Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Новий Audi А1, зняте на відео перед запуском в 2018


Опубликованно 13.04.2018 01:30

Новий Audi А1, зняте на відео перед запуском в 2018

Новий другого покоління Audi А1 був знятий на відео під час тестування до його появи на дорогах вже в цьому році.

Початкового рівня Ауді модель буде більш динамічним і більш комфортним, ніж його попередник, за словами інсайдерів у штаб-квартирі компанії в Інгольштадті у Німеччині. Мета, кажуть, затьмарити останній міні для загальної компетенції.

Audi планує досягти цього за допомогою нової структури платформи, сильно переробили систему підвіски, яка має додаткові адаптивного керування демпфіруванням, нову лінійку двигунів і оновлені редуктори.

Новий А1 повинен бути запущений в протягом першої половини 2018 року, а прибувають на Британських дорогах до кінця року зі стартовою ціною, як очікується, залишиться поблизу ?15,560 сьогоднішньої моделі.

Початкового рівня Ауді виросла в розмірах і одержує зовсім новий погляд, щоб зробити його відчувати себе більш престижні і більш органічно поєднуватися з іншою лінійки бренду.

Серед змін укладання бачили на прототипі версії більш широку решітку радіатора і більш плоский капот з трьома відмінними отвори як данина раніше Ауді гоночних автомобілів.

Велика перерва для Інгольштадта суперміні-це закінчення трьох-дверний кузов. Модель другого покоління, які будуть випущені співробітник Ауді Фольксваген Груп марки Seat на заводі в Марторелле, Іспанія, прийде в п'ятидверній тільки форма ГБО.

Цей крок є частиною консолідації моделей Audi мали намір зробити заощадження, які будуть спрямовані на розвиток електричних автомобілів.

Відправною точкою для нового А1-це нова Платформа. Старий PQ25 готелі, побудованому в 2001 році, був замінений на більш сучасні архітектури mqb, АТ, який включає в себе інженерні рішення вже використовуються A3 для більшої амортизації, собівартості продукції.

Нова Платформа використовує комбінацію алюмінію і гарячодеформовані сталь в днище. Його прийняття для нової А1 надає можливості для збільшення зовнішніх розмірів, з колісною базою тільки на 94мм в 2564mm.

Інгольштадт чиновники підтверджують, що новий А1 зросла незначно, що свідчить про зміну в останній поло, з якої А1 акцій значну частину свого механічного пакет. Нова структура також стверджував, що принесе значне збільшення жорсткості на кручення — це сказав, щоб привести до помітним поліпшенням загального уточнення.

“Є зрілість нової моделі. Відмінності пізнаваний, коли ви їдете", - сказало джерело, залучений в ході нещодавно проведеного тестування довговічності нової А1.

Збільшення зовнішніх габаритів розширює А1 довжині більше 4000 мм і шириною, що виходить за рамки 1740mm сьогоднішньої моделі. В результаті, новий А1, як стверджується, має більше внутрішнього простору і камера-пропускна здатність, ніж його попередник. Більша частина додаткового простору присвячена тилу, який, як кажуть, пропонують велику ногу, голову і плече.

Усередині з'явилася нова приладова панель, моделі, що вже бачили у великих А3.

Докладаються значні зусилля, щоб гарантувати, що нова модель приваблює більш молодих покупців автомобілів через що Ауді описується як клас-провідна інформаційно-розважальної системи і можливості підключення.

Вони включають в себе додатковий віртуальний кокпіт цифровий дисплей і вбудований 4G мережі LTE в поєднанні з Android авто, яблучний carplay і підтримкою mirrorlink. Допомога при водінні функції включають в себе передній Assist, Місто екстреного гальмування і пішохідної систем моніторингу, а також контролю тиску в шинах функція і обмежувач швидкості.

Лінійка двигунів для нового А1 багато в чому відображає новий Поло. На бензиновій стороні, турбований 1,0-літровий трициліндровий двигуном TFSI потужністю до 113bhp залишиться запис двигуна.

Далі-вгору, турбований 1.5-літровий чотирьох-циліндровий Бензиновий двигун з гніздами 148bhp в якості наступника старого турбо 1.4-літровий чотирьох-циліндровий двигун.

Доліва початковий асортимент буде С1, хоча це не очікується, надійде в продаж у Великобританії до третього кварталу 2018 року. Він цурається двигуна сьогоднішня модель на нову турбо 2,0-літровий чотирьох-циліндровий Бензиновий двигун ногами до 250bhp.

Новий А1 спочатку планується запустити з операцій з турбонаддувом 1.6-літровий чотирьох-циліндровий дизельний двигун з 95bhp в поєднанні зі стандартним селективного каталітичного відновлення фільтра в стандартній комплектації. Однак, Audi боси кажуть, переглядають у світлі істотного падіння продажів дизельним двигуном малолітражних автомобілів.

Тим не менш, А1 отримаєте газовий варіант, у поєднанні зі спеціально адаптованої версії турбо 1.0-літровий трициліндровий Бензиновий двигун. Він не буде продаватися у Великобританії.

Поряд зі стандартною шестиступінчастою механічною коробкою передач, покупці також зможуть вибрати опціональною семиступінчастою з подвійним зчепленням коробкою передач s tronic з функцією автоматичного перемикання.

У той час як перше покоління А1 мали повний привід тільки на діапазон-парадів С1, нова A1 буде пропонувати haldex в стилі електрогідравлічної багатодисковою муфтою система quattro з більш широким діапазоном двигунів.

Пов'язані історії:

Наш огляд Ауді А1

Нова Ауді Q3 в полон до прибуття липня



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.