Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

БМВ: слоган в історії марки


Опубликованно 20.10.2018 07:50

БМВ: слоган в історії марки

Фірма "БМВ" на сьогоднішній день є еталоном якості та надійності, які одночасно поєднуються з інноваційними технологіями і суворим почуттям стилю. Природно, що в категорії люксових автомобілів імідж особливо важливий. Особливу частину іміджу концерну становлять слогани, які завжди відрізнялися витонченістю і при цьому могли добре охарактеризувати особливості моделей. Перипетії історії

До Другої світової війни компанія успішно випускала мотоцикли, автомобілі та авіаційні двигуни. Однак поразка Німеччини у війні практично привело компанію до загибелі, позбавивши більшості виробничих потужностей. Концерн втратив права випускати авіадвигуна і повнорозмірні автомобілі. Фірму ледь не викупив концерн "Мерседес-Бенц", але баварці зуміли налагодити виробництво легких мотоциклів, а пізніше і триколісних автомобілів. А перехід до виробництва престижних автомобілів почався лише з кінця 1950-х років. Саме в цей час з'явилася потреба створення першого слогану марки. Поява перших слоганів

Так у 1965 році з'явився слоган БМВ 2000CS: "Тримає дорогу... Утримує рекорди. Новий «БМВ»". В даній фразі явно простежується спортивна складова. І це було не просто хвастощі. Володіючи двухкарбюраторным двигуном потужністю 120 кінських сил і стильним дизайном, це купе став основоположником нового напряму в розвитку марки і предком всіх наступних спорткупе компанії.

Тенденцію створення спортивних слоганів поповнило купе моделі 2002, яке вважають прямим предком знаменитої третьої серії баварського заводу. Його слоган «Винищувач гігантів. BMW 2002» ще дужче підкреслював прагнення до створення потужних автомобілів, яке виразно виділяла фірму серед конкурентів.

Поява легендарного слогана

Став звичним, слоган "БМВ" з'явився з оновленням все тієї ж 2002 моделі, колишньої певною мірою особою фірми. Саме в описі цієї моделі в 1975 році з'явилася фраза Ultimate driving machine. Незабаром коротка, але ємна фраза стала офіційним слоганом "БМВ" англійською мовою. На російську це зазвичай перекладається як «Машина для водіння на межі». Дана формула на довгі десятиліття стала основним вектором розвитку фірми. Вона дуже ясно звертає увагу споживача на те, що "БМВ" - це не просто потужність або комфорт. У цьому слогані головний сенс полягає в тому, що ця машина створена саме для водія, для отримання задоволення від водіння авто на межі можливостей. При цьому даний слоган автоматично передбачає і міць, і швидкість. Не дивно, що його полюбили всі споживачі і він став символом марки. Різні слогани - загальний стиль

Однак крім основного слогана, компанія продовжила створювати слогани для конкретних моделей. У переважній більшості випадків у них міститься все та ж відсилання до спорту, але підкреслюються вже особливості моделі.

Так у слогані 1-ї серії "БМВ", де стверджується про ідеальну зв'язку неба і землі, підкреслюється витонченість невеликого, але швидкісного авто. І, навпаки, слоган великого і дорогого купе 6-ї серії - "Міць важкоатлета. Швидкість спринтера" - підкреслює міць та значність авто, зберігаючи при цьому загальний фірмовий стиль. Російською мовою

Російською слоган "БМВ" звучить "Із задоволенням за кермом". Видно певна зв'язок з англійської фрази, але спостерігається і певне зміщення, слоган звучить набагато спокійніше. Це можна пов'язати з кількома причинами. По-перше, в Росії статусного значення автомобіля надається дуже велике значення, і "БМВ" при всій спортивності для росіян є в першу чергу статусними автомобілями. По-друге, наявне певне зміщення модельного ряду. Зараз великий відсоток, реалізуються в Росії автомобілів, складають кросовери, яким при всій їх динамічності потрібен слоган, який більше підкреслює комфорт. Звідси вибір російського слогану виглядає цілком логічним.

Цікаво, що в 2006 році на північноамериканському ринку слоган компанії "БМВ" змінився. "Компанія ідей" - такий новий слоган отримали автомобілі "БМВ". Ці зміни здивували і обурили багатьох фанатів. Однак оскільки концерн завжди перебуває на стадії впровадження нових технологій, то ця назва виглядає цілком логічним. А зростання роботизації автомобілів цілком може звести задоволення, яке відчуває водій від процесу водіння, немає. Автор: Олег Ємельянов 27 Вересня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.