Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Порше Панамера ГТС 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 01.06.2019 12:00

Порше Панамера ГТС 2019 коментар Великобританія

Що це?

ГТС, сидячи на півдорозі між регулярними Порше і попередження-додає здоров'я Турбо, прагне бути скороченням для 'Наш улюблений варіант' великий Порше. Отже, давайте подивимося, тепер у нас є Панамера ГТС на дорозі у Великобританії.

Наша перша поїздка в цю останню версію наприкінці минулого року був в основному по трасі, трохи часу по гладкій дорозі, за кордоном.

Колишній не те місце, яке, як правило, для того щоб одягнути 1995kg п'ятидверний хетчбек, навіть одна розроблена Порше, але як завжди з цими речами, інженерам вдалося зробити автомобіль зробити незвичайні речі на ланцюгу.

Велика рівна дорога, правда, точний вид середовища Панамера був призначений. Така штука, яку важко знайти в країні.

Пройшли ті часи, коли ГТС означало вища тюнінгувати атмосферний двигун і пружини. Тепер це downtune Турбо Твін-турбований 4,0-літровий V8 на 454bhp – так не багато знизити, вірно? – та утримання пневморесор.

На що це схоже?

Приємно повідомити, що Панамера ГТС костюми менше, більше вибоїстій дороги досить добре, тому він має дуже респектабельний поєднання плавності ходу і керованості. Респектабельний, але не захоплюючим. Все-таки це дві тонни автомобіля. Чого ви чекаєте?

У Panamera на автостраді, має гладкий, лінійний керівний скрізь (цей елемент він дійсно дуже хороший) і охоплює біднішими доріг з торговою маркою Air-весна sproing і прекрасний контроль над тілом.

Але відчуваю широкого, незалежно від того, як слухняний Porsche зробив це. Чотири-колеса система приводу залишається позаду-упереджено майже весь час, але ви не знаєте, на дорозі, де зчеплення і тягу, у сухому, безмежну до всіх раціональним ступеня. Хоча ми постійно прибувають в пункт призначення трохи раніше, ніж очікувалося.

Цікаво, їздити на тому ж тижні, що Jaguar підтвердили, що це зупинить що робить XJ, хоча цей автомобіль. Великий Ягуар, в самому швидкому вигляді, схожий з духом на "Порше", але з іншого десятиліття у своєму підході до технології інтер'єру. Але ми підозрюємо, що він їде, рулить і займається краще на поганих дорогах. Риса, де розробляються дві машини, можливо; Порше повинен зробити автомобіль, в якому ви можете чхати на 180mph без нього не помітив.

Від обробки, Панамери сильний двигун (хоча блок AMG є більш захоплюючим), але восьмиступінчаста з подвійним зчепленням автоматична коробка передач не завжди робить для спокійного прогресу, особливо в поєднанні з Стоп-старт системи, яка ставить під загрозу воістину плавне уповільнення в глухий кут. Полноавтоматическая буде гладкою, ми вважаємо, плюс іноді непотрібної знижену на трасі, коли крутний момент буде робити роботу. Навпаки, ти схильний хочуть більше контролю навколо міста, де автомобіль воліє, щоб тягнути його, коли ти не хотів, щоб ви взяти на весла.

Всередині, якість матеріалу відмінне, і величезні цифрові дисплеї, хоча вимога acclimitisation орієнтуватися, є все, що вам може знадобитися представлені добре, а є жорсткі кнопки на найнеобхідніше.

Чи повинен я купити один?

На цей раз, ГТС не очевидно, що видатний варіант в серії, як це було на попередніх Порше. Злегка жорсткі означає Панамера ГТС авто не розкіш, ні по-справжньому цікавим персонажем, хоча це легко жити і серйозно вражає.

Ми не підозрюємо, і будь-який інший з цих великих супер-седанів/хетчбеків/садиби – не Мерседес-АМГ ГТ 4-дверне купе, ні навіть БМВ M5 конкуренти – цілком може робити те, що Панамера здатна, так там в заслугу, що поодинці. Але і тим, і AMG зокрема, дати ще трохи назад винагороду трохи частіше.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.