Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Бульдозер ДЗ-171: фото, опис, технічні характеристики, експлуатація і ремонт


Опубликованно 28.09.2018 01:42

Бульдозер ДЗ-171: фото, опис, технічні характеристики, експлуатація і ремонт

Без використання спеціальної техніки сьогодні практично немислима жодна будівельний майданчик або проведення великомасштабних ремонтів. Тому варто звернути увагу на агрегат під назвою бульдозер ДЗ-171. Про цій машині і піде мова в даній статті. Основна інформація

Бульдозер ДЗ-171, маса якого дозволяє йому без проблем долати різні перешкоди на своєму шляху, є дітищем заводу «Челябінські будівельно-дорожні машини». Але варто зауважити, що в наші дні серед номенклатури даного підприємства випуск якоїсь гусеничної техніки не значиться зовсім. Саме у зв'язку з цим сервісного обслуговування описуваного бульдозера просто не існує і у випадку його поломки доведеться розраховувати виключно на свої сили і допомогу народних умільців.

Сфера експлуатації

Бульдозер ДЗ-171 знайшов своє широке застосування в багатьох галузях народного господарства. У будівництві його активно використовують для риття досить глибоких котлованів і траншей під фундамент. Також за допомогою машини здійснюють планування грунту, його розробку і переміщення. Крім цього, трактор дозволяє створювати тераси на майданчиках, які мають значні коливання висоти.

Комунальники дуже люблять використовувати агрегат з метою здійснення снігоприбиральних робіт, а також риття кюветів і формування насипів. Надійна конструкція і велика потужність крім всього вищевказаного дає можливість експлуатувати бульдозер при видобутку руди і вугілля, при зведенні мостів і різноманітних гідротехнічних споруд.

Силова установка

Бульдозер ДЗ-171 обладнаний чотиритактним рядним чотирициліндровим двигуном Д-160.01. В наявності у рідинне охолодження двигуна. Характерною рисою агрегату є формування горючої суміші і її згоряння в камері, яка знаходиться в нижній частині поршня.

Картер двигуна має особливі люки для візуального огляду підшипників і два зливних отвори. З метою зниження вібрацій, що виникають при експлуатації двигуна при кількості обертів 1250 за хвилину, передбачений врівноважуючий механізм.

Дизельна установка оснащена газорозподільним пристроєм, який складається з кронштейна, валу, клапанів з пружинами, штанги і коромисла. Кожен з циліндрів укомплектований випускних та впускним клапаном.

У систему живлення машини входять форсунки, бак паливний насос, фільтри, контролер частоти обертання.

У свою чергу система охолодження обладнана відцентровим насосом і має закритий контур. Температура контролюється в автоматичному режимі.

Водійське місце

Бульдозер ДЗ-171, вага якого коливається в межах 17 тонн, має досить сучасну для свого покоління машин кабіну каркасного типу. Характерною рисою її є значна площа скління, що забезпечує великий кут огляду. Водійське сидіння має кілька регулювань.

Сам же каркас кабіни досить жорсткий, що гарантує непоганий захист оператора у разі перекидання машини або ж падіння великогабаритних і важких об'єктів на дах. Бульдозер проводився в двох виконаннях: для помірного і тропічного клімату. В залежності від цього він мав або кондиціонер або обігрівач. Приладова панель машини також досить ергономічна і дозволяє водієві легко зняти потрібні йому дані. Експлуатація та ремонт

На основі чого був створений бульдозер ДЗ-171? Т-170 – трактор, який є прототипом для описуваного агрегату. У зв'язку з цим ДЗ-171 отримав цілий ряд переваг, а саме: Простота конструкції, яка дозволяє здійснювати ремонтні роботи без використання дорогих імпортних спеціальних інструментів і засобів. Великий власний вага і потужний двигун, що мінімізував конкуренцію для бульдозера в своєму класі. Найвища ступінь прохідності по бруду, снігу, піску, бездоріжжю. Щонайширша ремонтна база, яка збереглася з часів епохи СРСР і активно застосовується в наші дні. Відсутність збоїв в роботі при різких коливаннях температури зовнішнього середовища. Низька вартість на запасні частини та деталі.

З негативних моментів машини можна лише відзначити, що, оскільки вона має гусениці, при їзді по асфальту останній тріскається. Також у зв'язку з тим, що бульдозер більше не випускається, з кожним роком стає все важче підібрати по-справжньому якісні комплектуючі, однак на даний момент їх на вітчизняному ринку ще велика кількість.

Як показала багаторічна практика, конструкція бульдозера така, що багато ремонтні роботи здатний здійснювати персонал з досить низьким рівнем кваліфікації та без спеціальної освіти. Параметри

Бульдозер ДЗ-171, технічні характеристики якого наведено нижче, в якості своїх імпортних аналогів має Shantui SD16 і TY165-2. Основними показниками вітчизняного трактора є: Довжина – 5700 мм Ширина – 3065 мм. Висота – 3420 мм. Робочий вага – 17 000 кг. Тягове зусилля – 150 кН. Ємність паливного бака – 300 літрів. Потужність двигуна – 125 кінських сил. Швидкість пересування вперед – 2,5 км/ч. Робоча швидкість переміщення назад – 12,5 км/ч. Максимальне заглиблення розпушувача – 500 мм. Параметри поворотного відвалу (ширина х висота) – 4100/1140 мм. Габарити звичайного відвалу (ширина х висота) – 3200/1300 мм. Споживання палива – 14,5 літрів за годину роботи.

Електрообладнання

Бульдозер ДЗ-171 має п'ятифазну безконтактну электромашину. Висновок енергії здійснюється через спеціальні клеми, розташовані на задній кришці генератора, який в свою чергу з'єднується зі шківом вентилятора. Електросистема має два акумулятора, призначених для активізації стартера в момент запуску двигуна і забезпечення електричною енергією всіх споживачів бульдозера при зупиненому двигуні.

Що стосується коробки перемикання передач, то вона має вісім швидкостей для переміщення машини вперед, чотири назад.

На закінчення відзначимо, що, оскільки бульдозер ДЗ-171 вже давно знятий з виробництва, вартість його придбання не так вже й висока. Так, наприклад, машина, випущена в період з 1990 по 1993 рік, обійдеться покупцеві від 270 000 до 380 000 російських рублів. Якщо ж говорити про бульдозері 1999 року випуску, то він вже буде коштувати близько 600 000 рублів. Автор: Олексій Міхєєв 4 Серпня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.