Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Зимові шини Nexen Winguard Spike: відгуки власників, тест, розміри


Опубликованно 21.01.2019 22:05

Зимові шини Nexen Winguard Spike: відгуки власників, тест, розміри

Зимова гума зарубіжних виробників часто цінується вище, ніж вітчизняні моделі. Це пов'язано з посиленим контролем на іноземних виробництвах, завдяки якому якість і загальні характеристики шин значно поліпшуються. Однією з таких моделей є Nexen Winguard Spike. Відгуки про неї показують, що корейський виробник прагнув якщо не досягти ідеалу, то хоча б наблизитися до нього. Для того щоб зрозуміти, чому водії так люблять цю гуму, слід докладно розглянути її основні особливості. Основна інформація про модель

При розробці цієї гуми виробник робив в першу чергу ставку на регіони, в яких зими бувають досить жорсткими і суворими. Про це говорять масивні елементи протектора, встановлені по всій поверхні шипи, а також агресивний малюнок дренажної системи. Не залишилася осторонь і команда хіміків, вносившая в процесі розробки правки у формулу складу гумової суміші, завдяки яким вона отримала здатність зберігати характеристики незалежно від погодних умов. Результатом спільної роботи різних команд професіоналів стала шина Nexen Winguard Spike WH62, яка підходить для установки на більшість типів легкових автомобілів і добре себе почуває в російському кліматі.

Посилені варіанти

Крім основної модельної лінійки були випущені обмежені тиражі, призначені для установки на більш важкі і великі моделі. Така гума отримала назву Nexen Winguard Spike XL. Крім того, що примірники шин з цієї серії мають значно більший внутрішній діаметр, їх основною властивістю є більш посилена конструкція. При побудові шини такого класу застосовується більшу кількість корду, що дозволяє їй витримувати високі навантаження, що виникають із-за великої маси самого автомобіля і більш потужного крутного моменту двигуна. Такий підхід виробника дозволив розширити лінійку автомобілів, водії яких можуть використовувати дану гуму, практично до безкінечності. У загальний перелік тепер входять не тільки прості седани, купе, універсали і мінівени, але також і пікапи, кросовери, позашляховики, мікроавтобуси і навіть невеликі вантажівки з відповідними параметрами діаметра і навантаження.

Протекторний малюнок

Розробляючи шину Nexen Winguard Spike 205*55 R16, виробник взяв за основу напрацювання минулих років і видозмінив класичний дизайн у відповідності з сучасними тенденціями. Так, центральне ребро виконано не у вигляді монолітної прямий, а складається з окремих масивних блоків. Такий підхід дозволив збільшити загальне число робочих кромок, що забезпечують надійне зчеплення з дорожньою поверхнею. Проте основним завданням даних блоків є збереження курсової стійкості при швидкісному русі і забезпечення міцності конструкції шини.

Несиметричне розташування окремих блоків підвищило якість зчеплення з дорожньою поверхнею і дало можливість ефективніше розганяти автомобіль і зупиняти його в разі виникнення аварійної ситуації. Всеспрямовані кромки, розташовані на бічних блоках, захищають автомобіль від бокового заносу і забезпечують безпеку маневрування на високій швидкості.

Ошиповка за новими стандартами

Порівняно недавно виробники Nexen Winguard Spike зіткнулися з ситуацією, коли довелося робити вибір — або відмовитися від шипів взагалі, або зменшувати їх кількість. Це пов'язано з новими нормативами, які були прийняті в ряді європейських країн. У випадку з розглянутою моделлю було прийнято рішення залишити металеві елементи, але знизити їх кількість і розташувати більш раціонально.

Результатом такого підходу стала ошиповка, яка створює кілька окремих рядів і забезпечує ефективну роботу на будь-якому етапі обігу колеса, оскільки в точці контакту з трасою завжди є як мінімум пара металевих зубів. Для того щоб досягти цього ефекту, застосовувалися як низка комп'ютерних досліджень, так і перевірка експериментальних варіантів на спеціальних полігонах шляхом проведення спеціальних тестів Nexen Winguard Spike, що доводять ефективність роботи шипів. Технологія застосування микронасосов

Ще однією відмінною особливістю стала інноваційна розробка, яка дозволила створити на поверхні протекторних блоків деяку подобу присосок. Їх завданням є відведення вологи з точки зіткнення блоку з дорожньою поверхнею шляхом пропускання її через спеціальні отвори. Таким чином вдосконалюється робота самої дренажної системи, що дозволяє ефективніше боротися з ефектом аквапланування і позбавлятися від зайвої вологи. При підборі шин на зимовий час не варто забувати про відлизі, під час яких захист від «плавання» гуми буде вельми до речі. Побічним ефектом стала додаткова можливість проявляти деякі властивості «липучки» при русі на холодних поверхнях, що разом з наявними шипами підвищило безпеку руху.

