Відгук: у Великобританії, нарешті, приймати всерйоз автомобілів з низькою емісією?
Опубликованно 14.09.2018 05:21
Недавня заява уряду Великобританії додаткові ?106 млн інвестицій в низьких викидів транспортних засобів і розвиток-це поштовх до розділу промисловість, яка нарешті починає процвітати.
Але давайте не будемо обманювати себе, думаючи, що тільки грошові ін'єкції будуть якимось чином перетворити США в "світового лідера" зелений оснащення / технік – тим більше, що 106milion ? - це всього на 0,1% від прогнозованого кінцевого рахунку за 'Т2' розвиток залізничного транспорту.
Це крапля в океані порівняно з тим що потрібно буде витратити в довгостроковій перспективі, але разом з попереднім урядом інвестицій закладається основа. Ви тільки погляньте на 'електричний нація' додаток в комплекті з цього тижня журнал Autocar друку (у Великобританії), щоб дізнатися, скільки британських компаній йдуть по шляху з інноваціями в зелений автомобіль, технологій та інфраструктури.
Навіть Астон Мартін, історично більш старої школи, 'твідовий піджак і пінту Горького' британська марка спортивних автомобілів, була тяга в 21 столітті, з його першим повним ЕВ, у Rapide е, входячи в обмежене виробництво на початку наступного року. І це тільки початок, з новою "батьківщиною рослини електрифікації" в Санкт-Атан, Уельс, і запуск бренду Лагонда з повністю електричним складом. І, звичайно, є і Ягуар я-ПАРЄ, електричний позашляховик, який стартував напередодні зусиль різних німецьких конкурентів фірми.
Швидка прогулянка навколо в цьому році більше і жвавіше, ніж коли-небудь Cenex низьковуглецевої транспортного засобу подія наочно демонструє, скільки підприємств, з кожної області індустрії, зацікавлені і готові сісти на майбутніх зелений автомобіль годівниці з маркуванням на одній ЕВ експерт як "другої промислової революції".
Категория: Авто Новости