Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Як Джинетта плани, щоб виграти в 2018 році 24 години Ле-Мана


Опубликованно 02.04.2018 08:27

Як Джинетта плани, щоб виграти в 2018 році 24 години Ле-Мана

Британія нового Ле-Мане сподіваюся, нові апартаменти ginetta G60 до - ЛТ-Р1 спорт/гонщик, який виступає "досить висока ймовірність повного успіху в цьому році 24-годинна французька класика, за даними Джинетта бос і проекту злодія в законі Лоуренс Томлінсон, поки передсезонних тестів пройде добре.

Система G60, названий так на честь 60 років Джинетта безперервного будівля автомобіль, є все-новий гібридний дизайн в lmp1 створено і побудовано в Лідс завод, де Джинетта робить його існуючих автомобілів.

Не буде G60s роботи: машини будуть агітував команди капера. Поки Банбері на основі ТРС - Садиба підписався на два чемпіонати світу на витривалість (wec) Ginettas і Томлінсон це closingin на аналогічну операцію з іншою командою, що дозволить збільшити контингент своїх автомобілях на решітці Ле-Мана до чотирьох.

Представлений в гоночний автомобіль шоу в Бірмінгемі на початку цього місяця, система G60 буде битва, остання версія гібридної TS050 Тойоти на почесті лінія в Ле-Мане на 16-17 червня. У минулому році Toyota програла Ле-Ман в Порше (який був знятий на 2018 рік) в гонці, лідери яких були настільки роздирають ненадійності, що значно повільніше lmp2 і майже виграв. У Джинетта 2018 вигравати буде перша відверта перемогу англійців з успіхом Бентлі в 2003 році і першій Британської команди, так як "Ягуар" у 1990 році.

"Ми вважаємо, що наша машина на темпі", - говорить Томлінсон. “Всі наші цифри свідчать про те, що має швидкість нам потрібна.

"Ми не очікуємо, що Тойота бігти набагато швидше, ніж у 2017 році, тому що судячи з усього вони були праві на межі технології. У минулому році, з огляду на пристойну надійність, ми могли б запустити нашу машину на п'ять секунд повільніше на колі, ніж його потенціал і виграв гонку.

"Система G60 почав буквально з чистого аркуша", - пояснює Томлінсон. “Ми багато працювали над кожною деталлю. Наприклад, ми могли б використовувати існуючий коробка передач в lmp1, але замість того, щоб ми створили наш власний кожуха коробки передач, щоб дати додаткову жорсткість.

“Крім того, ми використовуємо найкращі та найновіші вуглеволокна для наших панелей. Не всі розуміють це, але це матеріал, який сильно варіюється за якістю. Всі вуглецеві панелі світло, але у нас настільки легкі, вони майже анти-гравітація.

Ми також зосереджені на інші дрібниці – як супер-точний датчик рівня палива, тому що знаючи свій рівень палива до останнього літра може дозволити вам робити зайвий круг в критичний момент. Ми також злегка скомпрометував вага в користь тонкими стійками лобового скла, оскільки автомобілі ВЕС часто не мають хорошої видимості, але це абсолютно необхідно".

На відміну від Ле-Мана "Тойоти", система G60 побудований для організаторів не-гібридних lmp1 за правилами і працює за спеціально розробленою системою прямого вприскування версії V6 двигуном Mecachrome знайомі з fp2 і гонки. Ця ІРГА версія, допрацьована на прохання Джинетта, дозволяє водіям більше свободи, щоб "включити турбо", коли це необхідно. Двигуни класу lmp1 всі індукційні дроселі: без того, Mecachrome і V6 GDI можливо, швидше доставити 900bhp, але в Ле Гіз-Ман, його вихід буде ближче до 700bhp ст.

Система G60 буде вирішувати унікальні 2018 - 2019 ВЕС 'серія супер' з восьми рас яка починається в Спа в травні і закінчується в червні 2019 року з другого візиту в Ле-Мане. Цей перехідний календар призначений для установки Ле-Ман у фіналі сезону ВЕС.

Тому для сезону 2019-2020, перегони почнуться в жовтні, напевно, в Азії, і укласти з Ле-Мане в червні наступного року.

Поточний пріоритет для програми системи G60, каже Томлінсон, щоб отримати достатню кількість випробувань. Інтенсивна програма ось-ось почнеться, ймовірно, в Іспанії, - говорить він. “У нас є чотири місяці до Спа, - каже він, - потім шість тижнів в Ле-Мане. У нас є технічні можливості і ми зробили необхідні планування. Що нам зараз потрібно, - це надійність і удачі".

Давид б'є Голіафа, 1995

Може Джинетта виграти Ле-Ман відверта у своїй першій спробі? Навіть команда інсайдери думаю, що це велике прохання, але, знову ж таки, Макларен зробив це в 1995 році, одна з найбільших перемог сучасності. Не задовольняючись тим, що випустив самий знаменитий автомобіль в світі (Ф1), Макларен зважився на гоночної версії (Ф1 ГТП) і увійшли в ряд в Ле-Мане. Найшвидший – No59, спонукуваний Яннік Дальма, Джей-Джей Лехто і Масанорі sekiya, який стане – був як двигун і коробка передач гремлінів до події. Це ніколи не повинно було тривала гонка, але постійні зливи зменшуються навантаження на підвіску і силовий агрегат. Лехто також вів відмінно, використовуючи видимість водієм в ГТП, що було набагато краще, ніж прототипи, які повинні були багато кіл попереду. Макларен виграв жодного кола, але й інші Гтп фінішувала третьою, четвертою, п'ятою і 13-й.

Які у них шанси?

З пристойним запустити надійності, G60 до Джинетта б втекти з торішнього Ле-Мана 24 години. Технічно важкий фронт-раннери, Toyota і Porsche, так були зірвані неправильно гібрид габбинса, що виграти "Порше" насилу переграв першому класі lmp2.

Всі з яких ілюструє можливість Джинетта в 2018 році. Компанія Porsche відкликані, Тойота зобов'язаний працювати консервативно і нової системи G60 (так його покровителі позову) має швидкість, щоб відповідати його. На інсульт, потенційно нецікаві гонки перетворився на Давид проти Голіафа виклик.

Кращий з всіх, виклик Джинетта далеко не один постріл. Джинетта будує шасі 10, з метою підтримки 10 машин, що мчаться по всьому світу. З допомогою Едріан Рейнард, це продовження розвитку Аеро, щоб зробити автомобіль краще. Бос апартаменти ginetta Лоуренс Томлінсон чекає своїх автомобілів у цьому році, у наступному році і через рік після гонки. Ле-Мане тільки що отримав набагато більш цікавим.

Детальніше

Джинетта 2018 Ле кар-Мані: нове відео гонщик lmp1 швидкісні випробування

Джинетта Г40 Р огляд

Джинетта купує Блайтон Парк схема напередодні гонки в Ле-Мані



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.