Мережа «БРСМ-Нафта»: переформатування і розширення
Опубликованно 11.04.2019 22:30
Відкрилася навпроти ТРЦ «Караван» 150-я АЗС мережі виконана за новим концептуально-корпоративним стандартам. Вона демонструє новий формат оформлення та надання послуг.
Коли-небудь на основі історії «БРСМ-Нафта» знімуть фільм про лихих «регіональних» часи з їх непріменнимі атрибутами - рейдерськими атаками, вибухами, терактами, техногенними катастрофами і швидкими олігархами. Ребрендинг чорно-жовтих заправок не тільки допоможе наблизити їх до сучасних стандартів якості, безпеки і обслуговування, але і поліпшити імідж мережі.
Ювілейна АЗС оснащена квартетом заправних постів з двосторонніми ТРК на п'ять видів палива. На безпеці тепер не економлять - всі станції надалі будуть оснащуватися високоякісними німецькими колонками Tokheim Quantum 500 з інтерактивними LED-панелями, системою рекуперацією парів і відривний муфтою між пістолетом і шлангом. Тобто не повинна повторитися історія 10-місячної давності, коли водій спробував виїхати з пістолетом в баку і підірвав станцію «БРСМ-Нафта» на житомирській трасі. Ситуація ускладнилася тим, що раніше використовувалися компанією мультиколонки, совмещавшие видачу рідкого та газового палива і між ними не стояли (або не спрацювали) запобіжні клапана.
«Це вже п'ятий комплекс, запущений нами у новому форматі. - зазначив директор департаменту стратегічного маркетингу та реклами «БРСМ-Нафта» Олександр Мельничук. - Зміни торкнулися буквально всіх елементів АЗК, від формату заправочної зони, з діодними лампами підсвічування, до пристанционного маркету, де ми перейшли від розрахунково-касового вузла до зони відпочинку клієнтів»
Фахівці «Інституту споживчих експертиз» в присутності ЗМІ відібрали проби всіх п'яти сортів палива (ДТ Euro, А-92, А-95, А-95 Євро й А-95E Premium+) для аналізу. В той же день «ІСЕ» надав звіт про те, що паливо повністю відповідає нормам Євро-5.
Новий формат і у пристанційних магазинів. Щоб зробити приміщення затишнішим і полегшити пошук потрібних товарів, інтер'єр вирішено на контрасті темних і світлих тонів дерев'яних панелей. Плюс розширена зона кафе, презентований новий асортимент фірмових бургерів і фреш-сендвічів, з'явилися товари під власною маркою. Німецькі кавоварки WMF 5000S готують на вибір 18 видів гарячих та прохолодних напоїв. Традиційно в мережі можна придбати тихі та ігристі вина «власного імпорту» з самого серця Тоскани, регіону К'янті.
Категория: Статьи