Модифікація формули гумової суміші

Як уже згадувалося на початку статті, для того щоб домогтися ефективної роботи шини під час заморозків, потрібно внести поправки у вже існуючу формулу, за якою раніше виготовлялася зимова гума корейським брендом. В якості основного зміни було прийнято рішення задіяти більшу кількість синтетичних компонентів і силіки, яка могла б забезпечити підвищену еластичність під час заморозків.

Не залишився осторонь і натуральний каучук, що підвищує міцність гуми і захищає її від пошкоджень. Для поліпшення зв'язку між натуральними і синтетичними компонентами була задіяна поширена методика застосування кремнієвої кислоти, що забезпечує зниження абразивного зносу і продовжує термін служби гуми. Згідно з відгуками про Nexen Winguard Spike, команді розробників вдалося зробити шину, яка могла ефективно працювати при сильних морозах, але при цьому не зношуються надмірно під час відлиг.

Підвищення керованості

Взимку досить часто доводиться маневрувати, щоб уникнути небезпеки на дорозі. Її може представляти відпали шматок льоду від тягача, що йде попереду, або ж бореться з занесенням зустрічний автомобіль. Щоб маневри не призвели до сумних наслідків, виробником було вжито низку заходів, що підвищують коефіцієнт бічного зчеплення. Одним з таких заходів є розташування корду з синтетичних елементів в області брекера. Такий підхід значно збільшив жорсткість шини і дозволив їй впевнено зберігати свою форму, що, в свою чергу, забезпечило надійність управління і чуйність на команди, що надходять з рульової рейки.

Другою особливістю є спеціально продумане розташування протекторних блоків, при якому навантаження розподіляється рівномірно і не дає сусіднім блокам замикатися між собою, що призвело б до закриття крайок і зниження ефективності їх роботи. Взаємодіючи між собою, блоки вирівнюють напрям навантаження, що дозволяє уникнути зриву автомобіля в занос.

Позитивні відгуки про моделі

Для того щоб скласти максимально повну картину, слід розглянути рецензії, залишені простими водіями. Вони допоможуть побачити, як гума поводиться не на полігоні, а в умовах реальних вітчизняних доріг. Серед основних позитивних сторін у відгуках про Nexen Winguard Spike найчастіше відзначають наступні: Високий коефіцієнт зчеплення з поверхнею навіть при сильних заморозках. Як зазначають водії, навіть при температурі за бортом нижче 15-20 градусів морозу гума зберігає можливість працювати з максимальною ефективністю і проявляти свої динамічні характеристики. Прийнятна м'якість. Рівень еластичності прорахований виробником таким чином, щоб гума не «дубела» на морозі, але при цьому і зберігала свою форму під час сильних відлиг. Надійне кріплення шипів. Як показала практика, для цієї моделі практично не потрібно міжсезонне обслуговування, оскільки навіть при агресивній манері водіння шипи майже не втрачаються. Приємний зовнішній вигляд. Розглянуті шини можуть стати прикрасою будь-якого автомобіля, оскільки вони мають нетривіальний дизайн і можуть виражати настрій власника транспортного засобу. Максимальне зниження шумових ефектів. Виробник постарався, незважаючи на застосування шипів, знизити рівень гула та інших неприємних моментів, що виникають із-за контакту робочої поверхні гуми з дорожнім покриттям. Завдяки цьому вона може експлуатуватися навіть на автомобілях з посередньою шумоізоляцією.

Як можна зауважити з цього списку, модель вийшла дуже вдалою. Однак, перш ніж прийняти остаточне рішення про її придбання і завершити підбір шин для свого автомобіля, слід ознайомитися з деякими недоліками.

Негативні якості

Серед основних мінусів багато водіїв в першу чергу відзначають високу м'якість під час надзвичайних відлиг. Тому варто подумати двічі, перш ніж купувати її для експлуатації в південних регіонах, де відлиги є звичайною справою для часу зимового сезону. Така м'якість у поєднанні з досить високим профілем приводить до зниження керованості і може становити небезпеку. Зазвичай ця ситуація виникає тільки тоді, коли температура за бортом підвищується до 10 градусів тепла.

Другий мінус, зазначений у відгуках про Nexen Winguard Spike, — це досить глибоке розташування шипів, що призводить до зниження ефективності їх роботи. Проте саме завдяки цьому вони губляться значно рідше, так що це швидше наслідок, а не прямий недолік.

В іншому ж більшість водіїв залишаються задоволені недорогими шинами. Ціна Nexen Winguard Spike за комплект з 4 балонів починається в середньому від 11-12 тисяч рублів, що дозволяє віднести їх до категорії бюджетних варіантів. А в поєднанні з хорошою зносостійкістю вибір цієї моделі гарантує непогану економію, оскільки таке вкладення доведеться зробити всього один раз на кілька сезонів. Автор: Афанасьєв Богдан 9 Жовтня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.