Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Пежо 508 Puretech ЮЗ 225 ГТ 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 05.06.2019 03:50

Пежо 508 Puretech ЮЗ 225 ГТ 2019 коментар Великобританія

Що це?

Розширена, більш розумний варіант нерухомості лихий компактний седан Пежо, яка набуває в заднє простір, але створює дискусія про те, щоб перемикач в кузов покращився або розбавлений оригінальним дизайном у 508-их.

Скромне подовження 40 мм і 17мм вище даху підштовхнув багажника на головне 530 літрів, з 487 в фастбек, спліт-складіть задні сидіння, піднявши цю цифру до 1780 літрів.

Саме тут тестували в топ-специфікації моделі GT комплектаціях і з бензиновим двигуном в її вищий стан гармонії, яке доступне тільки з восьми-ступінчастою автоматичною коробкою передач. У 221bhp 1,6-літровий турбо з чотирма горщиками, ймовірно, буде рідкісним видовищем на британських дорогах, як Peugeot очікує, що дизельні моделі складають основний обсяг продажів.

Він їздить на 19 дюймів колеса, як більш звичайних 1,5-літровий дизельний gt лінію нещодавно ми тестували - але на відміну від автомобіля, це SW поставляється з адаптивними амортизаторами в якості стандарту. Автомобілі GT отримає шкіряний салон, електрорегулювання передніх сидінь, центральним преміум звукова система і адаптивний круїз-контроль з Лейн тримайте Assist.

Кілька варіантів цокали, включаючи панорамний люк і система нічного бачення, штовхає ціну нашого тестового автомобіля на північ від ?41,000 - здачі ЕО міцно входить в топ-політ основні конкуренти, і колючий на п'яти більш дорогих імен, Volvo V60 і Ауді А4 Авант. На що це схоже?

Немає більш просторий, ніж салон для переднього ряду пасажирів, хоча, як правило, високий рівень якості обробки робить його приємним місцем, в якому можна сидіти. М'які на дотик матеріали охоплюють велику поверхню, і вам доведеться відправитися на полювання за тими, чим більше дряпається.

Шкіряні сидіння, можливо, дали добро на німецьких служак комфорт Актіон Gesunder R?cken, але вони трохи вище, ніж ви могли б очікувати з урахуванням гладкий зовнішній дизайн і видатні підголовник сил більш вертикальне положення, ніж-то сподобається.

Задні пасажири оцінять збільшення голови, хоча з базовою платформою незмінним з салуна, там немає більше місця для ніг, щоб бути знайдений. Дорослим треба засовувати ноги під передній ряд сидінь, але діти будуть чудово себе тут як вдома.

Реальні доходи в багажнику, який має рівну підлогу і немає губ, щоб легше підніматися. Завантаження підвіконня з користю низька, це досить довго для великих навантажень без необхідності брати або через люк або спліт-складаються сидіння в гру, і смарт-задніх дверей (стандарт на GT комплектаціях автомобілі) дозволяє махати ногою, щоб відкрити його, а не рибу для ключів.

Я-кокпіт Пежо створює салон, орієнтований на водія, з фірмовий маленький кермо, залишаючи досить місця, щоб побачити 12.3 цифровий приладовій панелі. Це екран з високим дозволом, який наповнений корисною інформацією, хоча, можливо, не настільки настроюється, як і інші повністю цифрових систем. Екран широкоформатний 10 дюймів інформаційно-розважальною системою, не настільки щільною, і помітно незграбними, коли показувати камеру заднього виду, але не дружать з і Apple, CarPlay і Android Авто.

Компактний кермо неймовірно легкий, який спочатку відчуває себе в ладах з розмірами автомобіля, але добре набирає вагу на швидкості. Рульове управління досить чуйне, хоча система утримання смуги руху Assist функція може бути трохи занадто пильний, щоб змусити вас повернутися до того, що він вважає середині смуги руху.

1,6-літровий бензиновий двигун забезпечує більш впевнені прогрес, ніж дизельний модель початкового рівня ми тестували раніше, управління 0-62 миль в годину за 7.4 сек, але, схоже, був радий використовувати значну частину діапазону оборотів, щоб досягти його. Небажання коробка передач перемикання на вищу передачу при помірному навантаженні не обмежувати кілька грубий шум двигуна, або.

Навіть в комфортному режимі, він тримався за зубці довше, ніж очікувалося, і в той час як режим Eco допомагає тримати ситуацію під контролем, він не робить нічого, щоб пом'якшити помітною дороги рев. Колонка, весла трохи на малій стороні, якщо ви хочете взяти на себе відповідальність, і в ручному режимі руки назад якийсь контроль. У будь-якому випадку, в середньому відвідуванням економіки 39.8 миль на галон, просто адекватних - більше водіїв і флотів майже напевно будуть краще обслуговуватися спортивний 180 дизель. Чи повинен я купити один?

Ті, хто вже під впливом повороту голови у седана 508 стайлінг і технік-Ладена кабіна знайдете багато, як в збільшенні УВ космічні навантаження, але він як і раніше середині пакету в плані комфорту і динаміки.

Адаптивного демпфування тільки заходить так далеко, на обох фронтах, залишаючи таланти більш потужний бензиновий двигун трохи низьким. Для значної частини клієнтів, ми очікуємо високого класу дизеля буде вибір асортименту.

Специфікація Пежо 508 ЕО Puretech 225 ГТ

Де Бэкингемшир, Великобританія Ціна ?41,365 (випробування) на продаж липня двигун 4 cyls, 1598cc, турбований бензиновий Потужність 225bhp на 5550rpm крутний момент 221lb футів в 2750rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1600 кг максимальна швидкість 153mph 0-62 миль в годину 7.4 сек Витрата палива 36.3-39.8 миль на галон викиди CO2 130-132 г/км суперників Воксхолл Інсігнія Спорт Турер, Вольво V60 на

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.