Пежо впевнений у собі позашляховик і EV пуш після сильних результатів продажів
Опубликованно 19.04.2018 21:18
Генеральний директор компанії Peugeot Жан-Філіп Импарато вважає, що його компанія добре розміщена, щоб отримати вигоду з електричного та позашляховик "революцій" після року сильного зростання світової економіки.
Говорячи виключно до автомобіля, сказав, що Импарато бренду 600,000 продажу позашляховик в 2017 році, що становить 60% зростання на рік раніше, був прикладом своїм іміджем і диверсифікації сильні.
"Можна сказати, що на багатьох ринках у 2010 році бренд був не так добре поважав, але зараз обсяги показують нам, завойовуючи довіру весь час", - сказав він. "У нас є деякі дуже цікаві проекти позашляховик приходять, щоб скористатися цим зростанням".
Пежо продав 2,119,845 автомобілів в 2017 році, що становить зростання 10.4% на 2016 рік і на які припадає більше двох третин загального результату групи УРП. На відміну від цього, продажу УРП брат Сітроена скоротився на 7,5%, в той час як преміум-бренд DS вниз, значне 38.5% на 2016. Воксхолл/Опель, купівля якого з УРП був завершений у листопаді, продається тільки за 403,933 одиниць в 2017 році, хоча це число не включені в УРП всього через пізнє прибуття в цій парі.
Сказав импарато, що результати Пежо з'явився багато в чому завдяки "високий попит на наші позашляховиків і легких лінійки комерційних автомобілів", а також "тверді виступи" на 208 і 308 (на фото вище у формі Гті). Бос брат пса Сітроен Лінда Джексон, підкреслено успіху марки в її найбільш істотних ринкових, у Європі, де було продано на 3% більше автомобілів, ніж в 2016 році. Вона пояснила, що "крім Китаю", де отримала відображення більш широкого ринку і знизилися на 47,3%, продажу Сітроена виріс на 7,5%.
Ів Боннефон, генеральний директор ДС, сказав, що, незважаючи на труднощі його бренду, компанія надає на свою глобальну стратегічну дорожню карту". Він сказав, що запуск ДС 7 Хрестоносців (на фото нижче) і незалежних дилерів ДС були "важливих віх" у довгостроковому плані.
У контрастно позитивною новиною для Пежо, за Импарато, тільки початок його амбіції бренду. Він пояснив, що його пріоритетом на період до 2018 року є "роботи по рентабельності та частки ринку", а також готує бренду для старту нової хвилі чисто електричних моделей, які стартують з новою версією свого електричного партнер Ван у другій половині 2018 року, а потім електричний 208 в наступному році.
"Електричний перехід-це не майбутнє, це тепер," сказав він. “Між 2019 і 2020 роками, 8% від моєї лінії електрифіковані. І між 2019 і 2020 роками, я буду мати 50% [електризується]."
Замість того, щоб запускати спеціально побудованому ЕВ, як Volkswagen з його майбутньою ID платформи, яmparato сказав Пежо планує випустити електричний варіантів існуючих машин для того, щоб “задовольнити всіх регіонах".
Він сказав, що використання модульних платформ УРП дозволить покупцям вибрати кращий трансмісії від їх способу життя, адже в лінійці будуть представлені електричні, бензинові, дизельні і гібридів покупець "дали вибір".
"Ми повинні мати максимальне охоплення всіх ринків, тому ми дамо вам чотири енергії [джерела]," Импарато пояснив. “Що є ключовим моментом для нас. У нас є багато інших питань, як автономні машини, але [на Пежо] ми завжди хочемо дати покупцеві вибір, щоб вибрати те, що вони хочуть [з цілим рядом різних варіантів."
Що стосується проблем, викликаних недавнім зниженням продажів автомобілів з дизельним двигуном, який бачив поділіться дизель-ринку впали на третину у Великобританії і рівень CO2 зросте, як наслідок, Импарато очікує Пежо залишатися в силі.
"Ми обов'язково досягаємо поставлених цілей СО2 на 2021 рік", - сказав він. “Не тільки 2021, 2025 і 2030 роках, а також. Мені не потрібно, щоб запустити електричний автомобіль і зробити втрати для моїх цілей СО2; я гарантую, що Пежо-це вигідно і погодженого в належному порядку".
Більше Контенту
Підвищення рівня СО2 стати серйозною проблемою для автомобільної промисловості, - сказав директор JLR
Новий DS 7 коментар про Хрестоносців
Категория: Авто Новости