Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Арктична льодова дорога: водіння цей зрадницький шлях у Мерседес-АМГ ДЕ 43


Опубликованно 23.04.2018 05:30

Арктична льодова дорога: водіння цей зрадницький шлях у Мерседес-АМГ ДЕ 43

Цифровий термометр в приладовій нактоузе показує –21deg фактор C. в жорсткій північно-західний вітер дме з північного Льодовитого океану, і це страшно, болісно, життя-загрозливо холодно.

Але звідки я сиджу, життя не могла б бути більш приємним. Розташований високо на обігрів стьобані Шкіряні сидіння з зігріваючим потік повітря спрямовується до ніг нашого Мерседес-АМГ ДЕ 43, ми їдемо разом, що, у певний час року, це єдина дорога, яка з'єднує міста Инувик і Туктояктук в Північній Канаді.

Крім того, що це не дорога зовсім не в традиційному сенсі, все одно. У пізньої весни, влітку та ранньої осені, це величезна Дельта річки, де переважна водних шляхів залучити туристів на каяках і катання на човні пригоди в одній з найвіддаленіших куточках північноамериканського континенту.

Протягом зимових місяців, хоча річка замерзає, утворюючи шар льоду, який потім підготували як величезний, звивисті, каток, створення заморожених шосе, що жителі цих місць називають, за відсутністю кращого назви, льодова дорога.

Тяги в суспільну свідомість реальності серіал Льодовий шлях далекобійників, дороги заморожені, що, в частині також проходить через тундра з вічною мерзлотою і замерзлих ділянок дна Північного Льодовитого океану, вже давно грає важливу роль у підключенні віддалених населених пунктів в Канаді, ізольовані північних територій, забезпечуючи життєво важливим транспортним маршрутом для багатонаціональних нафтових компаній і алмазних копальнях, а також в канадській армії.

Розширення наземної шосе Демпстер початок на околиці Инувик, лід, який утворює над річкою Маккензі кожну зиму традиційно готують на відстань 114 км, закінчуючись на в'їзді в місто Туктояктук.

Як ми готувалися до заліку, суворі морози приніс реальність нашого Льодовий шлях у фокус: щітки склоочисників примерзли до вітрового скла, а гальмівні супорти були замкнені, коли ми дісталися до ДЕ 43, яка вимагає хорошого трохи на холостому ходу, перш ніж ми були впевнені, що його двигун, коробку передач і гальмівну рідину досить прогрілася до рішення задачі.

Наш план полягає в тому, щоб поїхати в колоні з GLE 400 і, в разі, якщо речі мають піти не так, евакуатор моделі G500. Троє найманців виділитися серед величезного пікапи на парковці готелю.

Раніше за сніданком, місцеві жителі розповідали казки. Здавалося, всі, кого ми зустріли в Инувик був свій досвід льодовій дорозі, щоб поділитися. Джек, колишній працівник нафтової вишки, розповів нам про своє Шевроле Імпала раз витримала 20 милях від міста, на його щоденних поїздок на Імператорський завод. Зараз 68, він згадував, як він ледь не замерз до смерті, перш ніж прийшла допомога: “лінія масла в двигуні затока замерз і розколовся, залишивши мене на мілину в середині ночі. Обмороження у мене. Це штука була близько. Без радіо, я не був би тут сьогодні". З поганим сигналу мобільного телефону, два-спосіб радіо досить багато, мінімальна частина обладнання потрібні водії на цій дорозі.

Хрускіт разом засипану снігом вулиці Инувик, ведучого до початку льодовій дорозі, ми зможемо визначити знак, який попереджає про плавання на свій страх і ризик. Це нагадування, що місто, з населенням трохи більше 3000,це зовсім різні місця в літні місяці, коли Маккензі дельті річки наповнюється водою від танення льоду і місцевих авіаліній зайняті вантажів пригод-туристів тут з півдня. Це не легке місце, щоб дістатися: наша подорож в inuvik беруть участь п'ять рейсів в загальному обсязі.

Льодова дорога вимагає до себе поваги. Це не місце, щоб ваш розум блукати занадто довго. Багато це прямий. І хоча існує випадкової Кривий, вони все досить ніжні, вимагають дуже мало на шляху із замка запалювання.

Коли ви виходите з форми, кращі дію відновлення жменю адреналіну і ніжним застосуванням сили. Щедра Ширина льоду, який місцями еквівалент шестисмуговий шосе, дозволяє Вам достатньо часу, щоб реагувати. У той час як сніг, вистилаючи дорогу не виглядає надто загрозливою, часто спираючись на товсті плити безжалісний лід.

Наші напрямки Туктояктук, на березі Північного Льодовитого океану, є одним із самих північних міст можна дістатися на автомобілі в будь-якій точці планети. Коли-то важливу військову базу, він став стратегічного центру по розвідці нафти і газу в морі Бофорта після нафтового ембарго початку 1970-х років. Нафтові гіганти, такі як Імператорський нафти приніс велику процвітання та зайнятість в регіоні, з створенням колосальної бурових установок та супутньої інфраструктури.

Коли ми зупиняємося і отримати для вивчення льодовій дорозі ближче, ми помічаємо досить великі тріщини і хребти. Але з товщиною до 1,5 метра в місцях, замерзла річка поверхня досить стабільною, для підтримки вантажних автомобілів до 40 тонн. І це не займе багато часу, перш ніж зчленованого пожеж фури повз в хмарі курному снігу.

