Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шкода Karoq: гонка на час Джон о'гротс до краю землі


Опубликованно 31.05.2018 09:06

Шкода Karoq: гонка на час Джон о'гротс до краю землі

Немає кращої демонстрації Британська любов до ексцентричним складніше, ніж уторований маршрут між лендс-енд і Джон-о'гротс.

Подорож між тим, що майже двох далеких віддалених точок британський ілюструє материк обидві країни довга, худа фігура – 837 миль в країні, де неможливо бути більше 70 кілометрів від моря – а також нашу колективну любов дивний квест.

Перший записаний пішки всю дистанцію пройшла в 1871 році, і з тих пір це було зроблено на всі велосипеди скейтборд для газонокосарки, принаймні, однієї поперечної, а також. У чисту перемогу на міцність, маршрут був заплив, річний Шон Конвей витрати 135 днів, що охоплює 900 миль шляху уздовж узбережжя в 2013 році.

Шкода Таррако фотографіях семимісний дизайн

Водіння, безумовно, найпростіший спосіб, але, хоча там були деякі неймовірно швидкий приватний, неможливість закриття доріг або уникнути судового переслідування означає, що немає ніяких офіційних записів у перевищенні службових обмежень швидкості.

Наша місія полягає в тому, щоб підкреслити великі амбіції: у гонці на сонці, а не годинник. Мета-показати, що подорож може бути ще невелика пригода, не заарештували, і навіть в автомобілі, так як малоймовірно, як і нова Skoda Karoq. Середніх розмірів з дизельним двигуном кросовер може здатися не найбільш очевидним вибором для швидкого наскрізного прогону, але це подорож, де комфорт і рівень палива набагато важливіше, ніж відверта темпами. Крім того, це відмінна можливість уявити, що може стати одним з найбільших продавців Шкоди у Великобританії.

Плануємо виїжджати з Джон-о'гротс, як сонце сідає і досягти кінця Землі до першого світла на наступний день, а з півночі на південь працювати, даючи нам трохи більше вночі. Спроба це в середині грудня було б занадто просто, але вибираючи в ніч 1-2 лютого дає практично ідеально збалансованої проблемою, з 14 годин і 44 хвилини ночі на шляху того, Google вважає, займе 14 годин і 56 хвилин без затримки.

ПОГАНИЙ ПОЧАТОК:

Час не єдиний виклик. Погода визначається, щоб сказати, занадто. Сніг падає, як я воджу Karoq на північ, щоб зустріти грубіяна Стен Papior у Інвернесс, і до того часу, ми досягнемо вид на море готель Джон-о'гротс, телевізор синоптики поруч стоять карти покривають величезні стрілки і попередження про наближення Арктичного фронту. Вітер вже доліва Гейл масштабу, дме досить сильно, щоб зробити це важко, щоб стояти вертикально.

Речі змінилися, так як я був тут востаннє, в 2007 році. Тоді я зробив ту ж саму поїздку в мій довгостроковий тест автомобіль на час, Сітроен С6, щоб продемонструвати свій шлях-скорочення здібностей, і Джон-о'гротс' 'кінець світу' вібе відчував, як багато пост-апокаліптичному як географічні, селища однойменний готель віконницями і, здавалося б, до зриву.

Зараз він відреставрований і в оточенні розкішних шале, кафе і магазини сувенірів робить респектабельний торгівлі навіть у холодний четвер. Все більшу популярність на північному узбережжі 500 приніс влітку багато туристів і врожай суперкарів, судити з фотографії в деяких бізнесів. Там навіть франшиза Старбакс, де ми вбити пару годин в очікуванні сонця, щоб встановити і дивитися вітерця Північного моря.

Захід-це анти-кульмінація, без помітної різниці в похмуру сірість як 4:34 вечора катається і десь далеко за хмарами – сонце опускається нижче горизонту. Навігатор вважає, що є 839 милі попереду нас і Бортовий комп'ютер Karoq стверджує, що в 500-мильної палива. Як ми вирушили, починається дощ майже горизонтально.

Час їзди в inverness-це більше, ніж на коліщатках спринт, А9 після порізаною форми і класні контури берегової лінії протягом першої години або близько того. Це шикарно, і сутінки пропонує гарні види на скелі і болота, але це точно не швидко. Шкода мудро підібраний для наших Karoq з Bridgestone зимові сайт шини turanza, які швидкі, щоб вказати їх відсутність ентузіазму до вищих speedson в twistier розділи.

