Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Топ-10 кращих гіперкарів 2018


Опубликованно 23.05.2018 17:43

Топ-10 кращих гіперкарів 2018

На самому піку технічне виконання і дуже швидких, найдорожчих і найбільш потужних чотириколісних досягнень у світі представлені в нашому гиперкары десятку. Якщо вона останнім часом виробництво автомобілів рекорд швидкості або прийнятих нами на незвідану територію на АСК-і-вам не по кишені-ціна автосалону або пікової потужності, швидше за все, ви знайдете його тут.

Деякі з цього класу абітурієнти мають держава-оф-арт-гібридно-електричних трансмісій, інших просто варварськи жорстокої двигунів внутрішнього згоряння готові, щоб жбурнути їх на середину дистанції. Але всі пам'ятники як наука і гострі відчуття і швидкість. 1. Феррарі Лаферрари

Останні топ-оф-дерево Феррарі гіперкар не менше, ніж самий великий і самий гучний пік, що продуктивність машини ніколи не досяг. Створено неймовірне, лоскотливе нерви, атмосферне, 789bhp 6.3-літровий V12 допомогу 161bhp електроенергії, які спрямовуються безпосередньо на задні колеса, Лаферрари трансмісії робить неймовірне 950bhp все сказали. Хоча ми ніколи не отримали шанс ремінь шестерні ГРМ на один, Феррарі стверджує, що машину кидає себе до 62 миль на годину всього за 2,4 сек і до 186 миль в годину всього за 15сек.

І все ж, незважаючи на свою величезну продуктивність і приголомшливі механічні ускладнення, Лаферрари і безглуздо доброякісних та експлуатаційні обмеження обробки манери, які роблять його набагато більш доступним і цікавим для їзди по схемі, ніж ти коли-небудь вірю, що це може бути.

Феррарі взяли більше ніж ?1 мільйон для кожного автомобіля. Він зробив 500 у виробництві останнього з них у 2015 році, і до цих пір вдавалося тільки з FXXK відстежувати спеціальні та Лаферрари там кабріолет. Laferrari є пам'яткою всі Ferrari робить сингулярно ну і ще наш правлячий прапороносець гіперкар.

2. Р1

McLaren автомобільної першої основної серії автомобіль повинен був слідувати по стопах фірма легендарний і відомий F1, яка побудувала компанія світовим ім'ям все само по собі. Макларен не піддався спокусі взяти Р1 сучасний факсиміле Ф1, однак замість того, щоб мати 903bhp гібридно-електричною трансмісією, два сидіння інтер'єру, держава-оф-арт-технології підвіски, полегшеної конструкції і конкуренція-клас аеродинаміки, щоб доставити найшвидший, найбільш цілеспрямованих і найбільш захоплюючих спортивних автомобілів, він міг собі уявити, підійде для настільки ж безпрецедентного гострих відчуттів на обох шосе і треку.

Зокрема гострих відчуттів Р1 чаклує зробити це неймовірно швидко і цілеспрямований в ПАРЄ і здатні цікаву і добре оплачувану роботу водія на такий рівень, що тільки гонщики, як правило, досвід. По дорозі, він дуже слухняний і збудливою, хоча і менш запаморочливо цікавою, ніж McLaren зробив це, щоб бути. Але Ви не знайдете більш технологічним, безжально ефективний і вишукано цілеспрямований продуктивність автомобіля в будь-якій точці світу, ніж цей.

3. Порше 918 Спайдер

Несучи більш важкі і потужні електромотори і більше Ємність батареї, ніж кожний з його конкурентів гіперкар від Ferrari або McLaren, то Porsche 918 Spyder, зроблені велику гру свого 21-го століття з нульовим рівнем викидів технологій, ніж його суперники і широту апеляційної інстанції в якості водія автомобіля, що не міг цілком рівні.

Цей автомобіль може управлятися протягом приблизно п'ятнадцять миль на одній тільки електроенергії, а потім заряджається до будинку, щоб зробити все це знову. В освячених часом типу Порше, суперкар, це трохи складніше управляти, ніж на 718 Бокстер – і це кабріолет. Але він також має автоспорту походження атмосферний двигун V8, який розкручується до майже 9000rpm і робить автомобіль сирі і захоплюючих в полнопроходную режимі. Там повний привід теж, і більше, ніж 900lb фут крутного моменту, що робить 918 Спайдера прискорення зі стану спокою з істинною дикості.

