"Мерседес-Бенц" звинуватили в оснащенні автомобілів з програмним забезпеченням маніпуляції викидів
Опубликованно 09.04.2018 00:30
Компанія Mercedes-Benz оснастила різних моделей дизель з програмним забезпеченням, які можуть допомогти їм пройти випробування на викиди, згідно з доповіддю, опублікованій в німецькій газеті Bild AM sonntag.
У доповіді, з посиланням на інформацію Більд АМ Зонтаг каже, що містяться в Міністерство юстиції США розслідування, стверджує, інженери "Мерседес-Бенц" материнської компанії "Даймлер" розробив різні програми, що дозволило енну дизельні моделі, щоб передати нам емісійних випробувань шляхом маніпуляцій з двигуном та його селективного каталітичного відновлення фільтра.
Інженер Фольксваген засуджений до тюремного ув'язнення за участь Dieselgate
Програмне забезпечення програми затверджується з урахуванням конкретних вимог різних циклів у США викидів процедури тестування, що дозволяє дизельного двигуна Mercedes-Benz моделі для роботи в ультра-чистий стан, але тільки протягом обмеженого періоду часу, після чого він був потім перейшов на так званий "брудний режим".
Програм маніпуляції нібито використовується компанією Mercedes-Benz, щоб вирішити свої дизельні моделі, щоб пройти випробування нас можуть бути схожими на тих, розроблений компанією Volkswagen і загрожують перетягнути його далі в скандал Dieselgate.
с. Р1 {маржа: 13.0 0.0 0.0 0.0 РГ РГ РГ РГ; шрифт: ПКС 13.0 'Люцида Гранде'; -WebKit-text-тактний: #000000} прольоті.С1 {шрифт-кернінг: нічого}
За інформацією, отриманою Більд АМ Зонтаг, входять до програм, які нібито були розроблені для дизельних автомобілів Mercedes-Benz моделі є "біт 13" функції. Він бачить дизельного двигуна в положення "брудний режим", як тільки він випускає 16 г азоту. Це відповідає, що він говорить, тривалості циклу випробувань шосе.
Також підозрюється, використовуються це "біт 14" функція програмного забезпечення. Він переключає двигун "брудний режим" при певних температурах і заданих періодів часу. Ця функція нібито особливо підходить для автомобілів, що дозволяють передавати на FTP-75 теплий випробувального циклу.
Компанія створила програмне забезпечення "Фольксваген" Dieselgate чит, стверджує дослідження
Ще однією функцією програми під назвою "біт 15", як стверджують, були використані в ході випробувального циклу US06. Він запрограмований для виключення вихлопних газів SCR системи доочищення після 16 миль.
Стверджує Bild американські слідчі також виявили ще підозрілі функції програмного забезпечення в рамках системи управління різних моделей Мерседес-Benz. Називається Slipguard, це звітненно визначає, коли автомобіль проходить випробування на динамометрическом і стверджував, що вплив дозування на основі сечовини adblue на рішення протягом вихлопних газів SCR системи доочистки.
Ці звинувачення пролунали після того, як новина про те, що Федеральне Міністерство транспорту з вимогою Мерседес-Бенц видає нагадаємо, на дизельні версії своїх Віто автофургон із-за невідповідності.
За даними джерел, випробування, проведені на Віто розкрити свій фільтр SCR є запрограмований, щоб зменшити вприску рідини adblue, щоб дозволити йому бути заповнено в інтервалах обслуговування - тим самим знижуючи його ефективність та призводить до більш високих значень NOx, ніж ті, які стверджують Мерседес-Бенц.
"Мерседес-Бенц" не коментуючи звинувачення в маніпулюванні дизельних викидів.
Детальніше
Мерседес-Бенц C-класу огляд
'Кілька сотень тисяч британських машин, постраждалих від програмного забезпечення викидів Мерседес підправити
Мерседес-Бенц S-класу
Категория: Авто Новости