Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Тойота Супра гр 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 28.05.2019 16:40

Тойота Супра гр 2019 коментар Великобританія

Що це?

П'ятого покоління Тойота Supra – культовий японський спортивний автомобіль, який повинен був двадцять чотири, але несломленного років безперервної історії видобутку аж до зникнення зі сцени в 2002 році і відійти майже так само довго, як вона існувала раніше.

Він дав нам багато, щоб помилуватися пару тижнів тому, коли в'їхав в Іспанії. Але він також залишив нам із затяжної запах нереалізований потенціал; автомобіля це більш цікаво для чого вона ще може стати, ніж те, що він вже доставляє. Час, щоб з'ясувати, якщо це схожа історія на британських дорогах.

Автомобіля повернення є результатом двох речей: Тойота бос Акіо Тойода, широко розрекламовані зусилля, щоб довести забава ще в автосалонах, які ох-як-майже носити його ім'я, і спільної розробки проекту з BMW, підписали незабаром після старту GT86 і спортивних автомобілів в 2012 році, який був побратимом цей автомобіль з не менш нової керма G29'покоління родстер BMW Z4. У цьому зв'язку, можливо, навіть були очевидні, і, у свій час, дуже малоймовірно, що прихильність, що Toyota показала спорткар з GT86 і які призводять до можливості показати все це знову.

Новий 'А90'покоління Супра є першим, щоб бути побудований як за контрактом, так і за межами Японії, обміну виробничої лінії, а також БМВ-похідної моделі платформи з Z4 і будучи зібраний Magna Steyr в Австрії. Він був розроблений для глобального ринку компанією Toyota в автоспортивное підрозділ компанії Gazoo racing – звідси і 'Р' в назві моделі – і як таких наборів шаблон, що всі Toyota спортивних автомобілів і похідні показники прийме. На що це схоже?

На британських дорогах і в потрібній формі диска, це було б особливо нерадісно водія, який би не спробувати крос-кантрі вибух в цій машині. Це правда, що ви можете мати більше задоволення за кермом в один з менших, більш компактною, середньомоторний варіантів, доступних для вище грошей, але, з причин, ми прийдемо, не всі хочуть одну з них. Якщо ви можете переварити цей автомобіль за ціною – ви можете мати альпійських A110 або Porsche 718 Cayman (або навіть БМВ М2 конкуренції з набагато більшої потужності) менше, це істотне "якщо" – є дуже хороший шанс, що вам сподобається це багато.

Продуктивність нової 'гр' Супра, звичайно, не залишає багато шансів. Обробка не може бути настільки ж спритним і ніжним участю, як в Альпійських A110, але Супра БМВ джерел рядний шестициліндровий б зробити коротку роботу малюка на прямий прискорення. Це гладке, Торки, гнучкою і безкоштовної обертів двигуна, так як це в будь-якому 'M40i'під маркою БМВ; і в той час як ви можете віддати перевагу трохи більше справжнього горіння, шуму від нього в спорт режимі, і трохи менше цифровий шум двигуна маніпуляцій, це дуже важко, щоб підтягнути на будь-якому іншому фронті.

Супры може бути навіть швидше, ніж Toyota стверджує. Специфікація кілочки максимальна швидкість обмежена електронікою на 155 миль на годину. На випробувальному полігоні злітно-посадкової смуги, хоча, він дістався до зазначеного 160mph досить швидко – і був готовий до більшого.

Кабіна сповнена, що багато хто відразу дізнаються як BMW-отримані комплектуючі, звичайно, здається, з цікавістю ООН-Тойота-як. Особливо після настання темряви, справді, при значок Toyota на боса рульового колеса Супра не горить, але всі вторинні ручки Мюнхена, стебла і вимикачі.

Однак, якщо ви можете оглянути в подробицях (і водіїв спортивних автомобілів так часто уламав на те, щоб в обмін на автомобіль з натуральної темпами, врівноваженість і трепет), Супры, звичайно, отримує основи права. Автомобіль водійського місця хороша – низький, прямий, зручний і добре підтримується – управління добре продуманим, цифровий циферблати читаються, сприймаються салоні якість більш ніж прийнятна для даного класу, і, хоча кабіна для зберігання трохи маю на увазі, є дуже хорошого розміру черевик передбачено. Чи повинен я купити один?

Ви коли-небудь думали, що Порше Кайман виглядає якось трохи кволий? Ви віддаєте перевагу класичні довгоносі пропорції, конструкція, обробка звичаї або, як правило, більш зручною комфортної повсякденної практичності з переднім розташуванням двигуна спортивного автомобіля, що ти отримаєш менше, легше середньомоторний автомобіль? Вам подобається незвичайний, альтернативний погляд на життя? Тоді, так, може бути, ви повинні.

В 'р' Супра не зовсім в класі спортивних автомобілів оцінюватися виключно (і, мабуть, занадто просто) лише від свого досвіду водіння. Він не такий спритний, як занурення або так само невимушено, як A110; але, крім того, що швидка, склав і багато задоволення від водіння у своєму роді, це теж вписується у ваше життя більш легко, ніж альпійські б.

Це, звичайно, набагато краще спортивний автомобіль, у багатьох відносинах, ніж будь-який з більш пізніх Ніссан мочилово було; або, ніж Мазда RX8 був. Якщо б вона була оцінена як тільки одна з цих двох, було б менше застереженням на шляху дзвін схвалення.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.