Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Купру АТЕКе 2019 довгостроковий огляд


Опубликованно 07.06.2019 12:00

Купру АТЕКе 2019 довгостроковий огляд

Чому ми: якщо оцінювати Купру першого власного автомобіля під маркою відчуває себе як реальні угоди або просто сидіння занадто спортивний для її ж блага

3 Місяць - 2 Місяць - 1 Місяць - Специфікацій

Життя з Купру АТЕКе: 3 місяця

Наш Купра не так страшна, як логотип передбачає, особливо на 2000об / хв - 29 травня 2019

Там було невелике скупчення людей, що зібралися навколо носа Ateca в авто парку. Вони дивилися на його грати.

Якась дивна дика природа спіймана в широкому-продірявити сітка, або там були дивні звуки, що виходять з під капота? Ні. Замість цього вони обговорювали мідний колір АТЕКе значок Купра – один з них, згодом я зрозумів, припаркувавши поруч з ним в крісло Леон фр. Він знав його значення, і пояснював це двома іншими. На Cupra тепер спрацьовує кілька моментів або твердження визнання, або спантеличенні достатньо, щоб викликати питання. Марки значки на автомобілі, здається, роблять їх ідентифікувати роботу.

Після появи раніше повідомлялося, скрипучий попався топ Макферсон гора кущ, я виявив, що це предмет виправлення виробника. Порушника пункту замінюють, як само собою зрозуміле, коли автомобіль перебуває на службі, або раніше, якщо власник запросив він. Так дивно – іноді моторошно цікаво – дзюрчить, скрипить, стукає і барабанить не є унікальним для цієї машини.

Це повинно було бути виправлено, але мені довелося відкласти мій візит до дилера. Я не впевнений, що буду в змозі вирішити ще одне маленьке питання по гарантії автомобіля, хоча. Концерн Volkswagen в Купра-це дистанційний ключ ФОБ прийшов, додані в невеликий, матово-чорний металевий злиток, з якого значок Купру була скорочена. Це досить яскраві і трохи зловісним поглядом, мабуть, маючи на увазі членство в клубі трохи сумнівною діяльності. У будь-якому випадку, я впустила ключі і злитки обламали. Що навряд чи є недоліком, але це – дослівно – Купра-фірмова частини.

Немає інших недоліків такого роду звіт, щасливо, і Купру продовжує робити свою справу. Який забезпечити багатьох кубічних метрів, вартістю зручність у пакет пробивання 296bhp, якщо ви отримати живий з дроселем і весло зміни.

Всі ці коні найбільш сильно відчувається, якщо ви досягнете успіху в амортизаційний прискорювач без підказок семи-ступінчастою коробкою передач, щоб штовхнути одну передачу вниз, або два, які найкраще досягається шляхом веслування вручну. Це коли немає чекати зміни коефіцієнта, що ви відчуваєте глибоку потоку 2,0-літровий турбо 295lb футів, торрент у його самому сильному, коли ти б'єш 2000 оборотів. У цей момент АТЕКе зміни з готовністю приємно розходиться з об'ємом простору позаду сидіння.

Це те, що ви починаєте вірити, що цей автомобіль дійсно може досягати 62 миль на годину швидкоплинне 5.2 сек., спираючись на все-колесо-привод система бачить, що на якісь дешеві-шестерні, високою обертів тягового питання швидко троси в задній міст для надання допомоги при катапультуванні потрібно. Це дійсно може бути швидким автомобілем, за умови, що ти в потрібну передачу. Повнопривідний civilises процесі випалу крутний момент на асфальт теж, крім додаткової впевненості в дощ.

Це особливо Купру поставляється з декількома додатковими функціями цивилизаторскими як частина ?1930 комфорту і звуковий пакет. Вони включають визнання дорожнього знака, смуги і високого променя Assist, разом з оновленням до ударів стерео, потужність задніх дверей, підігрів передніх сидінь і надання просторово-заставка в шинах.

Деякі з моїх колег хотіли б додати 1600 фунтів стерлінгів за передніми сидіннями теж різні дорожні тестери знаходження стандартна пара рішуче незручно. Я не знаю, але вони виробляють нога болить через пару годин, і могли б бути більш корисними у верхній частині тіла заданої перевантаження цієї АТЕКе генерує потенціал через кути. Передні сидіння виглядають досить м'який для високопродуктивної моделі.

У АТЕКе незабаром будете до дилера для вигнання його писк, і шанс для свого водія, щоб перевірити брендування салону Купру.