І хоча він важкий, хлопчик це або швидко правильної доріжці. Це колишній власник нашої керованість на сухій трасі рекорд кола, не менше, і евакуатор статусу Р1 як такої.

Він може не прийняти ваше дихання, як laferrari і не мають потенціал, щоб зробити вас почувати себе, як Ле-Ман квалификатор, як Р1, але, в своєму роді, досягнення 918 тільки як спеціальні.

4. І Koenigsegg Один:1

Цифри говорять про багато що, коли справа доходить до опису швидше за все ще не вийшла з Энгельхольм, Швеція, які не мають реактивних двигунів і повітря-повітря ракети. У той koenigsegg один:1 Вартість 2 млн. фунтів стерлінгів. Його турбований, спиртових і V8 розвиває більш 1300bhp. В правильних умовах, стверджує його творець, він здатний тріскати 250mph від інших менш ніж за 20сек. А ще простіше їздити на нормальних швидкостях, ніж наш тестер міг повірити, що робить великий крутний момент викл – хоча дію автоматизованої подвійним зчепленням коробка передач вимагає звикання.

Один:1 реальний білий рулька Ride, навпаки, коли ви стискаєте його педалі акселератора floorwards і слухати, як ці турбокомпресори золотник вгору, посилаючи все більше і більше сил до парі задніх коліс, що може не вистачити тяги навіть на підвищених передачах. Але коли один:1 з аеродинаміки починають працювати, і він, нарешті, робить крок вище 125 миль на годину, це не що інше, потойбічне.

5. Астон Мартін Вулкан

Коли гиперкары вам надлишкової, вони роблять це з певним стилем – і Астон Мартін Вулкан-це, звичайно, надмірна. Цей 820bhp, тільки для траси, вуглець-tubbed гіперкар, побудований з шасі і двигун пристосований від Астон Мартін один-77, виробляє 118 дБ вихлопного шуму: досить довгий шлях, щоб заслужити її негайного чорний прапор на майже будь-який трек-день у Великобританії. Збило з пантелику, що ж вихлопні труби вниз, щоб 103db – що б просто писк під деякі обмеження по шуму – але тільки поки глушники автомобіля буде протистояти силі вихлопних газів (що вони не дуже довго).

А ти оглушливо місцеві жителі, проте, Вулканец вкрай піднесене автомобіль для їзди по схемі: це незграбні, яскраві, складні і фізично важка, і що відчуває себе як гоночний автомобіль на кожен дюйм її динамічного макіяжу. Захоплюючий і прекрасний, як кілька інших автомобілів коли-небудь побудованих, обробка вулкана несподівано доступний і абсолютно вірними.

6. Бугатті Широн

Трофей бренд групи Volkswagen, Бугатті, зробив історію, коли він дав нам найшвидший серійний автомобіль у світі в 2005 році. У Н16-двигун, 987bhp, повнопривідний Вейрон пробила 250mph бар'єр. Але він не міг і не розглядатися як кінцева продуктивність машини назавжди.

Введіть в 2016 році Хірон. Де Veyron використовував будівельний алюмінієвий підрамник, Хірон має більш легкий монокок з вуглеволокна. Де Вейрон зупинився 1200bhp до своєї остаточної форми, Хірон вікон, що майже 1500. І де Вейрон лівому верхньому швидкістю аршином Бугатті в 268mph, Хірон (який ще треба довести, наскільки швидко вона може піти як були написані ці слова), як очікується, отримає відстані 290.

І якщо ви хочете гіперкар, щоб зробити запис швидкості так легко домогтися, це одне для вас. Бугатті ще завзятіше вітром шістнадцяти-циліндровий двигун, звичайно, має трохи турбо ЛАД, щоб тягнути і не солодкий-звучання Левіафан цурки – більше відходячи на повітряній подушці або експрес потяг, ніж автомобіль. Але коли він починає зростати, він знає абсолютно ніякої модерації. Їздити на автомобіль фірми та її обробка може бути трохи засмучує. Але роблячи такою неймовірною швидкістю, як досяжними, так як Хірон робить він залишається видатним досягненням – це абсолютно чудово, що так нічим не примітний.

7. Пагані Хуайра

Пагані-виробник автомобілів так рідкісна і екзотична, що він якось пропонував шкіряні аксесуари, які були благословенні єпископом сам Рим – або так свідчить історія.

