Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Серії BMW 2019 G20 в 3 бути веденим модель Продуктивність гарячої M340i М


Опубликованно 21.05.2018 16:30

Серії BMW 2019 G20 в 3 бути веденим модель Продуктивність гарячої M340i М

BMW буде наростити за своєю суттю спортивні якості наступної серії 3 метою продовження глибина і обхват свого бестселера модельний ряд автомобілів.

Перший варіант буде задній привід M340i M Продуктивність якого буде 360bhp версія подвійний равликом БМВ турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий дизельний двигун. Це буде супроводжуватися повнопривідних M340d повний привід М Performance, яка отримає версію 320bhp компанії Твін-турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий дизельний двигун.

Ключ до плану розширення для сьомого покоління 3-ї серії з'явиться в наступному році – це додавання двох нових моделей Продуктивність М працює на шести-циліндрових двигунів. У стратегії дзеркальне відображення, що взяті з останніх 5 серій, нові М Продуктивність варіантів надійде в продаж незабаром після того, як понад масової версії нової 3-ї серії будуть запущені в обох кузова седан і універсал. Нові похідні будуть запропоновані як Бензиновий або дизельний і дозволить скоротити розрив у лінійці, що в даний час існує між стандартним шести-циліндрові моделі і BMW серії М доліва м3 седан.

Новий спектакль зорієнтований 3 серії моделі будуть орієнтовані на подібних Ауді С4 кваттро і Мерседес-AMG C43 повного приводу 4matic. Вони мають індивідуальні штрихи стилю, свої унікальні налаштування шасі і відносно високим рівнем обладнання. Автомобіль може з'ясується, що вони також стануть основою для двухдверного M440i М Продуктивність купе і M440d М Продуктивність купе моделі, які надійдуть в автосалони в 2020 році.

Примітно, що рішення про запуск M340d повний привід М Продуктивність модель лежить в основі планів по БМВ продовжити роботу по оснащенню 3-їй серії з повним набором з трьох-, чотирьох - і шестициліндрових дизельних двигунів, незважаючи на все більш жорсткі викиди законодавство по всій Європі, включаючи спектр регіональних заборон на автомобілі з дизельним двигуном від входу центрами міст.

"Дизель-це важливий компонент в нашій роботі по досягненню цільових показників клімату на 2020 рік", - заявив глава BMW Харальд Крюгер. "Це дуже важливо в підвищенні загальної ефективності наших майбутніх моделей".

БМВ витягує всі зупинки, щоб переконатися, що новий 3-ї серії, яка йде під внутрішнім кодовою назвою G20, який володіє стилістичної привабливості, продуктивності облікових даних, динамічні здібності та загальний технічний майстерність, він повинен повернути завоювання його гарячим представницького класу суперників, особливо "Мерседес-Бенц" C-класу, який чиновники описували автомобіль як чіткий орієнтир.

Прототип седана нової версії 3 серії шпигував тестування на дорогах навколо БМВ інженерних штаб-квартирою в Мюнхені останнім часом вказують, що він продовжить традицію компанії еволюційні зміни дизайну, якому належить у великій мірі на те, що більше 5 серій, а також впливу Х2 позашляховик.

Кредит на дизайн нової моделі лежить з колишнім босом дизайн бренду BMW, Карім Хабіб, який переїхав в Інфініті у минулому році.

А перші 3 серії повністю заточений у BMW в Мюнхені-на основі аеродинамічній трубі, G20, який теж стверджував відповідати аеродинамічної ефективності 5-ї серії. Самий слизький Тип тіла має опір коефіцієнтом 0.22.

БМВ 2019 3 помічений випробувань на Нюрбургринзі

Нові серії 3 зросло в більшості ключових аспектів. Ніщо не є офіційним, але Мюнхен інсайдери припускають Загальна довжина виросла на 60 мм до 4703mm. Деякі 20мм це сказав, щоб бути зосереджені в подовженій колісній базі, яка збільшилася майже 2830mm, з 2810mm. Для порівняння, нинішній C-класу 4696mm в довжину і має колісну базу 2840mm.

Нові серії 3 базується на останній КЛАР БМВ (кластерна архітектура) Платформа використовується у всіх останніх моделях BMW і оснащений поздовжньо розташованим двигуном. Відповідно з розвитком подій вже бачили на великому 5-ї серії, вона витягує вигоду з діапазону вага енергозберігаючих ініціатив, включаючи більш широке використання гарячодеформовані високоміцну сталь в рамках основної структури тіла, щоб скоротити і без того вельми низьким kerbweight сучасного шостого покоління моделі до 50 кг, незважаючи на великі розміри.