Люблю його:

Практична продуктивність для більшості транспортування завдання, або людини або короткострокових. А телефон-зарядка сховище.

Ненавиджу його:

Присмерком чорні рисочки, чорні сидіння, чорний килим, чорний стелю. Хоча вона йде з чорним кільцем для ключів.

Пробіг: 4747

Повернутися до початку

Спортивний позашляховик-це все-таки позашляховик під - 8 травня 2019

До цих пір краще в Купра-Атеку, що це АТЕКе, а не Купру. Я маю на увазі, що всі речі, які ви отримуєте з будь АТЕКе сидіння, що робить цей Купру ситно зручно. Він пропонує достатньо місця в передній, середній рядку і завантаження її елементів, логічно вибудуваних, тихо і, незважаючи на те, що обертаючий момент отвори, малим числом оборотів легко керувати.

Пробіг: 4485

Повернутися до початку

Життя з Купру АТЕКе: місяць 2

Немає недоліку в просторі для спортивного позашляховика - 17 квітня 2019

Саме чудове поєднання потужного двигуна з практичним автомобілем, що дуже часто Це практичний автомобіль вам потрібний. Останнім часом Купру ніс плитки Рада, органи (пряму) в ресторан, і його чемодан-Ладена зберігача до аеропорту з легкістю перемагає більшість спортивних автомобілів. Навіть при повному завантаженні, 296bhp достатньо. Це легко зрозуміти, чому спортивний спортивних автомобілів налаштовані на множення.

Пробіг: 4026

Повернутися до початку

Булькає і пищить призвели до піт-стоп з дилером - 3 квітня 2019

"Цей дивовижний двигун", - сказав технік, дивлячись на це Купру 2.0 літра коштує турбований двигун з чотирма циліндрами. “Я побудував один з 600 л. с. і оснастили його для Фольксваген Кедді. Ніякі модифікації на нижньому торці були потрібні – вони дуже сильні".

На цій підставі, вважаючи, що Кедді не вибухне, після 20 000 миль, не повинно бути жодних причин для занепокоєння про цієї версії 296bhp двигуна стає переоцінити.

Так чому лаборантка дивиться в АТЕКе? Тому що він робить дивні звуки. По-перше, це звучало, як дзюрчить вода, скоріше як система центрального опалення, яка потребує кровотеча. Я тримав очі на датчик температури, цікаво, якщо там було повітря в системі охолодження, але так і не відбився. Я подумав, якщо вода загрузла десь під капотом, або навіть в водійських дверей, то здавалось, що приходять з поза грою спереду. Я також їздила в АТЕКе з відкритим капотом, повільно, в спробі більш чітко чуєш, але тебе немає ближче для виявлення джерела. А потім на екскурсію в озерний край, характер шуму змінився, від булькати на писк. Це звучало більше, як підвіски, а шум не йде. Час для дзвінка дилера.

Мережа Купра не величезний. Насправді, не кожен виставковий зал місце включає в себе суб-бренд, роблячи гаражі найзручніший для мене 23 км. АЛЕ Центр Автонакладной Лечуорте в Хартфордшир не могло взяти Купру на пару тижнів – не досить швидкий, якщо ви думаєте, що ваша проблема може вплинути на безпеку автомобіля. Замість цього, вони послужливо підказав, зателефонуйте в SeatAssist.

Я зробив, і протягом години приїхав фахівець, і менш ніж за милю демонстрації писк, він сказав мені, що це була гумова подушка в Макферсон топ-Маунт. Там нічого не було видно під відкритого капота – стійки болти були всі туго – але це було, коли він звернув увагу незвичайністю АТЕКе двигуна. Що було приємно чути, як була новина про те, що шум був лише вокал Буша. На Cupra замовлена у квітні, і для ночівлі, враховуючи, що весь вузол стійки доведеться вийти. Не ідеально, але це буде шанс побачити, що салон Купру виглядає.

Між тим, в каламутні смуги, де я живу, зробити АТЕКе виглядають так, як ніби це було в експедиції, так гримед має свої стають фарби. Був час, коли каламутить свій повний привід був знайомий авантюрний честь mudless в Лондоні, а в графстві Хартфордшир в Купра-схоже, що це: автомобіль потребує ванній. Реактивний прання чекає.

