Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

НІО ЕС6 прем'єр видання 2019 коментар


Опубликованно 27.05.2019 07:50

НІО ЕС6 прем'єр видання 2019 коментар

Що це?

У ЕС6-це друга машина з китайська електричний запуск НДВ, і ось ми їдемо трохи раніше своєї офіційної дати продажу в червні.

Це позашляховик, який поділяє його основну архітектуру з великим ES8, але нижче, спортивнее і дешевше. Китай має важкий час ЕВ стартапів, але НДВ вже піднялася до верхньої частини пакета за рахунок власне продажу автомобілів, компанія поставила понад 15 000 ES8s для клієнтів, так як продажі почалися в минулому році. У ЕС6 призначене для штовхання обсяги значно вище, і є плани, щоб в кінцевому підсумку продавати його за межами Китаю.

Буде пропонуватися дві трансмісії. Всі ES6s чотири-колесо-диск зі стандартною версією, має 215bhp мотор постійного магніту повернувши кожну вісь. Прем'єр Edition, який ми їздили в Китай і майбутній виступ похідні як оновити задній на раскормленного 322bhp індукції Магніту мотора. Більш ефективний двигун з постійним магнітом використовується на низьких швидкостях для поліпшення ефективності, тому більш потужний ES6 справді можете їхати далі на плату.

За загальним визнанням, оптимістичний методології Китаю випробувань NEDC, продуктивність можна зробити 267 миль зі стандартним надається в обсязі 70 кВт акумулятор проти 261 км для стандартних автомобілів, і з оновленою 84kWh акумулятор, він може керувати 317 миль проти 304 миль. НІО стверджує, 0-62 миль в годину час від 4.7сек для прем'єр видання, поставивши його в ті ж чотири-другий клуб, як Тесла модель Х і Ягуар я-ПАРЄ. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 125 миль в годину. На що це схоже?

Трансмісії вражає. У ЕС6 може бути менше потужності в порівнянні з більш дорогими ES8, але в третій версії ще є Тесла-як здатність домагатися вражаючою тяги без видимих зусиль.

Як це часто відбувається з китайськими тестових дисків, запуск ЕС6 проходив на закритій трасі, в цьому випадку знову відкрився В1 "Світ Автомобіля" - гоночна траса біля міста Тяньцзінь. Але нам дали півгодини на ланцюгу і свободу робити майже все, що ми хотіли.

Трек не особливо відповідних умов для значного позашляховик, але наш досвід доводив, що на ES6 може створювати орган-шльопанці поздовжніх перевантажень і прискорення залишається високим у міру зростання швидкості. Там не було достатньо місця, щоб підтвердити заявлений обмеженою максимальної швидкості 124 миль, але за вказаною 81mph, що найдовша пряма пускають, ЕС6 тягне.

Незважаючи на час на колі, що НДВ вимог складає всього чотири секунди повільніше, ніж у БМВ М4, ЕС6 явно не спортивний автомобіль. Рівень зчеплення з дорогою респектабельний, але регулювати баланс передбачувано стійка і система контролю стійкості не дозволяє якій-небудь ступенем ковзання, навіть коли автомобіль перейшов у його найбільш динамічний режим Sport. Це теж виявилося легко спробувати носити оптимістичний рівнів швидкості в повороти. Після двох жорстких кіл, теплових навантажень у трансмісії призвело до зниження потужності і обмежити вихідну потужність і рівень рекуперативного гальмування; потім більш чинно колінах б класні речі, досить вниз по інший скупилися швидко.

Гальм динамічний розчарування. На диски Brembo добре впоралися з траси багато великих зупинок, але Бош системи електронного підсилення функції, яка намагається допомогти, якщо він думає аварійної зупинки є обов'язковим (як при гальмуванні в поворот на гоночній трасі) із заподіянням педаль опустити і дати непередбачені додатковий рівень дебільності, що робить його важко залишатися гладкою. Данило Teobaldi, директор НДВ по інтеграції транспортного засобу, каже, що відповіді будуть згладжуватися.

У ЕС6 також реалізує вражаюче високо для статичних атрибутів. Його інтер'єр просторий і добре закінчив, є деякі нижні-оренда матеріалами, так, але ви повинні наполегливо шукати, щоб знайти їх. В 11.3 в інформаційно-розважальний дисплей має чіткі візуалізації і високої чіткості, в той час як стандарти підходять і напевно закінчити відчувати ці Тесла. Чи повинен я купити один?

Продажу ЕС6 почнуться в Китаї в червні. Керівники НДВ визнати, це буде кілька років, перш ніж який-небудь з моделей фірми експортуються в Європу, але нам сказали, що немає ніяких істотних технічних причин, чому ЕС6 не міг бути проданий сюди.

Довго чекати-це ганьба, враховуючи привабливі ціни на ES6 - спектр починається в еквіваленті ?40,000 до китайських державних субсидій – і одні з самих високих рівнів продуктивності в своєму сегменті.

Як встановлено автовиробники борються, щоб доставити електрифікації, початківців фірм, як NIO, здається, готові запропонувати переконливу альтернативу.

Специфікація НДВ ЕС6 прем'єра видання

Де Тяньцзіня, Китай ціна юаня 498,000 (засновник видання) (?56,000) на продаж червні (Китай) двигун електричний двигун постійного магніту (передні), індукції Магніту електричного двигуна (задня) потужність 215bhp (передні), 322bhp (задній) крутний момент 535lb футів (змішана) коробка передач одношвидкісний Споряджена маса уточнюється максимальна швидкість 124 миль 0-62 миль в годину 4.7 сек Витрата палива КВР (ВПИМ) СО2 0 г/км (ВПИМ) суперники Тесла модель Y, Audi електронної електронів, Ягуар я-ПАРЄ



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.