Причому точки кріплення стійок розташовувалися під мостом, але все одно знаходилися вище самої нижньої точки машини – картера моста. З-за зміни конфігурації задніх крил скоротилася на 30 мм довжина заднього звису.

Зміна кузова дозволило розмістити паливний бак в лівій ніші за заднім колесом. При цьому його обсяг довелося скоротити до 60 літрів – встановити більш ємний просто не вдалося. Великим плюсом такого розміщення багажника стала його велика корозійна стійкість і поліпшення развесовки машини.

Люк горловини бака вивели на середню частину заднього крила. Точно таке ж рішення використовувалося в самому початку 80-х на ранніх випусках моделі 3102. Оскільки бак пішов з-під підлоги багажника, там розмістилося запасне колесо та інструментальна сумка. Сама висота підлоги багажника дещо зросла, оскільки під днищем потрібно встановити більш габаритні елементи підвіски. Частково висоту багажника компенсували збільшенням висоти крил.

Для більш інтенсивного повітрообміну в багажнику і видалення звідти конденсату змінили систему вентиляції. Вихід повітря здійснювався через решітки у нижній частині задніх крил, закритою бампером. Штатні отвори на задніх стійках були скасовані. У конструкції кузова були застосовані кілька додаткових каналів для проходу повітря, що дозволило поліпшити стійкість деталей до корозії. Фото ГАЗ-31107 наведено нижче.

З-за зміни стійок і панелей багажника на кілька градусів збільшився нахил заднього скла. В спинці заднього сидіння був відкидний люк, встановлений за підлокітником. Обидві подушки заднього сидіння отримали більш ергономічний профіль. Сама кришка багажника відкидалася не торсионами, а газовими упорами. Це рішення дозволило компенсувати зменшену висоту відділення.

У салоні машин з'явилися нові передні сидіння з регулюванням по висоті, змінений перемикач світла з покращеною ергономікою і абсолютно новий блок управління кліматичною установкою.Висновок

Всі ці поліпшення в серію не потрапили, оскільки спостерігалося стійке падіння попиту на модель 31105, а нова «Волга» обіцяла бути ще більш дорогої. Для освоєння серійного виробництва потрібні були чималі фінансові вкладення, які керівництво заводу не схвалив. Тому проект був згорнутий. Доля дослідних зразків машин невідома.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.