Більше миль також надали декілька можливостей, щоб скористатися скромними двигуна (за нормами Кедді драгстер) 296bhp. Використовуючи режим спорт і втопивши акселератор з зобов'язанням виробляє досить обгону сила, якою ви можете почати відступати, навіть, як ви здасте автомобіль на питання, який у моїй книзі є ознакою реальної потенції. Це сюрприз, надто, Якщо ви просто використовували АТЕКе для практичних і комутуючих обов'язків, його швидкість у розріз з його характером кросовера, якщо не досить сексуальний комплект з сплавів.

Люблю його:

Проходячи потенції Як довго, як ви в правильному передач, по-справжньому швидким і легким обгону чекає.

Ненавиджу його:

На негнущихся ногах кататися , хоча це краще, ніж скоромовкою і відмов приятеля новий C43 АМГ Бенц кабріолет.

Пробіг: 3984

Повернутися до початку

Парковка небезпеки стоп - 27 березня 2019

Натисніть кнопку. Thwang. Це звук Купру електронне стоянкове гальмо кнопка депресії, потім graunchy, резонансний дзвін або колодки гальмівні колодки (я точно не впевнений, але) якщо звільнення від АТЕКе був припаркований протягом декількох (вологою) днів. Вони не застряг на ще, але це те, що я буду тримати очей на.

Пробіг: 3248

Повернутися до початку

Потужний позашляховик доводить його зручність для користувачів, забезпечуючи коробки передач наздогнати - 13 березня 2019

Так я перематываю останній 2800 з гаком миль я мандрував в машині, думаючи про те, що мені подобається найбільше, і що вискакує першим у вищій групи Volkswagen, інформаційно-розважальна система – зразок практичності і різко контрастує з заплутаною управління нової Toyota Corolla, яким керувала недавно і корисність харчування задньої двері, яка має зручна можливість просто розчіплювати, якщо ви вдарити його центральній консолі відпустіть кнопку короткочасно. Кришка повністю піднімається тільки якщо тримати кнопку сказав вниз, щоб привести в дію механізм підйому. Це хороша характеристика обережності, Якщо тебе розвернуло у вузькому місці.

Жоден з цих пунктів не має нічого спільного з тим, що цей АТЕКе не місце, а Купру, і, отже, 296bhp і потенціал, щоб гарпун 60 миль на годину з місця всього за 4,9 сек, хоча є багато моментів, коли цей автомобіль не віддалено відчуваю, з такою силою, щоб розв'язати. Як вже згадувалося у вступній частині автомобіля, недбайливий семи-ступінчаста з подвійним зчепленням автоматичною коробкою передач не сильно затупила його виконанні, з його нездатністю вибрати екіпіровку, будь-передачі, при натисканні тапки в підлогу будучи джерелом деякого розчарування. Це особливо проблема, коли ви хочете обігнати чи потрібно лопни від перенапруги, щоб злитися з рухом на жвавому перехресті. Пауза може бути, що довго, що іноді доводиться перервати.

Тому передача, кришка багажника і навігатор все стояв так далеко, як незмінний інтерес у Купру від інших. Товариш власником АТЕКе зустрічаються на автомобіль авторазборы запитав, що було б з майже 300 к. с.. Відповідь: якщо ви перебуваєте в правильному спорядженням, дуже стрімке і приємно гладка з ним. На Cupra також почувається стабільно і досить безпечно для того щоб відрегулювати силу з легкістю, хоча я ще на ній їздити важко в дощ.

Років назад, журнали РАН довгостроковий тест автомобіль, знаючи, що справедливо хороший шанс, що транспортні засоби будуть розвиватися пункті генерації помилки. Це сьогодні рідкість, і тому це доводить, що з АТЕКе, яка була безвідмовної, поки тиждень тому, коли вона породила кілька пропозицій. Я потягнувся всередину, щоб витягнути відкривання капота, який зробив свою роботу до приходу у мене в руці.

В свій захист я потягнув за важіль, який живе на стороні пасажира, з-за керма, а кут, можливо, змусило її прийти на сваволю долі. Здається, нічого не зламано, і я підрізав важіль назад. Капот був відкритий не досліджувати неприємності, але доступу до акумулятора, щоб завести іншу машину (довго бездіяльний місце Mii, як це відбувається).

Поліпшення погоди, безсумнівно, дають більше можливостей, щоб насолодитися тих, 296 коней, які багато бігати більш охоче, якщо ви вибити тому важіль перемикання передач в режимі спорт, чи весло весла. Використовуючи ці методи, сильно схоже, що це Купру зможете споживати дорогах на досить ногу. Те ж саме може також застосовуватися до неетилований, яке покращився з 29mpg або так перші кілька миль, щоб більше 33mpg зараз. Але я підозрюю, що цей малюнок займе досить падати при навантаженні глибокі провали.