На вулиці холодно і слизько там і майже новий Форд Транзит, врізане в паркан, служить рятівним уроком про підступних умовах.

Після сутінків, настання темряви зменшує відволікаючі фактори, найбільш помітні з виду нафтові вишки далеко в морі, яскраво освітлені і з факелах яскраво-помаранчевим. Справи йдуть в гору, в Північному морі, щоб судити від їх кількості, як на роботі, так і підносячись над невелике містечко Invergordon, куди вони приїжджають для ремонту та переобладнання.

Хоча Karoq не злиться на кутах, це дуже добре в прямих, і здатні швидко, але розумний темп треба тримати на графіку в таких умовах. Довгий подорож на північ, до нашої офіційною точкою відліку вже довів, що це прекрасна довгонога крейсер, і хоча 147bhp версія знайомий 2,0-літровий TDI дизель не поставити проблискові тяги, у нього є дауті низького крутного моменту, що робить для спокійного прогресу. Механічна коробка передач хороша, теж з досить точним дією зсуву. Здатність групи Volkswagen розмішувати його mqb, в горщик з кашею в різних смаків продовжує дивувати, динамічний характер Шкода відчуває себе більш і більш доросла, ніж його механічним способом практично ідентичні Фольксваген Т-РПЦ і місце Атеке кузенів.

Вночі був призначений, щоб скоротити трафік, але ми стикаємося з п'ятихвилинною черзі на дорожні роботи капелюх знизили міст через Кромарті-Ферт до однієї смуги.

Прогрес залишається повільним і липкі, поки е пройде Інвернесс, всього в парі хвилин відстає від нашого часу лякала, але з дощем торкаючись снігу.

Спочатку снігопад з пластівців ледь інші склоочисники в Karoq і оад залишається підбадьорливо чорний. Але як А9 починається стійкий підйом у напрямку Slochd саміту, восени отримує eavier і починає липнути. Навіть з Karoq чотири колеса і зимові шини, іноді ділянки для обгону вже не надто білий для раціонального використання та це не задовго до Е Ж подрібнення клас у довга низка легкових машин і вантажівок, наступних далекими скриплячи вантажівку і з нього спідометра вказуючи на 5миль / ч. GPS показує, ета починає губа навпаки, тільки за :19am, при якому перший світло з-за rrive на крайньому заході Корнуолла.

Не те, що горяни нехай трохи погода зупинити їх. Сніг перестане падати до Авимора, і хоча існує значна кількість н землі, ну-скрипнув дорога знову скоро. Мій інстинкт ІСО спробувати повернути частину втрачених ime, але її необхідно вести жорсткий по всій довжині А9 тепер охороняється Середня-швидкість камери, останні Перт і всю дорогу до М9. На найближчі пару годин, управління швидкістю означає трохи більше, ніж стукіт круїз-контролю вгору і вниз, щоб враховувати різні обмеження. Це, я вважаю, майбутнє.

Приєднання до мережі автостради на південь від Данблейн відчуває звільнення з обіцянкою, що він буде нести нас 450 миль в Ексетер. Але навігації на картах Google, який працює як резервний, тепер викликає тривогу, вважаючи, ми досягнемо кінця Землі на одну годину пізніше, ніж передбачали власну систему Karoq. Віддалитися, видно немає явних червоних плям: не знаю, що у нас немає?

Перетину англійської кордону всього шість годин після початку означає, що ми знову з випередженням графіка, а з запасом вистачить, щоб перейти на два Піт-стопами. Початковий план був у черговій зупинці, але сплеск і тире в Southwaite також пропонує перспективу стрейч і свіжий кави. Послуги доставки на прогулянки і відвідування господа, але не настільки необхідні американо, з франшизою Коста зачинено на переоблік. Енергетичні напої повинні робити.

Опівночі прибуває якраз перед Престоном і повідомлення по радіо, що ми офіційно увійшли "День бабака". Це, звичайно, відчуває, що шлях, автомагістралі тягнутися обміну багато дежавю Білл Мюррей комедії. Місце, міняти імена і Пробіг за ознаками вважає вниз, але, здебільшого, М6 може також бути повторюваний фон у старовинному мультфільмі. Інша проблема з вибором лютий незабаром стало очевидно: численні набори дорожні роботи, які виникли, як я вважаю, бюджетів витрачаються до кінця фінансового року. Існує п'ять тимчасових робочих місць між Престоном і Бірмінгем, більшість з яких зменшують шосе до однієї смуги, плюс вкрай протяжному камери-насильницьких зоні 50 миль в годину.