Коли вони це зроблять, лід тоне тонко в воду, як він реагує на додаткову вагу у тому, що місцеві жителі описують як крижана хвиля. Думка про наступній частині лід тріскається і проковтує вас і Ваш автомобіль в цілому ніколи не покидає ваш розум, незважаючи на запевнення місцевих жителів.

Для того щоб забезпечити безпеку тих, хто користується льодової дороги, місцева влада регулярно контролювати його товщину з сонар пристрої, розміщені у причепах буксируються за їх табельної Шевроле блейзер. Товщина крижаного покриву визначає вагу транспортного засобу дозволяється в будь-який день і ліміт, розміщеної на дорожніх знаках. Це дивне відчуття, нісся вперед на лід на три-цифра-швидкість км/год годинами. Спочатку у кожного обгону в сідниці-стиснувши момент, знаючи, що навіть при натиснутій педалі гальма пюре в брандмауер, він як і раніше знаходиться в 100 метрах або близько того нам вдасться підтягнути.

Коли ми досягнемо Туктояктук, ми відкриваємо для себе місто, який явно бачив кращі дні. Місцевий ресторан закритий. Єдиний готель, Тук ІПН, забиті. Нафтовий-шукаю транснаціональні корпорації, які колись тут стояла понад 10 000 робітників у розпал нафтового буму, всі давно пішли. І так, здається, душа цього місця. Я виявляю, кинуті автомобілі, покинуті будинки і іржаві руїни кораблі замерзли в льодах.

Єдине сучасне будівля якого уваги, ми знаходимо місцевої Королівської канадської Кінної поліції пілотованому доброзичливий хлопець на ім'я Нік Brame. "Це тихе місце, але у нього є свої моменти", - говорить він. “Минулого літа, два білих ведмедя забрели в містечко. Нам довелося стріляти в одного з них". Досі місто був ізольований в м'яку весну, літо і autumnmonths, коли льодова дорога відтає і периферійними потрібно буде виконати в міста, з населенням близько 800, функціонування.

Для тих, хто живе в цьому віддаленому співтоваристві, зима тільки сезон істинної свободи. На початку зими означає заморожування річки Маккензі і можливість використовувати автомобіль, щоб відвідати родичів, купити продукти і відчувати зв'язок із зовнішнім світом. Для туристів ніби нас, зима надає унікальні пригоди. Одна справа побачити Північний Льодовитий океан, зовсім інше їздити на ньому.

І ще, на крижаній дорозі не буде тривати вічно. Нещодавно була створена нова наземна дорога по тундрі відкриті, забезпечуючи всесезонна альтернатива льодовій дорозі і погрожуючи зробити його застарілим. Однак, місцеві жителі нам говорили, щоб запропонувати новий постійний 300 мільйонів доларів всепогодної дороги може і не бути зовсім альтернативні органи влади мали б вас вірити.

"Є багато людей тут, що качки тримати льодова дорога відкрита", - говорить Brame. “Влада каже, що вони будуть тягнути кошти на утримання його після того, як новий цілорічна дорога встановиться. Але почуття тут є льодової дороги будуть продовжені в тій чи іншій формі, навіть якщо це просто для обслуговування різних об'єктів дослідження. Вплив на туристичний бізнес тут і в навколишніх регіонах буде величезним, якщо не виходить повністю".

Коли ми, нарешті, зробити його назад в inuvik пізно ввечері після їзди назад по льодовій дорозі під неймовірним заходом, ми дізнаємося зараз у планах, щоб тримати його відкритим до 2018 року і далі. Як льодова дорога життя в Арктиці нічого, якби не непередбачувані.

ЗАМОРОЖЕНІ ПРИГОДИ ГРЕГА:

Після п'яти польотів, наш чоловік Грег Kable досяг Инувик, почала його пригоди на крижаній дорозі. Звідти він рушив на північ, в прибережні міста Туктояктук, які знаходяться на відстані 114 кілометрів.

Самі екстремальні дороги... що немає М25?

Швидко , як швидко це найшвидший шлях? Ну, як швидко, як ви смієте? Автобани В Німеччині – вільно розділи, тобто – взяти звання для швидких доріг в світі. Переважна більшість водіїв їздити по максимальній швидкості їх автомобілів, розуму.

Найдовший - майже 19,000 миль в довжину, панамериканське шосе-найдовша дорога в світі, хоч і з 99-кілометровий розрив, щоб звільнити місце для болотистій місцевості і тропічних лісів в Панамі. Вона простягається від Прудо-Бей, Аляска, аж до Ушуайя в Аргентині.

Більшість СКРУТКА - це не перевал Стельвіо, але Ломбард-стріт в Сан-Франциско і сама щільна колекція крутих поворотів у світі. Вулиця трохи менше 126 метрів в довжину, але має вісім шпильок. Не намагайтеся на швидкості.

Саме смертельне - у 39 км від Юнгас-Роуд – також відома як Ель Каміно в Лос-Юнгас шлях або смерть забирає життя близько 200 осіб на рік. На вершині скелі дороги, яка з'єднує Ла-пас в Коройко в Болівії і є предметом багатьох документальних фільмів, що демонструють небезпеку вона становить для автолюбителю, не слід приймати всерйоз.

Детальніше

Мерседес-АМГ ДЕ 43 коментар

Мерседес-AMG C43 огляд купе

Мерседес-АМГ коментар Е43



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.