Такі номери легко почерпнути з перегляду засунуть між спідометр і тахометр, з поєднанням великого коромисла кнопки і невеликий барабан, що обертається на рульовому колесі дозволяє вам трансфер між різними поїздці журнали, а також навігаційні карти, радіо і так далі. Такі деталі забезпечують легке розвага на нудною дороги, в той час як радар-контролем круїз поділяє навантаження трафіку-прогарчав slogs автомагістралі.

Так що це легкий автомобіль, щоб жити, і один, чия влада добре заховані, хоча ця домовленість не позбавлений привабливості, характер автомобіля змінюється істотно, коли ви працюєте важко. Це зараз із-за миття, хоча принаймні зараз він має достовірно грубий спосіб.

Люблю його:

Вражаючий інтерфейс Фольксваген Груп інформаційно-розважальна система є об'єктом урок ергономічний ясність. Це робить вам цікаво, як інші роблять такий безлад.

Ненавиджу його:

Тарди коробкою передач DSG з автоматичною 'коробкою часто реальною перешкодою на шляху швидкого прогресу, занадто довго, щоб перевести докотилися дросельної заслінки в дію.

Повернутися до початку

Життя з Купру АТЕКе: 1 місяць

Наша нова Купру вже є свої шанувальники, але ми будемо серед них шість місяців? - 27 лютого 2019

"Хто робить ці машини?" - запитав хлопець на ручні автомийки днями, дивна мідно-руде знак і Купру написом поперек повітрозабірника, надавши йому недостатньо доказів. Я пояснив. “Це перший? Чи більше?"

Так і так: нова Купру АТЕКе (не забудьте забути 'місце') - перший з декількох, які будуть включати в себе Купру Леон і, по часу Форментор - весь автомобіль на замовлення в Купру, а не похідних місць.

Звичайно, назва Купру далекий від невідомого, особливо серед ентузіастів, які купили понад 60 000 автомобілів, таким чином, завис у 40 країнах світу більше двох десятиліть. Широка мета сидіння-це дати собі свободу для створення більш спеціалізованих і дорогих спортивних моделей без їх ціною обмежуючись співвідношенням ціна-якість аури материнської марки. Відносини схожі на Fiat і Abarth зв'язок і людина за відродження Abarth і народження Купру один і той же: сидіння бос Лука де Мео, колишній Фіат маркетинговий свист.

Що де Мео може бути на щось, підтверджується перша міжміський поїздка в цей білий чотири колеса-привід 300 к. с.. KY68 ZXZ викликала особливого ажіотажу на повільний ділянку М6. Я в цей час спав, йду від дружини, щоб задатися питанням, чому мешканці Ібіца Купру, білі, майже стрибаючи вгору і вниз на гострі відчуття бачачи це останній Купру звіра. Що говорили, дівчина на пасажирському сидінні знайшли її рух обмежується ящиком пива на колінах, повідомила моя дружина. Насправді, більша частина простору не приймалися трьома мешканці Ібіци виявилася забита коробками з алкоголем. Що могло б пояснити своє хвилювання у великих чоботях АТЕКе.

До того ж пристойно масштабується камера Бей і кілька мідних перепусток, що ще робить ця остаточна версія АТЕКе забезпечити за $ 35,900? В першу чергу, і багато. Двигун TSI 2.0 Turbo бензин виробляє 296bhp на позашляховику вагою 1540kg і повний привід дозволяє спалахнути до 62 миль на годину в швидкому 5.2 сек. Наша група тестування дорозі зафіксовано 0-60mph час за 4,9 сек, насправді. Сила і твердий 295lb футів передаються через сім-ступінчаста з подвійним зчепленням коробкою передач з підрульовими зміни. У АТЕКе вершини в 153mph, які повинні бути досить швидко для більшості.

Пакет продуктивності Купру також включає в себе адаптивні амортизатори. Режим роботи вибирається за допомогою поворотного регулятора на центральній консолі, який змінює різні параметри забезпечують комфорт, спорт, індивідуально регульовані, сніг, бездоріжжя і високопродуктивні режими, останній з цих мічених Купру.

