Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Несхожі близнюки: чим ВАЗ-2105 відрізняється від ВАЗ-2107?


Опубликованно 03.08.2018 21:18

Несхожі близнюки: чим ВАЗ-2105 відрізняється від ВАЗ-2107?

ВАЗ-2105 («п'ятірка») і 2107 («сімка») – задньопривідні автомобілі, що випускалися на Волзькому автозаводі з 1980 по 2012 рік. Вони знамениті граничною простотою конструкції, невибагливістю до обслуговування й станом доріг, а також доступністю запчастин і можливістю глибокої модернізації. На перший погляд, зовні і всередині вони ідентичні, але якщо придивитися і заглянути під капот – то стане ясно, ніж ВАЗ-2105 відрізняється від ВАЗ-2107: деталями кузова, оформленням салону і двигуном. Екстер'єр

Обидві моделі відрізняються кутастим, кирпичеобразным дизайном, характерним для початку вісімдесятих. За це модель 2105, а потім і 2107 отримали своє народне прізвисько – «ящик для помідорів». Ключовими відмінностями в екстер'єрі цих машин є:

1. Капот.

У сьомої моделі він рівний, з виштамповкою по центру, що переходить в решітку радіатора.

У п'ятій на ньому є 2 прямокутних заглиблення, що йдуть від фар до лобового скла.

2. Решітка радіатора.

Ця деталь першою кидається в очі і тільки завдяки їй багато автолюбителі знають, чим відрізняється ВАЗ-2107 від 2105.

На останню встановлювалася прямокутна решітка з чорного пластику. У сьомій моделі до неї була додана окантовка. Обидві деталі часто покривалися хромом, але можна зустріти екземпляри і без нього. За цю деталь "сімка" отримала прізвисько «російський "Мерседес"».

3. Передній і задній бампери.

Бампери, що використовувалися у ВАЗ-2105, були цельноалюминиевыми з поясом з чорного пластику. В 2107 відмовилися від металу на користь пластмаси, але залишили видимість металевої основи. Це було зроблено за допомогою хромованої вставки у верхній половині деталі. З 2008 р. бампери від сьомої моделі ставилися на 2105 і 2104.

4. Кришка багажника.

У «Ладі-2105» вона має 2 вдавленности, що повторюють малюнок на капоті.

В 2107 кришка гладка. На кромці багажника з правого боку кріпиться табличка з сірого пластику. На ній вказано назву моделі і обсяг встановленого двигуна. Наприклад, «Жигулі 1200/1300/1500L» або «Жигулі / Lada 2107.

В останні роки випуску (2008-2012) на обидві моделі встановлювали кришку багажника від ВАЗ-2105. Таке рішення було прийнято для більшої уніфікації та зменшення витрат на виробництво.

5. Задні вогні.

Це остання деталь кузова, по якій можна визначити, ніж ВАЗ-2105 відрізняється від ВАЗ-2107. Відмінності в задніх ліхтарях мінімальні – в «сімці» удвічі збільшено розмір ліхтаря заднього ходу (місячного кольору) і настільки ж зменшено розмір стоп-сигналу. Інтер'єр

Салон автомобілів в цілому повторює обриси кузова – він такий же незграбний, що надає йому прогресивний вигляд у порівнянні з плавними лініями ВАЗ-2101 і 2103. Відмінностей, як і в зовнішньому вигляді, небагато:

1. Панель приладів.

Панель приладів «Лада 2107» відрізняється зручним розташуванням місця під магнітолу і додатковими приладами. Вони включають у себе цифровий годинник, контрольні лампи (знос гальмівних колодок, обігрів заднього скла, пристебнутий водій), прикурювач.

Перемикачі, розташовані в 2105 навколо комбінації приладів, 2107 знаходяться перед важелем КПП.

2. Комбінація приладів.

Комбінація приладів в «п'ятірці» надає водієві тільки основну інформацію про поточний стан автомобіля: швидкість, температура охолоджуючої рідини, кількість палива, напруга в бортовій мережі, загальний пробіг.

