Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шумоізоляція "Ниви Шевроле": покрокова інструкція з описом, використовувані матеріали, відгуки


Опубликованно 14.08.2018 21:15

Шумоізоляція

Автомобіль "Шевроле Нива" прийшов на зміну ВАЗ-2121 і його модифікаціям як більш досконала модель. Зберігши чудові позашляхові характеристики "Ниви 4 ? 4" і знайшовши нову зовнішність, він почав користуватися попитом у людей, що цінують комфорт.

Разом з доробками в нову модель перекочував ряд недоліків, властивих вітчизняним авто. В тому числі шум в салоні. Про те, як зробити шумоізоляцію "Шевроле Ниви", розповість ця стаття.

Для чого робити шумоізоляцію

Працюючий мотор автомобіля є основним джерелом шуму в салоні. Чим більше обертів двигуна, тим він вищий.

Під час руху додаються нові джерела: шум від гудуть на швидкості покришок; дефлектори на дверях авто; погана аеродинаміка; погано закріплені пластикові обшивки, скрипучі на ходу.

Все це сильно дратує, розхитуючи нервову систему водія і зменшуючи безпеку руху.

Ще однією причиною для установки шумоізоляції салону "Шевроле Ниви" може бути бажання автовласника зробити якісну аудиоподготовку. У цьому випадку обклеєний метал кузова не буде провідником звукових хвиль, і вони не будуть покидати межі салону. Як зробити шумоізоляцію "Шевроле Ниви" своїми руками

Для того щоб зробити шумоізоляцію на машині, не обов'язково бути фахівцем з ремонту. Досить уміти поводитися з простим інструментом, таким як викрутки, будівельний фен. Додатково (але не обов'язково) знадобиться набір для зняття автомобільних кліпс. Коштує він недорого. Його ціна може компенсувати вартість нових кліпс, які не доведеться купувати.

Для того щоб зробити шумоізоляцію "Ниви Шевроле", доведеться розібрати салон машини: Зняти стелю. Демонтувати дверні обшивки. Розібрати утеплювач моторного відсіку. Зняти сидіння та обшивку підлоги в салоні. Зняти бічні обшивки багажного відсіку.

Жодна з цих операцій не представляє складності. Налякати може лише обсяг роботи. Розбирання краще проводити в гаражі або якому-небудь іншому приміщенні. Час роботи для однієї людини складе близько 2-3 днів. Однак шумоізоляцію "Шевроле Ниви" можна робити поетапно, роздрібнивши процес. В один день - проклеїти двері і багажник, другий день присвятити стелі, в третій зайнятися підлогою і моторним відсіком. Таким чином, машина весь час буде на ходу.

Відгуки про шумоізоляції "Шевроле Ниви" самі позитивні. Після проведених робіт в даному напрямку можна спокійно розмовляти при русі зі швидкістю вище 90 км/год, не підвищуючи голос. Зняття обшивки стелі

Стельова обшивка кріпиться за рахунок 3 пасажирських ручок, 2 сонцезахисних козирків, освітлювального плафона, 2 кліпс, які фіксують обшивку в задній частині по центру. Також додатково вона тримається за рахунок пластикових облицювань середніх стійок, пластикових вінцевих задніх вікон.

Щоб зняти стелю, потрібно:

1. Прибрати ущільнювальну гумку багажника.

2. Демонтувати сонцезахисні козирки. Для цього хрестової викруткою відкручуються 6 болтів. Чотири з яких тримають козирки, а два кріплять пластикові гачки-фіксатори.

3. Зняти освітлювальний плафон. Для цього викруткою поддевается прозора його частину і акуратно отщелкиваются фіксатори. Під склом виявиться болт, притискуючи плафон до кузова.

4. Зняти три ручки, розташовані на стелі навпроти кожного з пасажирських сидінь. Для цього на кожній з ручок потрібно зняти 2 заглушки, які відкриють доступ до болтів. Їх слід відкрутити.

5. За допомогою двох викруток зняти кліпси, фіксують стеля в задній частині. Замість викруток краще використовувати спеціальні пластикові лопатки або клипсосъемник, іменований у народі "клипсодер".

Заключна частина розбирання - це зняття пластикової окантовки задніх вікон і пластикової накладки на середню стійку. Повністю можна не знімати, а лише відстебнути верхню частину і відсунути в сторону. Для цього потрібно звільнити верхні петлі ременів безпеки, прибравши пластикову облицювання і відкрутивши гайковим ключем болти.

Щоб прибрати окантовку задніх стекол, треба зняти пластикову заглушку у верхній частині і викрутити болт, після чого відвести окантовку в бік.

Тепер можна витягнути обшивку стелі. Для цього слід, не пом'явши краю, витягнути її з салону через дверці багажника. Обклеювання даху

Щоб не забруднити обшивку, її потрібно відразу обернути плівкою.

Після того як простір даху стало доступним, можна приступити до шумоізоляції "Шевроле Ниви".

Спеціальні матеріали для шумоізоляції мають клейову основу. Найпоширеніші з них: Вібропласт Silver. Фольгований матеріал на самоклеючій основі. Товщина покриття 2-4 мм Для приклеювання не вимагає нагріву. Продається листами.

