Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

"Опель-Астра" кабріолет: огляд, технічні характеристики і відгуки


Опубликованно 07.10.2018 17:21

"Опель-Астра" - автомобіль компанії "Опель", що випускається з 1991 року. Автомобіль виробляється в таких версіях кузова, як кабріолет, седан, купе, хетчбек і універсал. Версія автомобіля в кузові кабріолет випускалася з 1993 по вересень 2009 року, була випущена в трьох поколіннях (з п'яти існуючих). Короткий опис

Кабріолет за весь час його виробництва піддався рестайлінгу 4 рази - в 1995, 2001, 2006 і 2007 роках. Останнє покоління виглядає нітрохи не гірше аналогів від компаній "БМВ" і "Мерседес". За 27 років автомобіль повністю змінив свій дизайн, ставши більш привабливим і престижним. Також функціонал автомобіля поповнився деякими елементами, такими як великий дисплей зверху центральній консолі, круїз-контроль, антиблокувальна система і багато іншого.

Фото кабріолета "Опель-Астра" представлені в статті.

Технічні особливості

Модифікаційний ряд кабріолета "Опель-Астра" останнього покоління представлений п'ятьма версіями. Потужність двигунів починається з 115 і закінчується 200 кінськими силами. Моделі оснащені п'ятиступінчастою і шестиступінчастою механічною коробкою передач, а також чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. Кожна модифікація оснащена лише переднім приводом.

Огляд автомобіля

Так як кабріолет "Опель-Астра" заснований на звичайній моделі "Астра H", то зовні автомобіль відрізняється лише відкидною дахом і розмірами.

При погляді спереду автомобіль нагадує звичайний седан або універсал тієї ж моделі. Але на відміну від них дах у нього може відкидатися. Залежно від року випуску автомобіль проводився як з тканинної дахом, так і з металевою. Останні два покоління випускалися саме з металевим дахом.

Найбільш помітним елементом автомобіля є передня оптика, яка складається з трьох эллипсоидных фар. Також невід'ємним елементом оптики є протитуманні фари, розташовані з боків бампера. Між ними знаходиться невеликий повітрозабірник, розділений трьома ребрами.

Ззаду автомобіль має занадто широкий бампер, зверху якого розташувався лише номерний знак. Задня оптика загострюється до внутрішнього кута.

Салон моделі останнього покоління має безліч нововведень, таких як монітор, невеликий дисплей на приладовій панелі, а також кнопки управління на рульовому колесі, відповідальні за прийняття та відхилення виклику, збільшення/зменшення гучності і перемикання радіостанцій і треків.

На відміну від схожих автомобілів інших компаній приладова панель кабріолета "Опель-Астра" складається з трьох елементів: тахометр, спідометр і рівень палива в баку. Також між ними розташований невеликий монітор, що відображає загальний і поточний пробіг автомобіля. Покажчики поворотів знаходяться зверху приладової панелі.

Найбільш помітним елементом салону є великий дисплей, розташований зверху центральної панелі. Він відповідає за управління навігаційною системою, аудіосистемою автомобіля, підключення смартфонів до автомобіля і багато іншого.

Дефлектори клімат-контролю повністю зливаються з центральною консоллю, з боків від них знаходяться регулятори їх положення. Знизу знаходиться енкодер для регулювання рівня гучності, поєднаний з датчиком на кермі. Регулювання потоку повітря розташована в самому низу центральній консолі.

Відгуки про кабріолеті "Опель-Астра"

До достоїнств і переваг даного автомобіля порівняно з іншими власники відносять наступне: відносно м'яка і комфортна підвіска; також система стабілізації, встановлена на обох осях, допомагає автомобілю більш впевнено триматися на дорозі; відмінна гальмівна система. Адже навіть на моделях 90-х років автомобіль вже мав антиблокувальну систему; вражаючий інтер'єр для недорогого автомобіля; порівняно з попередніми поколіннями автомобіль має поліпшене лакофарбове покриття; безпека.

Недоліки у кабріолета "Опель-Астра" теж є. Серед них відзначають наступне: деякі елементи екстер'єру пропускають воду, наприклад, гумки задніх фар; старі моделі кабріолета "Опель-Астра" мали погану шумоізоляцію за рахунок погано встановленого лобового скла, яке вібрувало і пропускало зайві шуми; часта витік склоомиваючої рідини; елементи передньої панелі мають скрипи.

Варто відзначити, що перераховані недоліки зустрічалися у моделей, вироблених до 2007 року. Після цих інцидентів компанія "Опель" всерйоз взялася за свій автомобіль, виправивши всі недоліки і недоліки. Останнє покоління було випущено в 2007 році. Виробництво було завершено в 2009 році.

Висновок

Вибираючи кабріолет з металевою, а не тканинної дахом за розумну ціну, найчастіше клієнти купують саме кабріолет "Опель-Астра". Середня ціна на вторинному ринку становить близько 330 тисяч рублів, що у порівнянні з кабріолетом BMW 3-ї серії є третьою частиною від вартості "німця". Також дах автомобіля складається і розкладається за меншу кількість часу, ніж у аналогів. Автор: Станіслав Корсак 27 Вересня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.