Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Кросовер Audi Q2 вже в Україні


Опубликованно 26.05.2019 01:35

Кросовер Audi Q2 вже в Україні

Сьогодні вночі два перших Q2 перетнули кордон - що б стати головними героями грандіозної вечірки, влаштованої в центрі Києва.

"Кільця" позиціонують п'ятидверку як автомобіль, що поєднує темперамент спорткара і зовнішність компакт-кросовера. Він побудований на тій же модульної платформі MQB, що і VW Golf і при габаритах 4191х2009х1508 мм лише трохи компактніше Q3.

Моторна лінійка неофіта традиційно включає цілу розсип бензинових і дизельних турбодвигатей. Базової стане переднеприводая версія з "четвіркою" 1.4 TFSI (150 л. с., 250 Нм), навчена відключати частину циліндрів. З 7-ступінчастим «роботом» S-tronic вона розганяється до першої сотні за 8,5 с і максимальних 212 км/год, витрачаючи 5,2 л/100 км

Шанувальників дизельних моторів, яких серед фанатів марки з кожним роком все більше, адресується двигун 2.0 TDI, в залежності від рівня форсування видає 150 л. с. і 340 Нм або 190 л. с. і 400 Нм. Моноприводної версія з першим з них в парі з 6-ступінчастою трансмісією S-tronic розмінює першу сотню за 8,5 секунди і витрачає в середньому 5,4 л/100 км. Обидва дизеля можуть агрегатуватися і з фірмовою системою повного приводу з муфтою Haldex п'ятого покоління.

У базову комплектацію всіх без винятку Q2 входить динамічне рульове управління, передаточне число якого залежить від кута повороту керма. Тобто у міру збільшення кута повороту кермо стає більш чутливим. Крім того, вже в "базі" встановлюється мультимедійний центр MMI Radio з 5,2-дюймовим сенсорним дисплеєм і система аварійного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів Audi pre sense front.

Не за розмірами великому опціональному списку значаться адаптивна підвіска і адаптивний круїз-контроль, паркувальний асистент, система ESP з позашляховим режимом, віртуальна 12,3-дюймова комбінація приладів, медіасистеми MMI Navigation plus із сенсорною панеллю MMI touch і інтегрованою точкою доступу Wi-Fi і безліч інших корисних опцій, раніше недоступних для цього класу.

Окремо варто сказати про систему управління динамікою руху Audi drive select, фактично міняє характер автомобіля за допомогою налаштувань безліч параметрів шасі. Зокрема, чутливості рульового управління, моменту перемикання передач, жорсткості адаптивних амортизаторів і т. д. тобто в залежності від настрою і переваг можна підібрати одну з п'яти преднастроек (auto, comfort, dynamic, efficiency і individual), отримавши на виході фактично новий автомобіль - послужный міський хетчбек, амбітний спорткар або готовий до пригод кросовер.



Категория: Статьи


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.