"Бітопласт 5" (антискрип). Виконаний з поліуретану. Має клейку основу, яка не вимагає нагріву. Товщиною від 5 до 10 мм. Призначений для запобігання шуму і скрипу. "Сплен 3004". Оскільки цей матеріал приклеюється за допомогою нагрівання, його можна застосовувати в таких місцях, як арки коліс, тунель над коробкою передач.

Перед приклеюванням шумоізоляції потрібно протерти вологою серветкою поверхню, потім знежирити її. Спочатку треба проклеїти основну частину даху цілими листами звукоізоляційного матеріалу, потім окремими шматочками заклеїти периметр.

Матеріалу на дах йде близько 3 кв. м.

Після обклеювання даху стельова обшивка встановлюється в зворотному порядку. Розбирання дверей

Передні та задні двері розуміються однаково, за винятком того, що спереду стоять електричні склопідйомники, а ззаду - ручні. Оскільки водійські двері найскладніша в зняття обшивки, то розглянемо на її прикладі:

1. Відкрутити два болти, які кріплять дверну ручку. Вони приховані заглушками. Їх потрібно підчепити плоскою викруткою і витягнути.

2. Відвернути п'ять шурупів по периметру. Два знаходяться в передній частині, інші знизу фіксують кишеню обшивки. В даному випадку звичайна викрутка не підійде. Потрібен шестигранник.

3. Зняти окантовку ручки. Для цього її потрібно відвести в сторону і викрутити болт, що знаходиться за нею.

Крім кріплення, який видно, всередині обшивка фіксується кліпсами по всьому периметру. Щоб їх зняти, потрібен клипсосъемник. Або велика плоска викрутка.

Щоб витягнути кліпси, потрібно потягнути за обшивку і в утворену щілину завести клипсосъемник або викрутку. Ними треба потрапити між кліпсою і отвором, в якому вона сидить. Діючи інструментом як важелем, віджати кліпсу.

Після того як всі кліпси від'єднані, обшивка продовжує висіти на проводах, які з'єднані з кнопками керування склопідіймачами. Їх потрібно витягнути зі своїх роз'ємів.

За обшивкою двері обклеєна плівкою, яка перешкоджає потраплянню пилу всередину. Її потрібно акуратно зрізати, але не викидати, а заклеїти назад перед складанням.

В якості заводської шумоізоляції дверей "Шевроле Ниви" приклеєна смуга спеціального матеріалу. Проте її недостатньо. Щоб зменшити проникнення шуму, потрібно повністю обклеїти внутрішню площину. Проклейка задніх колісних арок

Істотний внесок у загальний шум вносять арки коліс. Саме вони приймають акустичні вібрації від покришок і передають їх у салон. Тому арки треба обов'язково ізолювати.

В салоні вони закриті заводським карпетом і утеплювачем спереду, бічними обшивками багажника ззаду.

Щоб отримати доступ до задніх колісних арок, потрібно підняти задні сидіння в положення для транспортування великогабаритних вантажів, зняти задню полицю, витягнути обшивку з-під дверних гумок. Потім висмикнути кліпси, якими вона кріпиться. Проклейка передніх колісних арок

З передніми арками ситуація складніша. Справа в тому, що утеплювач, який закриває моторний щит зсередини, також закриває арки. Тому, щоб отримати туди доступ, потрібно або повністю знімати панель приладів, або відрізати фрагмент утеплювача.

Демонтаж панелі приладів - кілька трудомісткий процес, проте боятися труднощів не треба. Всі дроти підключаються тільки до своїх роз'ємів, і переплутати що-небудь складно.

З боків карпет кріпиться за допомогою пластикових порогів, знявши які, можна відкрити передні арки і моторний щит.

Для проклеювання переднього щита краще використовувати матеріал товстіший. Саме це місце - джерело самого великого шуму. Шумоізоляція днища

До шумоізоляції днища підходять трохи іншим чином. Його добре ізолювати покрівельними будівельними матеріалами, які розігріваються за допомогою пальників і створюють розплавлений шар. Тільки у випадку з шумоізоляцією "Шевроле Ниви" замість пальника застосовується будівельний фен. Такий спосіб, окрім того що він буде дешевше, допоможе додатково захистити днище від вологи, що накопичується під час зими, коли сніг потрапляє в салон.

Ці матеріали при нагріванні легко приймають будь-яку форму, а часткове розплавлення дозволяє проникнути в будь-яку щілину. Шумоізоляція капота "Шевроле Нива"

Додатково ізолювати капотный відсік від шуму немає ніякої необхідності, тому що він не має точок дотику з салоном. Проте часто можна зауважити, оклеєних капоти на машинах. Для чого це робиться? Щоб забезпечити більш швидкий нагрів моторного відсіку в зимовий час, капот утеплюють товстим фольгованим поролоном на клейовій основі.

Однак на "Шевроле Ниві" в стоковому варіанті моторний відсік вже утеплений товстим матеріалом, закріпленим кліпсами на капоті. Автор: Настаскин Роман 24 Липня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.