Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

ВАЗ-2110: не заводиться, стартер не крутить. Можливі поломки, способи усунення


Опубликованно 22.11.2018 14:20

ВАЗ-2110: не заводиться, стартер не крутить. Можливі поломки, способи усунення

У статті ми розповімо про те, чому автомобіль ВАЗ-2110 не заводиться і стартер не крутить. Причини можуть бути різні, саме про них ми і поговоримо далі. Стартер потрібен для того, щоб розкрутити колінчастий вал до мінімального числа обертів, щоб у камерах згоряння почала займатися суміш. Якщо перестане працювати стартер, запустити двигун можна хіба що з буксира, а це не дуже зручно. Що таке стартер «десятки»

На інжекторних і карбюраторних двигунах використовуються стартери однакової конструкції. Причин, за якими вони не працюють, досить багато. Конструкція агрегату складна, тому для виявлення справжніх причин потрібно знати особливості функціонування і конструкції агрегату.

Стартер – це електричний двигун постійного струму колекторного типу. Живлення здійснюється від акумуляторної батареї. Саме тому їх зазвичай називають стартерних батареями – вони дозволяють віддати великий струм в ланцюг живлення електродвигуна. Конструкція стартера

Але якщо стартер крутить, а машина ВАЗ-2110 не заводиться, може бути, несправність не тільки в двигуні, але і в акумуляторній батареї. Цілком можливо, що вона розрядилася або прийшла в непридатність. Тому потрібно вміти правильно діагностувати несправності.

Конструкція стартера на «десятці»: Нерухома частина (статор) з обмоткою. Втулка з сталі на задній кришці агрегату. Ротор з обмоткою і ламелями. Редуктор планетарного типу – складається з трьох питань. Втягуюче реле – служить як для механічної комутації, так і для електричної. Бендікс – елемент, який необхідний для того, щоб з'єднувати ротор з вінцем маховика. На ньому є обгонная муфта, яка дозволяє шестірні обертатися тільки в одному напрямку. Корпус з кришками – тут встановлені всі елементи конструкції.

А тепер давайте розглянемо всі ці елементи окремо і дізнаємося, які у них можуть бути поломки. Планетарний редуктор і бендикс

Бендікс - це такий пристрій, який включає в себе два елементи. Це шестерня і обгонная муфта. Ці два елементи пов'язані між собою. Муфта встановлюється на шківі і фіксується за допомогою пазів, які розташовані по спіралі. Це зроблено для того, щоб полегшити переміщення шестерні з муфтою по осі двигуна.

Як тільки ви повертаєте ключ у замку запалювання, втягуюче реле спрацьовує і приводить в рух бендикс. У тому випадку, якщо стартер крутить надто повільно або ж взагалі не обертається на гарячу або холодну, то несправність може бути саме в бендиксе. Іноді виходить з ладу обгонная муфта, при цьому можна чути, що електродвигун працює ривками. Втягуюче пристрій

По суті це звичайний електромагніт, що складається з таких елементів: Корпус. Обмотка. Якір. Пластина для замикання контактів. Контакти для з'єднання з обмоткою електродвигуна і плюсом акумуляторної батареї.

Як ви розумієте, цей елемент підключається в розрив живлення електродвигуна. І якщо ВАЗ-2110 не заводиться і стартер не крутить, то велика ймовірність того, що вийшло з ладу реле. Потрібно звернути увагу на те, що плюс від акумулятора з'єднаний з втягуючим реле без запобіжника постійно. А ось за допомогою ключа запалювання ви керуєте котушкою електромагніту, яка знаходиться в конструкції реле.

