Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Історія і опис логотипу "Опель". Як змінювалася емблема фірми з плином часу?


Опубликованно 28.07.2018 03:24

Історія і опис логотипу

За довгі роки існування компанія Opel пробувала випускати швейні машини, велосипеди, колеса для кінних екіпажів, мотоцикли, автомобілі і навіть військове обладнання для армії Гітлера. Ще частіше, ніж напрям діяльності, вона зраджувала власний стиль. Історія логотипу «Опель» наочно показує, як розвивалася компанія, як змінювалися її пріоритети та філософія. Початок шляху

Дивлячись на фото логотипу «Опель», кожен, мабуть, подумає про автомобілі. За компанією міцно закріпилася ця асоціація, адже вона виробляє їх вже більше ста років. Сьогодні це велика міжнародна фірма, представлена в Європі, Америці, Південній Африці та Азії з річним доходом понад 18 мільярдів доларів. За ціле століття вона випустила десятки мільйонів автомобілів, проте починала вона аж ніяк не з транспорту.

Компанія виникла в 1862 році в якості невеликої мануфактури по виробництву швейних машин. Її засновником став Адам Опель разом зі своїми синами, які брали активну участь у сімейному бізнесі.

Свою першу модель машинки Адам назвав «Софія» на честь своєї дружини, а перший логотип компанії відображав його власні ініціали. На емблемі фірми зображувалася фігурна літера «Про» червоного кольору, всередині якої перебувала така ж фігурна золота літера «А».

Велосипеди

У 80-х роках XIX століття сини Адама захоплюються відносно новим на той час винаходом – велосипедами. Вони постійно беруть участь в популярних велосипедних гонках і працюють над наступним продуктом фірми.

У 1886 році компанія випускає пенні-фартинги – моделі з високим переднім колесом, а потім переходить до виробництва «безпечних» (Safety bicycle) моделей, які поширені і зараз.

Логотип «Опеля» повністю змінюється. В сірому овальному поле у формі букви «О» зображується велосипедист, над яким з лавровим вінком у руці парить богиня перемоги. Зверху в овальній окантовці розташовується напис Victoria Blitz («блискавична перемога»), а знизу ім'я власника компанії.

Пізніше емблема перетворюється в фігурну напис Opel на червоному тлі, обрамлену золотим орнаментом. Зверху розташовується дата - 1899 - знизу напис Fahrr?der, що в перекладі означає «велосипедист». Саме такий логотип і був присутній на більшій частині продукції компанії.

Автомобілі

Після смерті засновника компанія знову змінює напрям діяльності. Його сини укладають договір з Фрідріхом Луцманом і на основі його розробок починають випускати свої перші автомобілі та мотоцикли.

Незабаром вони розривають контракт. А вже в 1902 році представляють власну модель машини. На честь цієї події з'являється новий логотип «Опель» у вигляді червоної овальної плашки з ім'ям компанії посередині. Зверху в окантовці знаходиться напис Motorwagenfabrik, внизу напис RUSSELHEIM - назву міста, де і розташовується фабрика.

Блискавка

Надалі логотип «Опель» змінювався велику кількість разів. В 1909 році він зображувався у вигляді однієї лише написи Opel, виконаної у золотому кольорі. З 1910 по 1930 роки нагадував формою людське око і виконувався в різних колірних і стилістичних варіантах.

У 1930-х роках компанія почала випускати дуже швидкі вантажівки, а на емблемі вперше з'явилася блискавка. Її силует складався з слів Opel Blitz.

У 1940-х роках компанія переходить під державне управління. Всі її ресурси тепер спрямовані на нарощування військового потенціалу нацистської Німеччини. Щоб показати інженерне перевагу і розвиток технологій в країні, на логотипі «Опель» з'являється дирижабль, що проходить крізь букву «О».

По закінченні війни фабрика в Рюссельсхаймі практично повністю була зруйнована військами СРСР. Пізніше вона повертається в приватне володіння, відновлюючи виробництво мирної продукції. Тепер вона випускає не тільки автомобілі, але і кузова та комплектуючі, розміщуючи заводи в різних країнах світу.

З 1964 року логотип знаходить форму блискавки, яка горизонтально перетинає коло. Незважаючи на деякі зміни в стилістиці, загальне зображення з тих пір залишалося однаковим. Таким логотип «Опель» відомий нам і сьогодні. Автор: Антон Савчук 25 Липня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.