Брум приносить деякі скромні хвилювання, і підтвердження від Google всемогутність кров'янисті виділення гарчанням-вгору: перший біт М5 закритий, так як є диверсія по М6, два факти зазвичай крикливий автомагістралі матриці знаки мовчати про те, що поки ми практично в черзі. Ми переходимо для waze навігації, який перенаправляє нас на антропологічно цікавий тур Вест Бромвіч, де багато людей до сих пір їду додому. Коли ми повертаємося на М5 пару перехресть вниз, всіх існуючих навігаційних систем тепер згодні ми досягнемо кінця Землі задовго до 7 ранку.

Як рівень трафіку падіння і розумні автомагістралі поступається старомодний тупий шосе, так що крейсерська підвищення швидкості. Є неабияку кількість дорожньо-рев в салоні Karoq на більш високих швидкостях, хоча це не аудіо система не можу змусити себе почув. Коли нам набридає подкасти, дискусія перетворюється на чутки про те, що б бути найшвидший спосіб, щоб завершити подорож ми, з закритими дорогами та вільний вибір автомобіля. Я думаю, Бентлі Континентальний ГТ може зробити поїздку в один кінець менш ніж за сім годин з достатньою кількістю літаків-заправників і сміливий водій.

Ми робимо нашу другу зупинку палива в Тонтон і - на щастя - знайти те, що Коста відкритий і обслуговує, навіть в 2:30. До того часу ми переходимо на А30 у Ексетер, є відчуття виходу на фінішну пряму, і дорога стає крутіше і twistier, в Karoq навіть знову випробувати деякі керма. Ми увійшли в зону вантажівки, з багатьма більше вантажівок, ніж автомобілі лісопиляння Захід. По більшій частині, вони продовжують з нашого шляху. Сидіння Шкода заслуговують особливої похвали, як годинник цокає останні 12 годин. Є болить, але значно менше, ніж там сидів би в більшості інших автомобілів.

Остання ділянка-це перший: гнітюче повільно. Подвійний проїзної частини в Камборне і заключний етап з Пензанс в Сеннен позитивно хитромудре. Ми прийдемо на край землі до повної відсутності тріумфуючі натовпи і з більш ніж година вільного часу – достатньо довго, щоб подрімати в кутку парковки до того, як небо починає світлішати. Як Джон-о'гротс, він відчуває, як місце, яке випадково славиться не особливо хороший привід, з захоплюючим видом на море, але зашторені рітейлерів присвячена освітлення туристичних кишені. Все закрито, не тільки до ранку, а точніше до весни. Світло сонця освітлює 24000 миль в той час нам було потрібно, щоб зробити 900, але він відчуває, як перемога.

В ОЧІКУВАННІ СХОДУ СОНЦЯ:

Ми вирушили в той момент, коли сонце сіло в Джон-о'гротс на 1 лютого: 4:34 вечора, з першого світла через що обрушився на край землі в 7:19am на наступний день. Незважаючи на дорожні роботи, ми зробили це на годину раніше.

ТУДИ І НАЗАД В ОДИН ДЕНЬ:

Хоча я не став би претендувати на звання ветеран LEJOG, це четвертий раз, коли я зробив подорож, але спочатку з півночі на південь. Подорож у Сітроен С6 в 2007 році був запущений в набагато більш спокійному темпі протягом трьох днів. Але мій перший вихід, в 1997 році, був набагато більш несамовитій. Мій друг Джон Дальтон хотів побачити, якщо це було можливо стиснути подорож від лендс-енд до Джон о'гротс і назад протягом одного календарного дня з допомогою свого вірного мг Маестро. Я їхав в компанію, баласт і свідків.

Ми покинули край землі опівночі і зробив таке гарне час подорожі на північ, що ми дійшли до Джон о'гротс до кінця ранку, швидкість нашого прогресу сприяло відсутність камер контролю швидкості та анонімності Маестро. Зворотний шлях був більш напруженим. Інтенсивний рух навколо Бірмінгема, здавалося, знищити наші шанси, але ралі Дальтон - вигострене майстерність було досить, щоб повернути нас до краю землі в 11:47pm в той же день. Маестро, який вже охопив понад 100 000 миль, не пропустив жодного удару.

Детальніше

Огляд Шкода Karoq

Огляд Шкода Октавія

Огляд Шкода Йеті



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.