Обсяг продажу 3 Серія правила використання карбону, тому не буде основні структурні зміни вуглецю як на стелю 7-ї серії.

Проте, фахівці будівельних кузова BMW пропонують на G20 будуть представлені набагато більшою кількістю литих деталей з алюмінію і більший відсоток магнію в несучих місцях. Всі кажуть, що події weightsaving, як очікується, дасть легкий варіант в асортименті, трьох-циліндровий 318 CI спортивний, Споряджена маса близько 1425kg.

Разом з зменшенням ваги, Платформа КЛАР теж стверджував поліпшення структурної жорсткості, що реалізуються з 5-ої серії, формує основу для зміни філософії для налаштування шасі. Визнаючи зростаюче бажання клієнтів для додаткового комфорту, БМВ хочете надати стандартні моделі нової серії 3 з більш властивості поступливі, рух, спрямований на узгодження плавність його основний суперник, "Мерседес-Бенц" C-класу.

Бачити, що ми робимо нинішнього покоління BMW 3 серії седан

Очікувані досягнення включають прийняття задні пневморесори на більш високоякісні моделі. Правда, BMW вважають, виключили активні чотири колеса системи (що countersteers задні колеса на низьких швидкостях і паралельно їм рулить на високих швидкостях в ім'я спритності), хоча серії 5 оснащена з ним.

В продовження ефективної програмою динаміку, яка спостерігається послідовне скорочення споживання і викидів через 3 лінійка серії за останні роки, компанія BMW планує вивести ряд оновлень в лінійці Бензиновий двигун нової моделі.

БМВ чиновники підтверджують продовження стратегії у використанні сьогодні, з трьох-і чотирициліндрові агрегати обсяг порції-продаж 316 седан, 318 CI спортивний, модель 330i 320i і моделі в поєднанні з стандартний задній привід і опціональний повний привід повний привід на обраних варіантів.

Розташований над ними буде шести-циліндровий двигун пропонується як стандартний, задній привід 340i седан і вищезгаданий M340i М іпостасях продуктивності.

BMW почав поступово модернізувати бензинові двигуни в кожний з різних модельних рядів, з нещодавно показали 2 серії Активний ліфтинг автомобіля останньої моделі, щоб принести щипки. Такі заходи, як нова система вприскування, фільтром твердих частинок на більш низькі рівні викидів NOx, не перероблена система ремінного приводу і більш ефективних заходів охолодження стверджував, приносять помірне збільшення потужності й крутного моменту.

Разом з скороченням kerbweight обіцяли нову ЕКСПЕ основи, перероблені бензинові агрегати також, що споживання і заощадження викидів на 5% у всьому модельному ряду.

Неясно, на даному етапі плани БМВ ввести упорскування води в рамках проекту змін. Вперше введена на шести-циліндровий агрегат, який використовується М4 ГТС, а також перевіряється автомобіль на прототипі менше одиниці threepot встановлені на 118i, система упорскування води приносить перевіреної продуктивності і підвищення ефективності. Проте вона також вимагає додавання води в баку близько до двигуна, що у свою чергу ускладнює упаковки.

Супроводжуючі бензинових агрегатів буде вибір дизелів. Прийняття подій, вперше побачив на 2,0-літровий агрегат, який використовується сьогодні 325 спортивний, кожен новий паливних форсунок отримаєте двоступінчастим турбонаддувом і селективного каталітичного відновлення (SCR) фільтра як частини зусиль БМВ по скороченню викидів.

У той же час, компанія BMW планує підвищити тиск загальною паливною рампою уприскування система, використовувана на кожному зі своїх дизельних двигунів з 2000 до 2200 бар у меншу threecylinder одиниць і від 2000 до 2500 бар у чотирьох-циліндрових двигунів, за винятком блоку, який буде використовуватися нова 325 спортивний, який буде працювати при тиску до 2700 бар.

Джерела Autocar припускають, 1,5-літровий трьох-циліндровий 316d харчування отримають 21bhp в 136bhp, замість 115bhp сьогоднішньої моделі. Над нею, 2,0-літровий чотирьох-циліндровий буде як і раніше буде пропонуватися в трьох різних станах мелодію, розвиваючи Додано 13bhp в 318d в 163bhp, деякі 14bhp більше в машину 320d в 204bhp і стверджував 14bhp 325 спортивний в 238bhp.

Баварський виробник планує оснастити до трьох нових варіантів 3 серії з оновленою версією сьогоднішнього 3.0-літровий рядний дизельний sixcylinder. Вони включають в себе стандартний 330d і 340d, а також вищезазначені M340d повний привід М продуктивності дизельних флагмана.

Нинішній седан 3-ої серії, f30 з місця, був у продажу з 2012 року і 4 серії (f32) купе з 2013 року.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.