Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Porsche 996: опис, характеристики, відгуки


Опубликованно 12.01.2019 10:05

Porsche 996: опис, характеристики, відгуки

Кожна людина знайомий з легендарною моделлю Porsche 996. Це 911-й «Порше», просто така його внутрішнє позначення. Дана модель випускалася в період з 1997 по 2005 роки, і за цей проміжок часу вона встигла завоювати безліч автолюбительских сердець. І зараз мова піде саме про цей автомобіль, а також про його особливості. Трохи історії

Porsche 996 був представлений в 1997 році на Франкфуртському автосалоні. Перший за його довгу 34-річну історію абсолютно новий «Порше», спроектований з чистого аркуша.

Машина стала набагато більш екологічною, швидкої, просторою і економічнішою в порівнянні з попередником. А ціна зросла лише на 2%. Що важливо – модель зберегла фірмові риси 911-го.

Звичайно ж, нітрохи не змінився звук двигуна. Хоча розробники замінили повітряне охолодження на водяне.

Але двигун залишився колишньої короткохідною «шісткою». Все в ньому незмінно – чудовий баланс сил інерції, гідна жвавість мотора на високих оборотах, зведене до мінімуму кількість вібрацій, а також низький центр ваги. Навіть наявне відстань між циліндрами залишилося незмінним.

GT3

Платформу Porsche 996 використовували для створення двох легких автомобілів – GT і GT2. Також була випущена GT3, але її вирішили позбавити великої кількості обладнання, щоб знизити вагу. На цю модель встановили регульовану підвіску і посилені гальма, також впровадили додаткові рами жорсткості.

Версія GT3 була випущена в двох варіантах. Перший (Mk.IGT3) виробники представили до уваги автомобілістів в 1999 році. Його особливістю був наддув версії 3.6 L. Потужність встановленого двигуна становила 360 к. с. Цікаво, що агрегат розроблявся для 911 GT1.

На другому поколінні Porsche 996 був застосований варіант Mk.II GT3. Результатом стала оновлена, покращена аеродинаміка, а також збільшена до 380 к. с. потужність.

До речі, в 2004 році на моделі з Mk.II GT3 проводився тест. Від 0 до 60 миль/год (близько 97 км) розганялася вона за 4 секунди. Машина показала 1,03 g (показник поперечного прискорення), і це другий результат в загальному рейтингу коли-небудь зареєстрованих автомобілів.

GT2

Про цієї модифікації також необхідно розповісти. В ній було використано рішення у вигляді RWD. Розробники зробили привід таким для збереження ваги автомобіля та недопущення втрати потужності через трансмісію. Також в Porsche 996 (911) додали нові аеродинамічні елементи. Ще була доопрацьована 3,6-літровий турбированная версія.

Робота над удосконаленням характеристик була проведена велика. Розробники встановили нові интеркулеры і турбокомпресори, переглянули випускну і впускну систему, перепрограмували опцію забезпечення управління двигуном.

Після цього нове авто «Порше» стало набирати швидкість від 0 до 60 миль/год ще швидше – за 3,9 с. Максимальна швидкість склала 319 км/ч. Оснащення

Вивчаючи особливості модельного ряду «Порш-996», необхідно зазначити увагою і його комплектацію. На горезвісні версії ставили великі шини і колеса, стандартні полегшені гальма з кераміки. Задні фіксовані крила в моделі GT2 виготовляли з вуглепластика, оскільки в змаганнях існували правила, що стосуються аеродинаміки.

Крім того, були відсутні задні сидіння і кондиціонер. Коробка пропонувалася тільки 6-ступінчаста, механічна.

У моделях GT3 і GT2 використовували алюмінієвий кратер та повітряне охолодження. У 996 Carrera застосували водяне, плюс система шести окремих циліндрів. Двигун дуже схожий на мотор, який стояв у машинах Porsche 962 і GT – легендарних переможців гонок на витривалість «24 години Ле-Мана».

Дорожня версія

У 1997 році світу був представлений автомобіль Porsche 996 GT1. Виробники так назвали дорожню версію гоночного суперкара. Базу було вирішено взяти у Porsche 993 GT1.

Кузов цієї моделі виготовлявся із стратегічних матеріалів, ціна яких становила близько 1 000 000 доларів. Щоб задовольнити всі вимоги гоночної серії, компанія створила 30 таких автомобілів. Кожна машина, що мала на той момент дійсно вражаючі характеристики, продавалася за ціною в $1 млн. Porsche 911 Carrera (996)

Це авто «Порше» реально іноді зустріти на дорогах. Входить в ТОП-10 машин, які змінили наш світ, за версією відомого журналу «Форбс». Не дивно, адже цей автомобіль є найбільш масово випускати спорткаром.

У міжнародному голосуванні на вибір машини століття ця модель посіла 5-е місце. На першому місці виявився Ford Model T, а далі – Mini, Citro?n DS і Volkswagen K?fer.

