Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

"Мазда 6": витрата палива, базові норми і відгуки власників


Опубликованно 28.08.2018 06:54

Автомобілі марки Mazda розробляються японськими інженерами, які вкладають багато сил у зовнішній вигляд і надійність всіх агрегатів. Середньорозмірний седан не став винятком із правил і є втіленням сучасного стилю і дизайну всього японського автопрому. Автомобіль назвали «Мазда 6». Витрата палива на старті продажів повинен був укладатися в рамки 5,8-6,8 літрів на сотню. Налаштування шасі дозволяли різко заходити в крутий поворот і при цьому з комфортом пересуватися по трасі. Трохи історії

Японський седан почав свій шлях у 2002 році. В Японії «шістку» називали Mazda Atenza. Перше покоління Mazda 6 розроблялося на шасі Ford Mondeo, це дозволило врахувати та виключити всі прорахунки і помилки. До кінця 2016 року кількість проданих одиниць перевищила 1 мільйон, седан отримав широку популярність у всіх країнах світу. Норма витрати палива «Мазда 6» становила 4,9 літра на трасі і не більше 7 літрів в змішаному циклі, що було відмінним показником серед конкуруючих марок. Сьогодні налагоджений випуск третьої генерації, яка також успішно продається і не втратила колишньої лиску.

Опис сучасного покоління

Зовнішній вигляд – візитна картка японського седана. Дизайн екстер'єру Mazda завжди випереджає конкурентів на пару років і задає новий тон. Оновлений вигляд не став виключенням, японські інженери втілили в життя найсміливіші розробки і змогли об'єднати граціозні і сміливі рішення в одному кузові «Мазда 6». Витрата палива став нижче за рахунок меншого опору повітряним потокам при високих швидкостях.

Фронтальна частина сильно виділяється крупною решіткою радіатора, яка може складатися з дрібних отворів або хромованих горизонтальних шабель. Також покритий Хромом гордий шильдик Mazda – його розмір помітно збільшений у більшу сторону, а темний фон додає елегантності. Фарам головного світла може позаздрити кожен автомобіль-конкурент. М'які вигини, переливчасті форми беруть початок від решітки радіатора і плавно перетікають на краю передніх крил. Вбудовані ксенонові лінзи обладнані автоматичним коректором і омивачем. Лінія капота довга з різкими ребрами жорсткості по краях. Бампер отримав протитуманні фари і декоративні хромові накладки. Кліренс залишає бажати кращого, тому водіям слід проявляти обережність при проїзді нерівних ділянок.

У профіль седан виглядає дорожче, ніж коштує насправді. Великі алюмінієві диски складної форми охоплюються широкими колісними арками. Дзеркала кріпляться до дверей на тонкі ніжки, створюється ефект легкого польоту. Форма кузова нагадує дорогий седан представницького класу зі спортивними нотками. Лінія даху невисока з різким нахилом задньої стійки, яка ніжно перетікає в лінію багажника. Скління виконане в класичній формі з додаванням хромового молдинга по краях. Лінія порогів з ювелірною точністю співпадає з нижньою точкою переднього бампера, що надає профілю фундаментальності і закінченості.

Корми виконана в традиційному для седана стилі, проте штрихи у вигляді двоствольного вихлопу і хромованою шаблі над світлодіодними ліхтарями додають загальному вигляду спортивності.

«Мазда 6», витрата палива якої істотно знизився за рахунок нового коефіцієнта опору кузова, виглядає набагато дорожче своєї ринкової вартості. Інтер'єр

Японські автомобілі зазвичай не відрізняються відмінною шумоізоляцією або особливим інтер'єром, але Mazda 6 помітно виділяється. У салоні встановлені шкіряні крісла з розширеним діапазоном регулювань і рульове колесо, яке оснащується безліччю клавіш для управління системою мультимедіа.

Панель приладів дивує детальністю промальовування і незвичайним тахометром, який бере початок праворуч внизу, як у спортивних автомобілів. Центральна консоль оснащена повітроводами, клімат-контролем і кольоровим дисплеєм. Управління всіма мультимедійними функціями здійснюється за рахунок спеціальної шайби, яка встановлена біля важеля КПП.

Задній ряд оснащений зручним диваном з широким підлокітником та окремою системою клімат-контролю. Високі задні пасажири зможуть з комфортом відчувати себе в дальній поїздці – з місцем у среднеразмерном седані все в порядку.

Габаритні розміри

«Мазда 6» завжди відрізнялася розміром кузова, новий седан не став винятком: довжина – 4870 міліметрів; ширина – 1840 міліметрів; висота – 2830 міліметрів.

Кліренс становить 16,5 сантиметрів, а колісна база 2830 міліметрів.

Витрата палива на 100 «Мазда 6» знизився за рахунок зменшення висоти лінії даху. При високих швидкостях загальний опір повітряним потокам стало істотно менше. Силові установки

Середньорозмірний седан доступний для покупки з трьома видами двигунів: 2-літровий бензиновий агрегат, який видає 150 кінських сил і забезпечує 210 Нм крутного моменту. Розгін займає близько 10,5 секунд, а максимальна швидкість обмежена у 206 км/ч. 2,5-літровий бензиновий Skyactiv-G. Заявлена потужність становить 192 «конячку», а крутний момент становить 256 Нм. З таким агрегатом Mazda розганяється за 7,8 секунд, а максимальна швидкість знаходиться в межах 223 км/ч. Дизель об'ємом 2,2 літра можна вибрати з потужністю в 150 175 кінських сил з обертовим моментом 380 в і 420 Нм відповідно. Розгін до сотні займе не більше 9 секунд, а максимальна швидкість обмежена показником в 205 км/ч.

Автовласники найчастіше віддають перевагу 2-літровому агрегату «Мазда 6». Витрата палива не виходить за рамки 7 літрів в змішаному режимі, а тяги вистачає для комфортного переміщення в міському потоці. Базовий й реальний витрата палива

Перед покупкою автовласники часто задають питання, який витрата палива «Мазда 6»? Заявлений базовий витрата складає: 5,8-6,8 літрів на сотню в змішаному режимі для 2-літрового агрегату; 6,4-6,7 літрів для 2,5-літрового мотора; 5,5 літрів для дизельного двигуна.

Часто нормативні показники витрати відрізняються від реальних в більшу сторону. На «Мазді 6» витрата палива 2,0-літрового мотора в міських умовах становить від 9,0 до 11,0 літрів, в залежності від манери їзди. По трасі «двійка» може вкластися в майже паспортні 6,0 літрів.

2,5-літровий агрегат у місті зажадає не менше 10-14 літрів, в залежності від натискання на педаль газу. А по трасі можна домогтися «апетиту» у межах 9 літрів.

Дизель практично повністю відповідає заявленим характеристикам по витраті палива, але дуже рідко купується російськими водіями.

«Мазда 6». Витрата палива, відгуки власників

В основному користувачі задоволені середньорозмірним седаном від компанії Mazda. Витрата палива хоч і занижений в технічних характеристиках, але не виходить за рамки конкуруючих автомобілів. Водії також відзначають високі вимоги двигунів до якості палива, при використанні бензину з октановим числом не нижче 95 можливе виникнення таких неприємностей, як втрата тяги або невеликі посмикування при різкому розгоні.

В цілому двигун не вимагає особливого дорогого масла або дорогих витратних матеріалів. Підвіска служить до 90 000 км без серйозних втручань, а кузов починає іржавіти тільки у разі неякісного ремонту. Автор: Ксенія Пальцева 27 Серпня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.