Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Tsunami RT: битва за титули


Опубликованно 03.11.2018 18:15

Tsunami RT: битва за титули

У найближчі вихідні, 6-7 жовтня, в Імолі на Autodromo Enzo e Dino Ferrari відбудеться фінальний раунд Porsche Carrera Cup Italia, який стане основним елементом Porsche Festival (присвяченого 70-річчю легендарної німецької марки). Як завжди, одним з головних учасників цього гоночного свята стане українська команда Tsunami RT Centro Porsche Padova, яка продовжує боротьбу за найвищі титули та призові місця в італійській серії – як в особистому та командному заліках, так і в Michelin Cup (дивізіоні для джентльмен-пілотів). Найцікавіше, що вперше за чотири місяці Tsunami RT, нарешті, збереться в повному складі – на трасі Имолы з'являться італійці Алессіо Ровера, Томмазо Моска і Алекс де Джакомі. В останній раз подібне сталося в червні в Мізано, на четвертому етапі Porsche Carrera Cup Italia...

У цьому сезоні італійська монокубок Porsche відкриває і закриває свою програму на Autodromo Enzo e Dino Ferrari – перший етап серії 2018 року відбувся в Імолі майже півроку тому (в кінці квітня), тут же пройде і сьомий, фінальний раунд. Цей гоночний трек відмінно знайомий уболівальникам за тими часами, коли чверть століття приймав у себе етап Формули-1 «Гран-Прі Італії» (1980) і «Гран-Прі Сан-Марино» (1981-2006). Незважаючи на всі численні перебудови і модернізації, які повинні були знизити швидкість, траса, як і раніше залишається однією з найшвидших в Італії та Європі. А також Autodromo Enzo e Dino Ferrari з-за деяких специфічних особливостей вимагає від пілотів особливої уваги. По-перше, це один з небагатьох гоночних треків Європи, де рух йде проти годинникової стрілки (лівих поворотів більше, ніж правих). По-друге, у багатьох поворотах є високі поребрики, які змушують приділяти особливу увагу точності пілотування – помилка при заїзді на край траси може дорого обійтися.

Алессіо Ровера: «В Імолі на такому автомобілі, як Porsche, треба постійно атакувати, причому особливу увагу слід приділяти успішному проходженню поребриків в поворотах. Крім того, тут особливо важливо стартувати з поул-позиції – обганяти в Імолі дійсно важко».

Томмазо Моска: «Моя нога вже краще себе почуває. Раніше Я багато тренуюся і вже встиг на попередньому етапі взяти участь в гонці».

В особистому заліку Porsche Carrera Cup Italia Алессі оРовера займає друге місце (108 очок) і як і раніше залишається одним з головних претендентів на чемпіонський титул (попереду йде тільки Джанмарко Куаресмини з 113 окулярами). Найдивовижніше, що Ровера в цьому році в італійській серії зміг виступити тільки на чотирьох етапах з шести, але при цьому набрав майже стільки ж очок, скільки і його суперники, які стартували у всіх шести раундах! На четвертій позиції в абсолюті знаходиться Томмазо Моска (87 балів). Алекс де Джакомі йде другим у Michelin Cup з 72 очками і у фіналі його чекає битва за титул віце-чемпіона з Марко Кассарой (68 очок). У командному заліку Tsunami RT займає третє місце з 131 очками.

Програма гоночного уїк-енду (час київський)

Субота, 6 жовтня

09.45-10.45 – вільні тренування (60 хвилин)

13.15-13.45 – перша кваліфікація (30 хвилин)

13.50-14.00 – друга кваліфікація (10 хвилин, для 10 кращих пілотів)

17.30 – перша гонка (28 хвилин + 1 коло)

Неділя, 7 жовтня

12.30 – друга гонка (28 хвилин + 1 коло)

Пряму трансляцію з гонок на Autodromo Enzo e Dino Ferrari можна побачити на сайті www.carreracupitalia.it

Всі самі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди в Facebook tsunami-rt.com/ і www.facebook.com/Tsunami.RT

Прес-реліз Tsunami RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)



Категория: Автоспорт


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.