Прозріння: як Фольксваген Поло ГТІ перетворюється в ралійний автомобіль
Опубликованно 07.11.2018 09:55
Майже два роки після того, як він несподівано покинув чемпіонат світу з ралі компанія Volkswagen Motorsport повертається в спорт на Ралі Іспанії в минулі вихідні, з парою нових ралійних автомобілів Поло.
Працює автомобіль ралі Поло не були помічені на стадії, починаючи з кінця 2016 року, коли Volkswagen пішов зі спорту на тлі випадання з dieselgate, вигравши чотири послідовних пілотів і кубку конструкторів подвоюється.
Але це не зовсім повернення всеперемагаючої збірної, яка виграла 43 52 заходів ВКР проводиться в період між 2013 і 2016. І це тому, що це був зовсім інший тип Поло ВКР. Замість того, щоб повний світ влаштований ралійний автомобіль може лідирувати, Поло КТІ на злітній смузі в Іспанії і гравійні етапи, спонукуваний Ерік Джемилли і екс-чемпіон світу Петтер Сольберг, були побудовані в Р5 правил і вноситься до категорії WRC2.
Вартість-контролем і строго обмежений категорія Р5 призначений для приватних команд, і запис працює Фольксваген Моторспорт був разовий для демонстрації нової машини перед початком продажів.
Проект Р5 була в планах після раптової відміни Volkswagen в WRC було оголошено НДДКР бос Френк Уелш. У той час як він самовіддано працює Фольксваген мотоспорт в електричних проектів, які призвели до рекордних 642bhp ІД Р Пайкс-Пік електричний в гору, машина – також він доручив команді з розробкою проектів замовника. Що включено Фольксваген Гольф ГТІ ТКС Турінг і Поло Активна приладова панель ралі-суперкар – і Уелш, теж обіцяв ралійної версії Р5 новий Поло ГТІ.
Розробкою ралійного автомобіля на жорсткі правила, щоб продати їх клієнтам був новий виклик для Volkswagen Motorsport, зокрема з Р5 норми, що передбачають максимальну ціну продажу в розмірі €190,000 (?170,000) на автомобіль. Що потрібно зовсім інший підхід-від розробки грошей немає-об'єкт Світового ралійного автомобіля.
Категория: Авто Новости