Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Альпіна XD3 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 31.05.2019 13:55

Альпіна XD3 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це не часто, що Порше робить поблажок для свого німецького автомобіля-оформлення суперниками, але у разі Альпіна XD3 компактний позашляховик відомого виробника спортивних автомобілів, схоже, зробили саме це.

Відкликавши свою Макан дизель від продажу, Порше залишив відкрите поле для Альпіна будівельник 'оптимізований' варіанти виконання моделей BMW, починаючи з 1962 року, стверджувати, що він будує швидкий дизельний позашляховик на ринку доступні. До базової ціною ?57,900 — або ?70,135 з опціями (колеса, фарба, скляний люк, великі гальма) у разі нашої тестової машини — ви отримаєте компактний, але просторий версії БМВ Х3, який може працювати з 0-62 миль в годину спринт всього за 4,9 секунди, і бігти вперед до звичайного регулюється максимальна швидкість 155 миль на годину в дуже короткі терміни.

Рецепт класичний Альпіна XD3. Дуже впізнаваний БМВ Х3 отримує спеціальний бампер-спойлер на фронті, унікальною задній валентності, що включає чотирьохядерні вихлопні труби, які виглядають дуже по-діловому. Зазвичай стриперы Альпіна прикрашає боки, Що це вже набагато більш красивий позашляховик, ніж попередня модель, значки Альпіна приєднатися ідентифікація BMW передня і задня, і все це скочується на набір 22 дюймів колеса і ультра-низькопрофільними шинами.

Насправді, стандартні колеса-21С, але, враховуючи, що радикальні коліс і шин дуже багато торгових марок Alpina, які власники не будуть платити додаткові ?1820 і вибрати для Класика Alpina 22С? Особливо коли вони носять спеціальний пілот Супер Спорт шини Michelin 255/35С спереду і 295/30-ті роки в тилу. По-різному розміру шин передньої і задньої частини іншою частиною культури Альпіна: вони роблять велику гру будівництво машин, які нейтрально ручку на межі. На що це схоже?

Все-таки це дуже зручно, відчуває себе особливим, і з місця водія в XD3 має приємне відчуття місткості всередині і розумну компактність на дорозі. Він також поділяє перевага стандартної Х3 мати особливо прекрасний вид на капот, цікава колекція літаків і ударів, які також послужливо визначає кінцівках автомобіля в туго йде.

Динамічно кажучи, Альпіна зробила його зазвичай, взявши БМВ 3.0-літровий алюмінієвий рядний твін-турбо шість і 'оптимізації' його індукційної системи і системи охолодження, серед інших аспектів, щоб відповідати споконвічний рецепт забезпечує особливо широкий розкид. Максимальна потужність 345bhp підтримується 516lb футів крутного моменту між 1500 і 3000 оборотів в хвилину, а вихід СО2-це неймовірно мало для такої електростанції в 174 г/км

Покласти, що багато через ZF вісім-ступінчаста автоматична, підтримка його продуктивність диска управління, який в режимі Sport збільшується в електронному вигляді управління заслінкою і загострює реакцію дросельної заслінки, затички все на БМВ інтелектуальний повний привід і у вас є машина, яка може впоратися будь-якому місці.

Все це приходить разом на дорозі. Незважаючи на трохи великоваговий дроселя на низьких швидкостях автомобіль веде себе дуже швидко, коли він розійдеться. Проходження повільного трафіку простий, і автомобіль відчуває себе досить компактний, коли ви робите це, а чеснота, яка добре працює з хорошою видимістю. Тільки суб-суперкар тикати добре підтримується стабільний шасі, яке тримає машину добре і дійсно посадили за зазвичай грудкою британських дорожніх покриттів і контролю кренів у поворотах прийняті жорсткі. Є певний компроміс в комфорті за брижі і колії, але не сильно. Це один з тих автомобілів, що відчуває себе більш природно і складатися при русі в спорті все час.

З такої високоякісної гуми на дорозі, і, таким чином, зчеплення з дорогою, його важко підібратися до межі далеко від траси, але до дорожнього руху обіцяють інженери Альпіна' нейтральних поворотах, здається, добре і дійсно доставлено. Рульове відчуває себе чудово зважений – не надто легкий і має достатню точність для автомобіля, щоб бути розміщені легко і акуратно в туго йде.

Чи повинен я купити один?

В цілому, XD3 Alpina з почуває себе досить унікальний, щоб претендувати на окреме місце на ринку автомобілів стверджують її творці. Це дуже очевидно, розширений BMW, але особливу увагу там з першої милі.

Ті, хто повинен мати позашляховик для сім'ї або завантаження знайдете їм потрібно дати трохи подалі в дорозі здатність кращих спортивних седанів. Що весь сенс готелю Alpina.

Специфікація Альпіна XD3

Де Чобэмской, Великобританія Ціна ?70,135 на продаж зараз двигун рядний 6-циліндровий, 2993cc, твін-турбований дизельний Потужність 345bhp на 4000 об / хв крутний момент 516lb футів на 1500-3000об / хв коробка передач 8-ступінчаста автоматична Споряджена маса 1985kg максимальна швидкість 155 миль на годину 0-62 миль в годину за 4,9 сек Витрата палива 42,8 миль на галон (ВПИМ) СО2 174 г/км суперники Мерседес-АМГ ГЛА 45, Ауді SQ5 TDI з

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.