Враховуючи, що цей автомобіль тільки обкатку, коли він прибув, на 1029 км, і це її перша подорож була в основному автостради, було мало шансів, щоб дослідити ці шість параметрів, хоча в стиме, щоб залишити його в комфорті для країни провулки, де я живу-це сильне, бо їздити досить жорстка, навіть в цьому режимі. Більш позитивно, проте, автомобіль відчуває себе туго побудовані і підвіска тихо і послідовно загасаючих по купинах, які є більш закруглені, ніж всмоктується.

Ви отримуєте тонкий натяк про наміри АТЕКе в тому, що створюють затишок, але не від передачі, чиї амбіції в нормальному режимі, щоб набрати максимально можливий коефіцієнт. Не занадто багато поганого, оскільки це дозволить вам заощадити палива, але це більше питання, якщо ви хочете миттєвого, опортуністичних прискорення, коробка передач мить паралізована, у той час як його мозок намагається розшифрувати те, що ви, можливо, захочете, або, більш конкретно, в якому з семи коефіцієнтів може краще поставити його.

До того часу, що сталося, шанси, можливо, пройшли, або сплеск від безглуздого завзяття, натиснувши на педаль акселератора ще сильніше, щоб спровокувати відповідну реакцію. Випадкове короткочасне затишшя перед турбо звинувачення можуть подовжити паузи. Вибравши режим Sport допомагає, або ви можете натягнути на весла. Терміново.

Але досить ці дрібні carpings. Є багато ще, щоб бути задоволеними тим, що при межуванні цього Купру кабіни, починаючи від віртуального інструменту дисплей, який може розмістити навігаційну карту прямо перед вами на мобільний телефон-зарядний пристрій-Бей в центральній консолі, пристойного розміру екрані інформаційно-розважальної системи з допомогою групи Volkswagen відмінне логічне керування, замшеві сидіння і облицювання, досить абсурдно, а з вуглеволокна-плетіння матеріалу вінілу для інших частин сидінь і рульового колеса бос.

Саме колесо-це приємна річ застібка, і провідне становище гарне, але як вже зазначалося в наших дорожніх випробувань, стандартних посадкових місць не вистачає підтримки стегна і досить слабо сформовані з урахуванням динамічних амбіції цього автомобіля. Там буде опція сидіння, але, на ?1600, це дороге рішення.

Даний автомобіль є й інші варіанти, правда, все в комплекті ?1930 аванс комфорту водіння пакет, який забезпечує розпізнавання дорожніх знаків, смуг руху, високого променя Assist, просторово-заставка запасне колесо, електричний задньої двері, Бітс аудіо система (дуже гарна) і підігрів передніх сидінь для створення досить добре обладнана носити-все доставки збудливо напористе прискорення.

Протягом найближчих шести місяців, ми з'ясуємо це, в електронному вигляді загасаючих повнопривідне шасі, деякі щипки моделювання та Справедливої тягнути комплекту досить, щоб виправдати тих Сеат Ібіца Купру воїни підстрибуючи і азартно в пляшку заповнені автомобіля.

Друга Думка

Одна справа Купру АТЕКе мені здалося, відсутність, повернутися, коли ми дорогу перевіряв, був належним окремої сутності своєрідність дизайну. Мені буде цікаво дізнатися, якщо Річард відчуває себе так само після тривалого відносинах, особливо, в його машині, зовсім без додаткових дизайну упаковки, яка, при додаванні міді-кольорові колісні диски з легкого сплаву і трохи більше прикраса інтер'єру, можливо, порушив цю проблему. Я також хотів би знати, якщо поїздка носить у собі трохи. Це було б дратівливо фірма і метушливим для мене в щоденний водій.

Метт Сондерс

Повернутися до початку

Специфікація АТЕКе купру

Технічні характеристики: Ціна новий ?35,900 ціна як випробувано ?37,830 варіантівпросування послуг і водіння пакет, в тому числі розпізнавання дорожніх знаків, смуг руху, високого променя Assist, просторово-заставка запасне колесо, електропривод дверей багажника, Бітс аудіо і підігрів передніх сидінь ?1930

Тестові дані: двигун 1984cc, 4cyls рядний, турбований бензиновий Потужність 296bhp при 5300-6500 оборотах в хвилину крутний момент 295lb футів у 2000-5200rpm Споряджена маса 1615kg максимальна швидкість 153mph 0-62 миль в годину 5.2 сек Витрата палива 31,7 миль на галон СО2 201 г/км Недоліки Немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.