Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Mercedes-Benz Hospitality Trip-2018: по дорозі в майбутнє


Опубликованно 13.01.2019 00:20

Mercedes-Benz Hospitality Trip-2018: по дорозі в майбутнє

Традиції сильні продовженнями. В цьому році концепт Hospitality Trip відправився в Дніпро, де презентував квартет новинок на чолі з Gelandewagen.

 

Винахідник автомобіля раніше інших зрозумів - бути просто хорошим виробником недостатньо. Щоб розуміти сподівання своїх клієнтів, потрібно стати невід'ємною частиною їх життя, ставити її темп, стандарти, якісні орієнтири. Тому Mercedes повсюдно прагне не просто підтримувати ті чи інші заходи, але і самостійно їх організовувати. Під його егідою та за безпосередньої участі в Україні проводяться міжнародні тижня моди, турніри з гольфу і тенісу плюс всіляко підтримується розвиток культури та соціальної активності. Крім того, німецький бренд є партнером єдиної незалежної премії в галузі гостинності Ukrainian Hospitality Awards і національної ресторанної премії "Сіль". Логічним продовженням цієї співпраці став унікальний у своєму роді готельно-гастрономічний концепт Mercedes-Benz Hospitality Trip. У 2016-му для всеукраїнської презентації кросовера GLE Coupe був вибрав формат повноцінного подорожі з відвідуванням кращих ресторанів і готелів Львова. Рік потому виїзної проект відправився автопробігом під Полтаву, в Verholy Relax Park. На цей раз місцем зустрічі з новинками марки та відзначення 17-річчя компанії "Автокапітал" став Дніпро, який по такому приводу подарував усім два дні літа.

 

"Проект Mercedes-Benz Hospitality Trip третій рік поспіль збирає друзів і журналістів. - відкрив прес-конференцію Ярослав Пригара, гендиректор компанії «Автокапітал». - Цього разу нам вдалося не просто провести презентацію нових моделей, але і показати учасникам цікаві місця нашої країни, гордість України - «Південмаш».

 

Тестовий парк поповнився абсолютно новими А-Сlass, З-Сlass і Sprinter, а ось головний винуватець торжества - G-Class - виступав більше як шоу-стопера і прокататися на ньому вдалося саму малість. Велику частину часу G63 AMG був зайнятий ресторатором та ведучим Миколою Тищенко, який став першим бренд-амбасадором Mercedes в нашій країні.

Зовні модель практично не змінилася, ДНК так само залишився колишнім - рама сходового типу, повноприводна трансмісія, знижена передача і три блокування диференціала, мінімальні звіси, вражаючий кліренс. Але G-Сlass 40 років в строю як раз завдяки вмінню підлаштовуватися під тренди. Як і бренд-амбасадор, він одночасно роздався у плечах і грунтовно схуд.

Цікаво, що всупереч флагманському статусу, ззаду на Gelandewagen в Україні їздить хіба що фрау Меркель. Здавалося б, новинка повинна змінити становище - компоновщикам вдалося збільшити відстань між сидіннями раз на 15 див. Але навіть короткий тест показав - власник навряд чи відмовиться від задоволення керувати самостійно, бо конструктори перетворили Gelandewagen якщо не спорткар, то як мінімум в S-Class. Передня незалежна підвіска, "задньопривідний характер" налаштування трансмісії, електропідсилювач керма, повністю перероблений салон з 12,3-дюймовими інструментарієм і дисплеєм медіацентру, багатоконтурні передні крісла з функціями обігріву, вентиляції та масажу. І неймовірна динаміка - 585-сильний V8 і 9-ступінчастий G-tronic розганяють позашляховик з обтічністю цегли до "сотні" за 4,5 секунди. Чи варто дивуватися, що незважаючи на високі навіть для Mercedes ціни (від 122,4 тис. євро за "звичайний" 422-сильний G500 і 170,3 тис. євро - за G63 AMG) чергу на новинку розтягнулася до середини вересня? Скоріше це ще раз свідчить, що винахідник автомобіля тонко відчуває сподівання своїх адептів. І формує їх бажання.

 



Категория: Статьи


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.