Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

При будь несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу за правилами дорожнього руху?


Опубликованно 22.09.2018 16:48

При будь несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу за правилами дорожнього руху?

При якій несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу? Ось про що рано чи пізно замислюється будь-який водій. Перше, де можна зіткнутися з таким питанням – вивчення правил дорожнього руху. Звичайно, не існує конкретного переліку несправностей, які не впливають на загальний стан основних систем ТС, але на основі правил можна класифікувати несправності і за цією ознакою. Друга зустріч з цим питанням може статися під час постійного використання автомобіля і, на жаль, під час руху при безпосередньому виникненні несправності. Як же дізнатися, при якій несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу? Адже бувають випадки, коли це дійсно дуже важливо. Дефекти, що не впливають на безпеку руху

Несправності бувають в декількох системах: від гальмівної до елементів конструкції. Існує список несправності кожної з систем, при яких експлуатація забороняється. Це, наприклад, неробочий стан пристроїв обдування стекол, поломка пробки паливного бака. Таке обмеження цілком закономірно і логічно: дані несправності є потенційно небезпечними для життя і здоров'я, можуть призводити до аварійних ситуацій. Тому під час технічного огляду обов'язково перевіряється наявність кожної несправності, щоб у разі виявлення попередити водія і відправити його транспортний засіб на ремонт. Однак при якій несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу?

Таких несправностей кілька. Наприклад, якщо не працює водійський стеклопод'емник, можна без хвилювань продовжувати використання автомобіля, так як даний дефект не є джерелом загрози і не призводить до аварійної ситуації. Точно так само, як і сумарний люфт 10 градусів в рульовому управлінні не є причиною зупинки експлуатації. Такий невеликий люфт свідчить про необхідність ретельної перевірки системи і затягування стійок, але не є причиною відмови від використання авто - такі незначні відхилення не помітні при русі. Або неточність у свідченнях градусника охолоджуючої рідини. Даний датчик, на відміну від спідометра, не є основним при русі. Висновок

Надавши інформацію про те, при якій несправності дозволяється експлуатація транспортного засобу, варто сказати про те, що важливо підтримувати стан свого ТЗ (будь то автомобіль, мотоцикл або навіть велосипед), стежити за справністю кожної системи і проходити техогляди. Тому що це дозволить бути впевненим у своєму засобі пересування і спокійним за життя і здоров'я. Навіть якщо на це підуть додаткові кошти - повірте, воно того варто. Автор: Ігор Лухнев 29 Липня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.