Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

"Кіа-Соренто": витрата палива на 100 км при різному обсязі двигуна, відмінності при використанні бензину і дизельного палива, відгуки власників


Опубликованно 10.08.2018 19:48

Kia Sorento – середньорозмірний автомобіль корейського виробника. Елегантні форми кузова, енергоємна підвіска, повний привід і просторий салон дозволяють автомобілю триматися в перших рядках продажів у всьому світі. Гамма двигунів включає в себе дизельний і бензиновий агрегати, які з легкістю розганяють важкий «Кіа-Соренто». Витрата палива на 100 км знаходиться в розумних межах і сильно залежить від стилю водіння. Історія

Модель була названа на честь невеликого містечка Соренто в Італії. Корейці винайшли абсолютно новий кросовер з ухилом на міську експлуатацію і комфортну підвіску. Рамну конструкцію взяли від попередника Terracan, а кузов розробили з нуля. Перше покоління

Новий автомобіль був показаний світу в 2002 році. Подія відбулася в Чикаго. Компанія Kia представила середньорозмірний позашляховик з рамною конструкцією кузова. Підвіска складалася з заднього нерозрізного моста з пружинами, масляними амортизаторами ззаду і незалежними важелями спереду. Шасі володіло всіма позашляховими характеристиками і дарувало високий рівень комфорту пасажирам при будь-якому дорожньому покритті. До мінусів водії відносили тільки зайву м'якість і валкість на крутих поворотах.

Зовнішній вигляд автомобіля помітно виділявся із загальної концепції дизайну модельного ряду Kia. Фари головного світла виконані в європейському стилі. Посилений бампер і потужні розширювачі крил припали до смаку американським покупцям.

Салон позашляховика містив 5 місць для пасажирів і водія. Дизайн інтер'єру складався з пластикових елементів строгих кольорів і шкіряних крісел, передні місця обладналися підігрівом. Велика кількість кишень для зберігання дрібниць, відділення для підстаканників підвищували рівень комфорту в далеких поїздках.

«Соренто» поставлявся з двома бензиновими агрегатами: 3,5 і 2,4 літра. Дизельний мотор був доступний один, об'ємом 2,5 літра.

Популярними стали бензинові агрегати «Кіа-Соренто». Витрата палива не радував власників, перевищуючи позначку 14 літрів в міському режимі.

Друге покоління

У 2009 році відбувся показ нового автомобіля «Соренто», який пройшов в автосалоні Сеула. Кросовер отримав нову базу, яку корейці побудували на основі Santa Fe. Серйозні зміни торкнулися шасі і кузов автомобіля. З рамного позашляховика автомобіль перетворився на середньорозмірний кросовер.

Незалежна підвіска сприятливо позначилося на керованості. Тепер Sorento не нахиляється в поворотах і не розгойдується при перебудуваннях в місті. Хід шасі став трохи коротше, однак це не сильно вплинуло на прохідність по розбитих ділянках доріг.

Кузов став довшим на 95 міліметрів. Завдяки цьому інженери змогли вмістити додатковий ряд сидінь в багажному відділенні. Нові крісла не здатні з комфортом прийняти рослого пасажира, але для дітей це відмінний варіант. Другий ряд сидінь отримав нову оббивку і анатомічну форму. Центральний тунель невисокий і не заважає ніг при далеких поїздках. Передні крісла не набули яскраво вираженої бічної підтримки, але нова форма краще підтримує спину і дарує більший комфорт при їзді.

Матеріали обробки хорошої якості. Точність з'єднань і швів на висоті. Рульове колесо оснащується клавішами керування мультимедіа і має всі необхідні регулювання по висоті і вильоту.

Силові установки змінилися. Тепер для вибору доступний дизельний двигун об'ємом 2,2 літра, або 2,4-літровий бензиновий агрегат. Витрата палива «Кіа-Соренто» (бензин) істотно впав завдяки новим технологіям вприскування палива. На 100 км кросовер споживав близько 12 літрів в змішаному режимі. Деякі водії відзначали витрата по трасі в рамках 9 літрів при швидкості 100-110 км/год, Витрата палива «Кіа-Соренто» (дизель) становив близько 10,2 літрів в змішаному циклі.

Третє покоління

Продається в Росії з 2015 року. Автомобіль зазнав зміни в настройках підвіски, гальмівної системи і зовнішньому вигляді. Нововведенням також стали допрацьовані силові установки, які стали набагато економічніше і екологічніше. «Кіа-Соренто» 2,5 витрата палива тепер обіцяють в межах 8,4 літрів в змішаному режимі. Передня частина

Погляд з перших секунд чіпляється за нову декоративну решітку радіатора. Клітинки складної форми і хромова оздоблення задають стильний тон фронтальної частини. Фари головного світла щільно примикають до країв решітки, і створюють цілісну композицію. Форма нових ліхтарів нагадує крапельку. Всередині міститься складна система світлодіодів і лінз з системою автоматичного коректування кута світла в залежності від завантаження або ухилу. Лінія капота не вміє різких ребер або вигинів.

Бампер виконаний із застосуванням ліній складної форми з плавним переходом на нижній фартух з чорного пластику. Захисний пластик також покриває пороги, арки і нижню частину заднього бампера. Величезні протитуманні фари розташувалися знизу від форсунок омивача фар. Срібляста накладка по низу бампера несе не тільки захисну, але і декоративну функцію, успішно доповнюючи образ.

