Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Опубліковано новий протокол электромобильных зарядок CHAdeMO. Потужність станцій досягне 400 кВт


Опубликованно 21.06.2018 09:09

Опубліковано новий протокол электромобильных зарядок CHAdeMO. Потужність станцій досягне 400 кВт

Японська асоціація CHAdeMO опублікувала новий протокол CHAdeMO 2.0, що дозволяє збільшити пікову потужність зарядних систем для електромобілів до 400 кВт (400 A?1 кВ).

Початковий протокол CHAdeMO був випущений в 2009 році. З тих пір асоціація кілька разів вносила зміни в стандарт. Чинний протокол CHAdeMO 1.2, допускає використання зарядних станцій потужністю до 200 кВт (400 А х 500), був опублікований в березні 2017 року.

CHAdeMO 2.0 при відповідних можливостях батарей дозволить заряджати електрокари з використанням зарядних кабелів з рідинним охолодженням (з тією ж формою штекера CHAdeMO) або через пантографи в рази швидше, ніж зараз. Завдяки зворотної сумісності, забезпечуваної при заряді через штекер, використовувати зарядні станції потужністю 400 кВт, можна як поповнення старих батарей електрокарів, так і нових моделей з більш ємними акумуляторами.

За словами генерального секретаря CHAdeMO Дейва Йошида, при розробці нового стандарту особлива увага була приділена сумісності з двосторонніми системами зарядки типу V2X, що дозволяють електрокарам віддавати енергію в локальні мережі, забезпечуючи потребу домашньої техніки та освітлювальної системи.

«Публікація нової версії протоколу є частиною наших більш широких зусиль з розширення протоколу CHAdeMO на більш широкий спектр транспортних засобів, включаючи вантажні автомобілі та автобуси. Завдяки CAN-комунікацій це буде відносно простий, але надійний варіант для зарядки великих комерційних автомобілів та інших промислових застосувань. Поєднуючи ці транспортні засоби з технологією V2X, власники автопарків зможуть використовувати їх не тільки за прямим призначенням, але і віддавати електрику в мережу», - сказав Йошида.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.