Всі двигуни були 6-циліндровими, бензиновими. Якщо говорити про характеристики, то їх можна виділити в наступний перелік: Carrera: 3,4 л, 350 к. с. Розгін за 4,8 секунди, максимальна швидкість – 289 км/год Витрата в змішаному циклі – 9 л. Поліпшена версія – Carrera 4. Характеристики схожі. Carrera S: 3,8 л, 400 л. с. Розгін за 4,5 секунди, максимум – 304 км/год Витрата – 9,5 л. Поліпшена версія – Carrera 4S. Характеристики схожі. Turbo: 3,8 л, 520 к. с. Розгін за 3,4 с, максимум – 315 км/ч. У версії Turbo S – 3,2 секунди і 318 км/год відповідно. Витрата однаковий, близько 10 л.

На версій Turbo встановлювали преселективную роботизовану 7-КПП. Для інших моделей Carrera ще й пропонувалася механіка. Відгуки

Не можна обійти увагою і цю тему. Про Porsche 996 відгуків трохи, але все-таки вони є. І ось що у них розповідають люди, знайомі з даним автомобілем: Машина дуже зручна для експлуатації в міських умовах, проблем з низьким кліренсом не виникає. Ямки і нерівності відчуваються, але без дискомфорту. Сидіння неймовірно зручні. В цілому по ергономіці ніяких нарікань, як і за якістю використаних матеріалів. При знаходженні водія всередині, у неї не виникає відчуття, що вони сидить в маленькому і низькому автомобілі. Простору вистачає. При їзді відчувається саме справжнє єднання з автомобілем. Машина веде себе так, як сам автомобіліст налаштований в конкретний момент. Porsche 996 здатний як на різкі і швидкі прискорення, так і на розслаблену їзду. У двигуна неповторний звук. Цінителі описують його як породистий, соковитий баритон. Для багатьох звук мотора значить дуже багато, бо створює додаткове настрій.

Якщо б знадобилося короткий опис Porsche 996, то можна було б сказати так – це практичний і спортивний автомобіль для одного-двох чоловік, який приносить неймовірну насолоду при його управлінні, а також привертає увагу оточуючих. Їзда взимку

Багатьох людей цікавить – чи здатний такий колоритний автомобіль справитися з російським холодом?

Машина, звичайно, не створена для експлуатації в умовах морозу. Система стабілізації часто блимає навіть при невеликих розгонах, однак проблеми не виникають – все коригується вчасно.

Якщо інтенсивно вичавити газ, то автомобіль почне нишпорити по траєкторії, навіть якщо швидкість буде високою. Це як мінімум некомфортно, навіть трохи боязко.

Але, знову-таки, це все при кікдауні. У звичайному режимі водіння серйозних проблем не виявлено. Хоча, при перестроюванні, що супроводжується прискоренням, автомобіль майже заносить. Добре що є система стабілізація і опція дозування тяги – все коригується автоматично.

Більше проблем є в заїздах в ті місця, які мають крижану колію. Автомобіль буквально «сідає» в неї. А якщо почати викручуватися, то і боком може вилетіти, це дуже небезпечно, особливо при наявності поруч інших машин. Експлуатація

Вище було дещо розказано про характеристики Porsche 996 (911). Хочеться розповісти і про те, які відчуття випробовують від регулярного водіння нечисленні власники цієї машини. Як правило, увага акцентується на таких нюансах авто: Поведінка машини прогнозується на будь-якій швидкості, що додає впевненості. У авто дуже зрозуміла зв'язок педалі-уповільнення. КПП, так би мовити, знає свою справу. Коробка заточена під цей автомобіль. Перемикається моментально, тримає обороти. Якщо хочеться прискорення, то до 7 000 обертів крутиться дуже спритно. Динаміка вражаюча. Причому на пасажирському кріслі людини втискає відчутніше, ніж за кермом. Деякі навіть порівнюють відчуття зі зльотом на «Аеробусі». Бадьорий розгін, до перемикань з четвертої на п'яту несеться буквально як поїзд. Навіть при кікдауні, коли на спідометрі 150 км/год, відчувається натиск. Профіль сидінь, навіть не дивлячись на виражену бічну підтримку, дуже зручний. Водій не втомлюється, навіть перебуваючи в тривалій багатогодинної поїздки.

Звичайно, реальний витрата автомобіля вище заявленого. Тут грає роль стиль їзди, а також позначається вік машини. Точний показник залежить від встановленого двигуна, але це приблизно 15-16 літрів в змішаному циклі. Вартість

Знайти в продажу 911-й (він же 996-й) «Порше», що випускався раніше з 1997-го по 2005-й роки, цілком реально. Причому в непоганому стані.

Модель з 300-сильним 3,4-літровим двигуном і скромним пробігом (до 130 000 кілометрів) ранніх років випуску коштуватиме приблизно 1 мільйон рублів. За автомобіль «молодші» (2004-го, 2005-го, наприклад) доведеться віддати більше.

Найдорожчий варіант – це турбо-версія. В хорошому стані вона обійдеться приблизно в три мільйони рублів. Але машина з 420-сильним мотором і не може коштувати дешевше. Автор: Потапова Єлизавета 19 Жовтня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.