Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Феррарі 488 все можливе показали з 711bhp В8 похідна від гонок


Опубликованно 17.06.2018 01:24

Феррарі 488 все можливе показали з 711bhp В8 похідна від гонок

Новий Ferrari 488 все можливе відправляє тест 0-62 миль так швидко, як моделі гало італійського бренду, Лаферрари.

У 488 все можливе – більш потужний, більш світлий варіант 488 БРГ, як і в 458 speciale був на 458 – набір швидкості від 0 до 62 миль на годину 2.85 с, в той час як офіційні особи, згідно рис для Лаферрари "під 3.0 сек".

Думка: "Феррарі" дійсно змусили кращих краще?

В моделі використовується самий потужний V8 в історії Ferrari і описується як "крайній еволюція" турбо агрегат, який виграв Міжнародний Двигун року в 2016 і 2017 роках.

На 3,9-літровий Твін-турбо двигун виробляє 711bhp на 8000об / хв і 568lb фут крутного моменту при 3000 оборотів в хвилину. Максимальна швидкість до 211mph. Показники продуктивності від свого основного конкурента, діапазон-парадів Порше 911 РТС GT2, є майже ідентичні, досягаючи 0-62 миль в годину за 2.8 сек, а максимальна швидкість 211mph.

Феррарі стверджує, що на 488 все можливе є "значним кроком вперед" у порівнянні з попереднім спеціальна серія з точки зору спортивну динаміку та рівень технологій переносяться з гонки. Ім'я – значення "трек" в англійській – це данина спадщини автоспорту бренду.

Двигун, динаміки автомобіля, економія ваги і аеродинаміки є похідними від 488 GTE і 488 виклик гоночних автомобілів. Феррарі сказав, що результат-це автомобіль, який пропонує відстежувати продуктивність на дорозі і на ланцюгах.

Суха вага 90кг менше, ніж стандартний 488 БРГ, в 1280kg. Крім того, додаткову 49bhp потужності двигуна забезпечує це найпотужніша Феррарі V8 ще.

Зниження ваги відбувається від використовуваних функцій на 488 виклик. Вони включають Інконель випускних колекторів і полегшений колінвал і маховик, плюс титанові шатуни і вуглеволокна споживання Пленумів.

У 488 виклик і постачання турбін з вбудованим датчики обертів, а лінії забору повітря переміщається з флангу на задній спойлер для досягнення кращого потоку повітря.

Крутний момент перевищує 488 БРГ на всіх обертах двигуна, а якість і інтенсивність звуку двигуна, Ferrari каже, декілька вище, ніж 488 gtb у всіх передачах і на всіх обертах.

В цілому, є 20% збільшення притискної сили, за даними "Феррарі". Все можливе має F1-надихнув з повітроводами і перероблений передній і задній дифузори з 488 ВМД.

Все можливе також вводить динамічний Феррарі Підсилювач, який вперше в світі. Він використовує програмне забезпечення Феррарі для регулювання гальмівних зусиль на штангенциркулі, керованість в поворотах.

Як купити свій перший Ferrari

"Феррарі" також оновила свою систему управління Slideslip кут, вперше побачив на 458 Speziale, який пропонує вдосконалене керування стабільності, схоже на дріфт режим. Автомобіль використовує магнитореологические налаштування підвіски Феррарі.Все можливе буде доступний з 20-дюймові колісні диски з вуглеволокна, перший для Ferrari. Інші частини вуглеволокна включають кришку двигуна, бампери і задній спойлер.

Замовлення книг для 488 все можливе буде відкрито після офіційного дебюту автомобіля на Женевському автосалоні в березні. Це буде коштувати від € 215,000.

Прибуття 488 все можливе, яка була за чутками протягом багатьох тижнів, слід по стопах таких моделей, як в 458 speciale, 430 Scuderia і дорожніми 360, всі розглядали варіанти вінчик для своїх моделей. Ніхто не був обмежений виробництво моделі, але, як правило, у виробництві протягом тільки двох або трьох років.

Історія ГТО:

Хоча Феррарі 250 GTO був першим, щоб отримати ГТО прізвисько, це був 288 ГТО – відомий просто як "ПОНТІАКА", яка почалася ера створення більш потужні, більш легкі версії існуючих Феррарі дороги, автомобілі, етнічна, яка триває донині 488 все можливе.

Ferrari GTO був побудований в гонці, але із-за слабкої участі у серії гонок, автомобіль ніколи не робив і все 272 автомобілів коли-небудь використовувалися тільки на дорозі. Енцо Феррарі подарував останній побудований ГТО у Формулу 1 driverNiki Лауда.

Модель використовується 395bhp V8 з двома турбінами і досягається 0-62 миль в годину за 4,9 сек.

Детальніше:

Феррарі 458 Speziale коментар

Феррарі 458 коментар

Огляд Ferrari F12



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.