Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Тюнінг японських автомобілів - особливості, ідеї і цікаві факти


Опубликованно 26.10.2018 16:20

Тюнінг японських автомобілів - особливості, ідеї і цікаві факти

Японські автомобілі в Росії вважаються і так досконалими, тому тюнінгують їх досить рідко. Навіщо покращувати те, що вже і так ідеально – вважають багато автолюбителів. Але шанувальників JDM не зупинити. Вони, як і самі японці, не завжди задоволені тим, що є. Тому часто замислюються про те, чим можна прикрасити свою «тачку». Тюнінг японських автомобілів взагалі цікава тема, розкриття якої для неосвічених в цій області громадян буквально шокує. Різноспрямований тюнінг авто в Японії

У деяких країнах, наприклад, в Росії, Австралії та Сполучених Штатах, така «прикраса» машин не хочуть розуміти і приймати. У нас його називають «колгоспним». І, напевно, будь-яка людина, подивилася на фото, погодиться з цим твердженням.

Існує кілька течій тюнінгу японських автомобілів. Ось вони-то якраз і шокують більшу частину автолюбителів. Адже для нас тюнінг виглядає, м'яко кажучи, інакше.

Назва

Опис

Decotora

Назва спотворено і походить від «decoration truck», що в перекладі з англійської означає «вбраний вантажівка». Протягом з'явилося в 1970-х роках. Цікавий факт: спочатку прикрашати вантажівки було модним серед перевізників риби. Для реалізації своєї мети вони використовували буквально все, що під руку потрапляло. Сьогодні ж Decotora вдосконалена. Для прикраси вантажівок використовують хромовані панелі і безліч різнокольорових лампочок. Правда, підлягають такому стайлінгу в основному маленькі вантажівки і місцеві "газельки".

Itasha

Протягом вважається молодим, і з'явилося завдяки фанатів аніме і коміксів – otaku. Хлопці просували його тим, що власні машини розмальовували ілюстраціями з аніме і використовували різні аксесуари. Наприклад, стрінги на держномер. І не даремно молодь намагалася – їм таки вдалося просунути свій рух. Itasha популярна серед власників легковиків.

Bosozoku

Цю течію можна назвати класикою японської тюнінгу. Воно з'явилося порівняно давно, а «батьками» його є байкери-відморозки. Навіть назва перекладається як «жорстока банда». Самі ж гонщики сьогодні називають себе kaido-racers. Тюнінг проводиться з використанням чудернацьких обважень і яскравих фар. Це занижені легковика, дуже гучні, чиї господарі люблять поганяти переважно ночами.

VIPstyle

Протягом називають також bippu. Ним захоплюються молоді шанувальники Якудза і, власне, самі ці респектабельні «братки». Як тюнінгу використовуються великі дорогі «полки», пневмопідвіска з низькою посадкою, холодний відтінок фар, шторки на вікнах і, звичайно, крута аудіоапаратура. Це переважно «тачки» бізнес-класу. Ну, мінімум, респектабельний мінівен.

Grachan

Назва цієї течії походить від Fuji Grand Champion Series – кільцевого чемпіонату, проведеного в 1980-х роках. Модний низький кліренс, химерна забарвлення, аеродинамічні обважування і єдиний двірник на лобовому.

Такі стилі японського тюнінгу модні всередині країни, а за її межами здебільшого не сприймаються всерйоз. Проте ж японців все це дико вражає. Популярність JDM у світі

Якщо розглянути ці течії, то можна зробити висновок, що за межами Японії частіше популярний, грубо кажучи, вибірковий JDM. Щось взято з Bosozoku, а що-то з VIP style. Але доопрацювання такого плану, які стосуються екстер'єру та інтер'єру авто, далеко не повністю відображають суть JDM-стайлінгу. Ідеологія полягає в тому, щоб привести автомобіль японського виробництва у той вигляд, в якому він проводиться для внутрішнього ринку країни.

Як відомо, машини для Japan Domestic Market мають зовсім іншу збірку. Наприклад, там для салону може використовуватися не кожзам, а алькантара. Торпеду роблять не з пластику, а з дорогих порід дерева, чого не сказати про авто, призначені для вивозу з країни. Точно так само і технічні характеристики – буває, їх потрібно покращувати.

У багатьох країнах тюнінгують не тільки праворукі машини спортивного типу, але і європейські моделі, виконані у стилі японського оригіналу. Наприклад, Honda Accord. Тюнінг японських автомобілів є популярним заходом в Росії, Австралії, Великобританії і Америці. Моделі, які найбільш часто тюнінгують

Існують типові машини, які, здається, призначені для удосконалення. Не те що вони настільки погані в оригіналі, просто, коли дивишся на них, так і уявляєш обважування, «полиці», високий спойлер і інші елементи. До типовим моделям можна віднести: Mitsubishi Lancer Evolution; Subaru Impreza; Toyota Chaser, Levin/Trueno, Starlet, Mark II; Nissan Skyline, Silvia; Honda Civic, Integra; Mazda RX-7 і 8. Тюнінг японських автомобілів: найбільш популярні доопрацювання

Найчастіше JDM-стиль проявляється у зовнішньому вигляді, хоча буває і таке, що власники вдосконалюють його «нутрощі». Наприклад, практикується замовлення контрактних двигунів та інших запчастин, змінюється підвіска, навіть салон примудряються видозмінити так, як повинно бути в оригіналі. Але найчастіше тюнінг стосується: оптики; кузова; дисків; скла; підвіски. Внесення змін в оптику, кузов, підвіску і колеса

Фари і ліхтарі обов'язково повинні бути оригінальними. Використовується оптика з приливами на корпусі, кольоровими розсіювачами. Встановлюються жовті протитуманні ліхтарі. Найбільше «страждає» кузов. На олдскульные авто встановлюють розширювачі арок, передні спойлери – «язички». Популярні елементи з карбону, наклейки з японської тематикою, наприклад, прапор-сонце або написи в стилі I love JDM.

Підвіска часто низька. Зазвичай використовуються койловеры, але це не є обов'язковим елементом. Набагато важливіше в тюнінгу автомобілів в Японії колеса. Саме вони є визначальним чинником у відповідності машини JDM-стилю. Встановлюються химерні олдскульные диски або ж, навпаки, агресивні «полиці». Колеса офарблюють в різні кольори, наприклад, отруйно-жовтий, зелений або блакитний. Відтінок може відповідати тюнінг-конторі, популярної в країні. Інші нововведення в тюнінг японських автомобілів JDM

Що стосується тонування, вона не повинна бути на передніх стеклах – тільки задня півсфера. Часто можна бачити шторки на бічних вікнах. Буває, що автовласники змінюють глушник. У такому разі нестандартний підвішують навскіс. Але, щоб домогтися стилю JDM, не обов'язково дотримуватися всі ці правила. Іноді вистачає кількох дрібниць, щоб дізнатися його з тисячі. Однак більшість російських автомобілістів вважають такого роду навороти повною відсутністю смаку. Цінителі ж отримують неймовірне задоволення від споглядання такого «дива». Автор: Алекса Локтіонова 6 Вересня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.