Останній Моденезе фірма пропонує на класи, введена в 2012 році, коли 720bhp і 738lb фут здавався злегка безглуздим кількістю потужності і крутного моменту, щоб спробувати поставити через один керований міст у автомобілем.

Спонукуваний подвійним турбонаддувом 6,0-літровий V12 від Mercedes-AMG, в Хуайра дійсно проявити себе, щоб бути фізично складних водія автомобіля від старої школи, при зверненні з вимогою поваги і кожну частинкою концентрації, якщо ви зважилися відключити стабільності Сніду. Але це красиво добрий і чесний, занадто, і так багатий, захоплюючий і спеціальні для їзди на майже будь-якій швидкості, щоб бути абсолютно п'янким.

Пізно Гораціо Пагані вже роздягнений, легкий, додав-потужність БК версії ми все ж спробувати, хоча, так що тримайте ваші очі очищені для підвищення рейтингу "босів" тут, якщо і коли ми робимо.

8. Концепція Рімак Один

У віці все-електричний продуктивність плакат хлопчик, ми навряд чи міг мати клас гіперкар без зареєстру в ньому. І що ЕЕ Рімак концепт один.

Маючи тільки поки їздив у машині, яка робить 1224bhp і 1180lb фут крутного моменту від його чотири електродвигуна, ми вже повністю усвідомлюю, що є ймовірність його хорватського виробника стверджують, що це один з найшвидших серійних автомобілів будь-якого виду. Миттєвий, шиї-турбує тяга досить сильна, щоб бути майже нервує.

Дали шанс на повноцінне дорожні випробування, цей автомобіль 1850kg могли відкрутити цей графік майже так само швидко, як і сльози майже безшумно по дорозі. Незалежний крутний момент двигуни мають потенціал, щоб зробити його вручати як галюциногенний своїм темпом. Дивитися це простір, щоб з'ясувати, якщо це дійсно.

9. Ламборджині Сентенаріо

Візьміть один Авентадор, суперкар. Поверніть гніт на його 6.5-літровий V12 двигун до небачених висот, додасть його шоу-зупинки голий кузов з вуглеволокна добре для більшої аеродинамічної ефективності, ніж будь серії-виробництво Lamborghini, охрестити його в честь 100-річчя засновника компанії Ферруччо Ламборгіні народження, і Бінго, у вас є Сентенаріо.

Компанія Lamborghini представила автомобіль на 2016 Женевському автосалоні, оголосивши, що це було б просто 40 у всіх і заряду 1,6 млн. фунтів стерлінгів за штуку. Досі ми тільки їздили, за короткий, але дикі бризки на легендарному фестивалі швидкості в Гудвуді автосалоні. Але яка це була.

Чудово галасливі, екстравагантні і привертають увагу, Сентенаріо робить багато чого з того, що "Ламборджині" побудовані дуже добре. Хоча це короткий ПАРЄ і технічний фактор Марвел деяких сучасних гіперкарів, це досить ясно, дуже швидкий і дуже спеціальний привід для того, щоб Boot. Тут сподівається, що ми дізнаємося його краще.

10. Компанія SSC остаточний Аеро ТТ

Ще в 2007 році, в той час як світ був ще тільки два роки від впливу Бугатті Вейрон, пройшло не менше 1183bhp для невідомого стартапу до компанії з Вашингтона, США, щоб зробити заголовки. Швидше всупереч всьому, однак, остаточне Аеро SSC ТТ зробив заголовки, розбивши виробництва-автомобіль Veyron за максимальну швидкість запису і вимагаючи уваги одного з наших тестерів.

Ми знайшли машину менше схожий на Бугатті-вбивця, однак, і більш схожа на суміш 1980-х ТВР і якийсь божевільний, злий, американський автомобільний. Живлення від Шевроле маленький блок V8 збільшеної деякі 600cc і живиться двома турбонагнітачами, він володів величезній швидкості в резерві, але рідко вселили довіри, необхідного, щоб повністю розгорнути її. Героїчно важкий кермо, жорстка, неефективні гальма, жорстку ходову і інтер'єр побудований без особливої оглядки на якість або зручність використання зробили його намагаюся водити машину – нехай і дуже швидко і незабутнім для його сміливі моменти.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.