Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Муніципалітети Німеччини зможуть самостійно вводити заборону на дизельні автомобілі


Опубликованно 02.08.2018 07:36

Муніципалітети Німеччини зможуть самостійно вводити заборону на дизельні автомобілі

Вищий адміністративний суд Німеччини дозволив міським муніципалітетам самостійно вирішувати долю автомобілів і вводити заборони без перехідних періодів. Результатом такого рішення може стати негайну заборону дизельних автомобілів, які не відповідають екологічним нормам Євро-6, в деяких великих містах країни.

Домагатися заборони дизельних автомобілів через суди громадським екологічним організаціям уряд Німеччини вирішив в лютому поточного року. За даними Євросоюзу рівень вмісту оксиду азоту (NOx) перевищений в десятках німецьких міст, у тому числі Гамбурзі, Мюнхені та Штутгарті. Тепер у муніципалітетів з'явилося законне право забороняти дизельні автомобілі не відповідають Євро-6, що змусить автовиробників прискоритися в питанні модернізації дизельних агрегатів. Минулого тижня знаки, що забороняють дизельні автомобілі, почали встановлювати в центрі Гамбрурга.

За даними Європейської комісії в Німеччині тільки 2.7 млн. дизельних автомобілів з 15 млн. відповідають нормам Євро-6. Заміна старих дизельних моделей стандарту Євро-4 і Євро-5, особливо у великих містах повинна проходити поетапно.

Про намір заборонити продаж автомобілів з бензиновими і дизельними моторами канцлер Німеччини Ангела Меркель заявила слідом за урядами Франції і Великобританії. Але на відміну від своїх французьких і британських колег Меркель не уточнила точних термінів введення заборони, що ймовірно і стало однією з причин звернення Європейської комісії в Верховний суд Європи. Як зазначалося в позові, в деяких німецьких містах забрудненість повітря значно перевищує допустимі норми. Крім того, Єврокомісія зажадала посилити тиск на Volkswagen та інших німецьких виробників і зобов'язати їх внести необхідні зміни в агрегати дизельних автомобілів. За даними дослідницької компанії Evercore ISI це може коштувати автомобільної галузі 14.5 млрд. євро (17.1 млрд. доларів США).



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.