Крім того, що за допомогою реле ви виробляєте замикання силових контактів, це ж пристрій приводить в рух бендікс, про який ми говорили вище. Дуже часто відбувається обгорання силових контактів, при цьому спостерігається велика втрата струму. У цьому випадку стартер навіть при повному заряді акумуляторної батареї обертається дуже повільно. Якщо ж станеться обрив в ланцюзі живлення обмотки, то при повороті ключа стартер не буде навіть клацати. Часті несправності

У тому випадку, якщо ВАЗ-2110 не заводиться і стартер не крутить то, швидше за все, причина криється саме в електромоторі. Але потрібно з'ясувати діагноз точно. Спочатку потрібно провернути в замку запалювання ключ до упору і послухати, чи працює сайт. У тому випадку, якщо чутний звук, ніби двигун прокручується, а реле при цьому специфічно клацає, то, швидше за все, є поломка обгінної муфти або редуктора. Як правило, для того щоб усунути поломку, необхідно встановити новий бендікс і провести діагностику всього стартера.

Але в тому випадку, якщо автомобіль дуже старий, то причина несправності може критися в шестеренках. А якщо точніше, вони дуже сильно зношуються. Як ви розумієте, таку поломку можна визначити тільки після повного розбирання агрегату. У тому випадку, якщо стартер навіть не клацає при спробах запуску, то, швидше за все, на втягуюче реле не подається напруга. Необхідно взяти тестер і перевірити наявність напруги на тонкому дроті, який підходить до електромагнітного реле.

Зверніть увагу на те, що напруга повинна з'являтися тільки при крайньому положенні ключа в замку запалювання. Дуже часто виходить з ладу електромагнітне реле, про який ми говорили вище. Щоб без демонтажу переконатися в його справності, необхідно тонкий дріт від'єднати від нього, після чого на контакт подати безпосередньо плюс від акумулятора. Автомобіль при цьому повинен перебувати на стоянковому гальмі, ручка КПП - у положенні нейтралі.

У цьому випадку ВАЗ-2110 не заводиться, а стартер не крутить і не клацає. Якщо ж відбулося спрацьовування реле, то потрібно перевірити ланцюг його живлення, а також замок запалювання. Якщо повільно обертається стартер

Якщо стартер обертається повільно, або ж взагалі немає видимості його роботи, то може бути таке, що контакт з «масою» дуже слабкий. У цьому випадку з'являються дуже великі втрати струму. Нерідко виходять з ладу обмотки або щітки сайту. Якщо ВАЗ-2110 погано заводиться, довго крутить стартер, то поломка явно не в ньому, а в системі подачі палива. Але врахуйте, що при довгій роботі стартера він швидко вийде з ладу.

Практика показує, що при несправності одного або декількох обмоток найпростіше встановити новий стартер або ж колишній у вживанні. Вартість запасних частин, які необхідні для ремонту, досить висока, приблизно 1/3 або навіть половина ціни нового стартера. Як замінити стартер своїми руками

Якщо ВАЗ-2110 (карбюратор) не заводиться, а стартер крутить, потрібно шукати поломку в системі подачі палива і ГРМ. Якщо ви все ж зважилися ремонтувати агрегат або ж зробити його заміну, то вам необхідно знати, як здійснюється демонтаж і монтаж на ВАЗ-2110. Вам доведеться виконати такі маніпуляції: Вимикаєте запалювання і відкриваєте капот автомобіля. Від акумуляторної батареї відключаєте клеми, в іншому випадку при роботі можна ненавмисно замкнути дроти. На інжекторних моторах доведеться знімати корпус фільтра очищення повітря. Щоб це зробити, необхідно викрутити три гайки, фіксують його. Першим ділом відключається силовий провід. Робиться це за допомогою ключа на «13». Тонкий провід необхідно витягти і акуратно закріпити біля якогось джгута, щоб під час роботи він не порвався. Викручуєте три гайки, які кріплять корпус стартера на блоці двигуна.

Новий стартер встановлюється в зворотному порядку. Якщо в старому стартері велика кількість поломок, то проводити його ремонт недоцільно. Ви витратите приблизно третину або половину від вартості нового агрегату, але проводити такі маніпуляції доведеться дуже часто (раз в 3-6 місяців, залежить від інтенсивності користування машиною). До того ж пристрій не зможе працювати так само добре, як нове. Автор: Ксенія Дьоміна 8 Листопада, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.