Бічна частина

Профіль кросовера виглядає строго, але не блищить конструкторськими нововведеннями. Лінія даху має помітний скіс в районі багажника, скління трапецеїдальної форми оточене хромової окантовкою.

Дзеркала оснащені світлодіодними повторювачами поворотів, системою підігріву і автоскладання. Розмір дзеркального елемента трохи більше середнього, у крайньому куті розташувався світлодіод, що сповіщає про наявність автомобіля в мертвій зоні.

Пороги надійно прикриті захисним пластиком і розумно підняті над землею. Власники можуть не побоюватися випадкового механічного впливу навіть при переїзді високого бордюру.

Арки покриті захисними фендерами і акуратно охоплюють великі колеса. Дизайн алюмінієвих дисків виконаний в класичному стилі. Великі гальмівні диски видають солідність та статус автомобіля.

Корми

Задня частина трохи програє попереднього покоління. «Зализанный» зовнішній вигляд і спрощена оптика помітно здешевлюють загальну картину. Широкий спойлер на кришці багажника і світлодіоди, вбудовані в ліхтарі, трохи рятують образ кросовера.

Бампер з двох сторін містить протитуманні ліхтарі, вбудовані в масивну захисну накладку з чорного пластику. Завершує зовнішній вигляд широка захисна шабля з реберцями, яка трохи нагадує дифузор і надає невелику нотки спортивності «Кіа-Соренто». Витрата палива істотно знизився, завдяки зниженню коефіцієнта лобового опору кузова.

Габаритні розміри

Кросовер сильно змінився в розмірах, в порівнянні з попередником: довжина: 4783 мм; ширина: 1891 мм; висота: 1687 мм;

Колісна база виросла до 2780 мм, а кліренс становить скромні 185 мм.

«Соренто» давно перестав бути рамним позашляховиком, втратив колишню кліренс і обріс низькими спідницями. Завдяки всім змінам автомобіль став більш міським і значно втратив у масі. Витрата палива«Кіа-Соренто» на 100 км тепер не перевалює за показники в 12-14 літрів, а тримається в рамках 9. Салон

Новий Sorento зустрічає водія зручним кріслом з анатомічною формою спинки і підголівника. Широкий діапазон регулювань дозволяє із зручністю розташуватися будь-якій людині.

Рульове колесо, обшите шкірою і прикрашений декоративною вставкою з сріблястого пластика. Різноманітні клавіші розташовані в правильних місцях і підсвічені в темний час доби.

Приладова панель хизується яскравим підсвічуванням з автоматичною системою притухания. Значення передаються за допомогою класичних стрілок і на екрані бортового комп'ютера. Читання показань не викликає труднощів в денний і нічний час.

Центральна консоль отримала велику овальну окантовку навколо системи мультимедіа. Нижче розташувався центр управління клімат-контролем. Крутилки дозволяють вибрати потрібне значення температури в кожній із зон. Важіль перемикання передач виконаний у класичному стилі, незвично виглядає важіль електронного ручника. Підлокітник вийшов широким, руки водія і пасажира вільно вмістяться.

Задній ряд сидінь став помітно ширше і глибше. Посадка пасажирів помітно змінилася в кращу сторону. Третій ряд сидінь доступний для покупки в певних комплектаціях. У кріслах, розташованих в багажнику, можуть розміститися дитина або підліток. Дорослій людині місця буде замало.

Всі деталі чітко підігнані і не мають плаваючих зазорів. Скрипів і тріска пластику в русі також не помічено.

Гамма двигунів

Новий Sorento оснащується двома типами двигунів: Бензиновий 2,4-літровий агрегат, який видає 175 коней. Дизельний 2,2-літровий. Здатний розвинути потужність до 197 к. с.

Обидва двигуни обладнуються механічною і автоматичною трансмісіями на вибір.

«Кіа-Соренто» 2,4 бензин витрата палива в міському циклі складе до 10,4 літрів, а по трасі не вийде за рамки 9,2 літра.

У порівнянні зі старим мотором, новий здатний економити на трасі і при цьому видавати солідну потужність. Відгуки власників говорять про невибагливості установки і простоті обслуговування.

Максимальна швидкість бензинового агрегату обмежена рамками 190 км/год, розгін до першої сотні займає 10,8 секунд.

Витрата палива «Кіа-Соренто» з дизельним мотором становить 6,5 л по трасі і 9,2 л в міському режимі.

Максимальна швидкість обмежена планкою на 192 км/ч, розгін до першої сотні займає 9,9 секунд.

Як і очікувалося, витрата палива у «Кіа-Соренто» з дизельною установкою помітно нижче, ніж з бензиновою. Відмінність в експлуатації по паливу: у регіонах з холодним кліматом солярка замерзає, і водії змушені купувати кросовер на бензині.

Висновки і відгуки покупців

Новий середньорозмірний кросовер вийшов у корейців вдало. Сучасні системи дарують комфорт при водінні, а збільшений розмір салону легко приймає рослих пасажирів. Кузов став жорсткішим, завдяки новим підсилювачів і конструкції лонжеронів.

Покупці відзначають, що у «Кіа-Соренто» 2,4 витрата палива істотно знизився в порівнянні з попереднім кузовом.

До мінусів водії відносять недостатньо великий дорожній просвіт в 185 мм – про рибалку і виїзді за грибами можна забути. Однак у міських умовах Kia з легкістю долає бордюри і нерівності. Автор: Ксенія Пальцева 31 Липня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.