Комбінація приладів в «сімці» додатково оснащена эконометром, тахометром і лічильником добового пробігу.

3. Сидіння.

У п'ятої моделі «Лади» встановлювалися сидіння від 2103 з невеликою модифікацією – вони оснащені підголовником. В сьому модель встановлювалися анатомічні сидіння. Двигун

Це важлива частина будь-якого авто. Але із-за особливостей виробничої політики «Автовазу», це не та деталь, з якої можна зрозуміти, ніж ВАЗ-2105 відрізняється від ВАЗ-2107.

На ВАЗ-2105, крім двигунів 2101 і 2103, встановлювалася модель з індексом 2105. Вона була створена шляхом внесення в конструкцію 21011 декількох змін: Ремінний привід ГРМ замість ланцюгового. Лита алюмінієва кришка ГБЦ. Виїмки під клапани, що виключають їх пошкодження при обриві ременя.

Ці заходи призвели до значного зменшення шуму від роботи двигуна і збільшення терміну служби.

ВАЗ-2107 оснащувалася такими двигунами: 2103, 2105 і 2106 об'ємом 1500, 1300 і 1600 см3 відповідно. Існували також модифікації для потреб ДАІ, МВС і КДБ. В них використовувався роторно-поршневий двигун ВАЗ-4132 об'ємом 1,6 літра і потужністю 140 л. с. Карбюратор

Карбюратори 05 та 07 були спеціально розроблені для заміни імпортного Weber, що використовувався в перших партіях ВАЗ-2101 і 2103. Створене пристрій було названо «Озон», і йому присвоїли каталожний номер 2105-1107010 і 2107-1107010. Всього було створено 4 модифікації, позначених парою додаткових цифр в номері деталі. Наприклад, «Озон 2105-1107010-20».

Існує 5 ознак, що дозволяють визначити, чим відрізняються карбюратори ВАЗ-2105 від 2107 різних моделей «Озону»: Переріз повітряних та паливних жиклерів. Діаметр дифузорів. Наявність економайзера примусового холостого ходу (ЕПХХ). Автоматичний привід повітряної заслінки (всмоктування). Наявність штуцера для вакуум-коректора розподільника запалювання.

З появою на конвеєрі автомобіля ВАЗ-2108 карбюратор «Озон» був витіснений більш досконалою конструкцією – «Солекс» (Solex). Їй були присвоєні наступні каталожні номери: 21053-1107010-20; 21073-1107010.

Нововведенням стала конструкція з 2 частин (замість 3), проста система ЕПХХ (гвинт-датчик, ЕМ клапан, блок керування) і наявність штуцера для повернення у бак надлишків палива («обратка»). Останній дозволяє запустити двигун при несправності дозуючої голки, неправильному налаштуванні поплавців і виключає утворення повітряних пробок між карбюратором і бензонасосом. Останнє призводило до зупинки двигуна через брак палива. Підбір карбюратора на ВАЗ 2101-2107

Двигун – складний механізм, чутливий до якості приготовленої паливно-повітряної суміші. Співвідношення "повітря-бензин" сильно впливає на швидкісні характеристики. Чим більше повітря, тим гірше автомобіль розганяється і збільшується витрата палива. Надлишок останнього призводить до того ж результату. Утворений нагар від незгорілого бензину покриває всі деталі двигуна, погіршуючи теплообмін і змушуючи двигун «закипати». Тому карбюратор підбирається під об'єм двигуна: «Озон 2105» призначений для двигунів об'ємом 1200, 1300 см3. «Озон 2107» – 1500 і 1600 см3. «Солекс 21053» – 1500, 1600 см3. «Солекс 21073» – 1600, 1700 см3.

Але краще довірити його підбір і налаштування майстрові тому, що це буде простіше, швидше і дешевше, ніж робити все самостійно.

ВАЗ-2105 і 2107 – багато в чому ідентичні автомобілі, що відрізняються один від одного кузовними деталями, вдосконаленої панеллю приладів і поліпшеним салоном. Автор: Сергій Кочетков 22 Липня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.