Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

"Волга-Сайбер": відгуки, історія моделі


Опубликованно 16.10.2018 20:09

Вітчизняний автопром нечасто радує російських водіїв новими моделями. При цьому так звані "нові" часто мало відрізняються від старих. Але є і такі автомобілі, які вводять в оману. До таких можна віднести "Волгу-Сайбер". Відгуки про моделі суперечливі, так як сам автомобіль вельми незвичайний. У водіїв навіть немає чіткого розуміння – російська чи це машина чи американська. Звідси і суперечливі думки: хтось вважає останню модель "Волги" невдалою копією прабатька з США, а інші – незаслужено забутим народним автомобілем. Хто ж з них ближче до істини? Американський прабатько

"Волгу" можна вважати своєрідним продовженням американського седана "Крайслера-Себринга". Велика частина характеристик відповідає оригіналу, що дозволяє використовувати запасні частини, призначені для "Крайслера". Головні відмінності полягають у вдосконаленому дизайні і дефорсированном двигуні. Також "Сайбер" характеризується збільшеним дорожнім просвітом. Була встановлена сталевий захист двигуна, що забезпечує кращу схоронність від пошкоджень.

Характерно, що автомобіль більш ніж на 80 % виготовлений з канадських компонентів. Це підтверджують наявні на запчастинах написи англійською мовою. Але також є компоненти, виготовлені в Росії. До них відноситься тільки обробка салону, оптика і окремі дрібні деталі. Але, виходячи з якості вітчизняних комплектуючих, це скоріше плюс, ніж мінус.

Більшість негативних відгуків про "Волзі-Сайбер" – забобони. Вони засновані на тому, що це модель вітчизняного бренду ГАЗ, а те, що виробляється в Росії, апріорі не може бути хорошим. Однак справедливо буде відзначити, що це все-таки американський автомобіль, нехай і адаптований для Росії. Його мало що відрізняє від інших іномарок, що збираються в Росії. Кузов

Він є найбільш помітним елементом в авто. Характеризується сильно похилим дахом і лобовим склом. Машина ідеально підходить для поїздок на великій швидкості по трасі. Звідси незвично низька стеля при немаленькою довжині авто. Людям, звичним до європейських форм, така особливість відразу впадає в очі, що підтверджують відгуки власників "Волги-Сайбер" з фото машини в профіль.

Завдяки формі кузова, "Сайбер" володіє прекрасними аеродинамічними властивостями, що укупі з хорошою керованістю робить машину зручною для дальніх поїздок. Але не для високих людей. Водіям, чий зріст перевищує 185 см, буде складно зручно розміститись на сидінні. При цьому салон є досить просторим, тому пасажири будуть відчувати себе цілком комфортно.

Окремої уваги заслуговує якість кузова. Він має хромоване покриття, отже, менш схильний до гниття. Деякі власники пишуть у відгуках, що швидко починають скрипіти дверей, а також часто ламаються їх обмежувачі. Двигун

Спочатку планувалося комплектувати автомобілі різними версіями моторів. Але в підсумку в серію пішов тільки 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун. На догоду російському податкового законодавства він був дефорсовано до 143 к. с. З-за цього мотор значно поступається своїм "однокласникам" з силових характеристик. Але високий моторесурс і помірний апетит у нього не відняти.

Згідно відгуками, характеристики "Волги-Сайбер" по витраті палива відповідають заявою виробника. Автомобіль споживає близько 8 л/100 км, що дуже навіть непогано для такої потужності мотора. А одним з головних переваг двигуна можна назвати роботу на АІ-92. Коробка передач

Велика частина автомобілів комплектувалася чотириступінчастою АКПП, що також є перевагою "Волги-Сайбер". Відгуки автовласників про моделі майже завжди зачіпають кілька найважливіших чинників: об'єм двигуна, розмір салону і, звичайно, наявність автоматичної коробки передач. Рівноцінні аналоги коштують набагато дорожче.

Найчастіше саме АКПП виявляється вирішальним аргументом на користь вибору даної моделі. Коробка-автомат є більш надійною, якщо дотримуватися рекомендацій виробника по обслуговуванню. З іншого ж боку, вона не дотягує за показниками до "механіки". На деякі "Сайберы", випущені пізніше, також ставилося п'ятиступінчаста МЕХАНІКА. Але їх досить мало. Салон

"Сайберы" відзначалися багатою комплектацією, в яку входили такі рідкісні для російських автомобілів опції: повноцінні дискові гальма; антипробуксовочна система; система курсової стійкості; якісні сидіння з електропідігрівом; передні подушки безпеки.

Більш дорогі комплектації мали додаткові "фішки" за типом шкіряного салону або просунутої аудіосистеми. Відгуки про "Волзі-Сайбер" в плані екстер'єру різні. Все хороше в салоні псує погана шумоізоляція. Але не завжди. Так, в одних власників салон деренчить, а у інших, навпаки, виконаний дуже якісно. Єдине пояснення, яке можна дати такого явища, полягає в тому, що випуск автомобіля то зупинявся, то починався знову. Відповідно, в різні роки було різним і якість. Висновок

Серед численних відгуків про автомобілі "Волга-Сайбер" практично немає серйозної критики на комплектуючі американського виробництва. Їх якість не дуже відрізняється від аналогів, при цьому машина істотно дешевше. Основні недоліки пов'язані з дрібницями, обумовленими російської складанням. Це може бути неякісний салон або незначні дрібні поломки. Але головне, що кузов і вся основна "начинка" відповідають високому американському якості. Звідси і беруться переважають позитивні відгуки про "Волзі-Сайбер" з боку власників, які їздять на машині тривалий час. Автор: Олег Ємельянов 1 Жовтня 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.