Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Феррарі 488 Спайдер все можливе коментар 2019


Опубликованно 08.06.2019 01:00

Феррарі 488 Спайдер все можливе коментар 2019

Що це?

Кілька місяців тому, я набрав якийсь машини людей про те, що їх три-автомобіль мрії в гаражі буде. Відповіді були досить еклектичні, але після того, як пліт займаного простору Рейндж Роверів, Ауді RS6 Авантс (тому що ми все потрібно щось на кшталт цих) і Porsche 911-е різних (тому що те ж саме), відбулося помітне видатний модель: Феррарі 458 Speziale фільм.

Це екзотичний, середньомоторний, мелкосерийный суперкар V8 з відкритим верхом і наддуву двигуна, що обороти до небес. Це його наступник, Феррарі 488 Спайдер Пішта, який є центральним розташуванням двигуна, з низьким обсягом V8 від суперкара з відкритим верхом. Але з турбонагнітачами.

Механічно, це все, але так само, як 710bhp 488 все можливе купе, який я б сказав, що це кращі з сучасних суперкарів, хоча з 100кг вага неустойки в результаті сторона з жорстким дахом, що електрично свистить вгору і вниз, навіть коли ви їдете в автомобілі зі швидкістю до 30 миль в годину.

У 488 все можливе купе до 90 кг легше, ніж звичайний 488 БРГ, залежно від параметрів, які потім складаючи апаратного зміщення. Ми зважили повністю заправленого 488 БРГ в 1555kg, тому думаю, що подібне тут (Феррарі претензія 1485kg) – респектабельний автомобіль з 3,9-літровим твін-турбо двигуном, з подвійним зчепленням автоматичною коробкою передач і відкидним дахом. На що це схоже?

У 488 все можливе купе визначальною ознакою є хоча жодна з цих механічних елементів, а, швидше, це те, що це середньомоторний екзотичні, що відчуває себе майже так само слухняні, як Тойота GT86 в його межі. Це виключно здатний автомобіля (211mph максимальної швидкості, нерозумно швидкості на поворотах), але також дуже доступним один.

Те ж саме відбувається і тут, тільки неминуче трохи притупляється через збільшення ваги, а це вага, набраний максимум з машини. Так що з купе, він відчуває, як повернутися на свій велосипед, що має прив'язали мішок на неї: Київ і непереборний характер все-таки є, просто з більш стриманої реакції.

Це всього лише кілька тижнів, так як я проїхав 488 все можливе купе, і я б сказав, що павук рулить з трохи більше ваги, але швидке вимкнення-центр реакції і швидке відношення все одно є. Їздити добре – легко, досить зручні для повсякденної їзди, якщо ви перебуваєте в твердіше або м'якше двох (легко обраної) заслінки режиму. Достатньо, щоб змусити вас думати, що це не хардкор автомобіля – до каменів і почати грит діагностики голосно від днища за рахунок видалення шумоізоляції.

З його даху вниз, павук 488 все можливе відчуває, приємно відкрити, але там дуже мало бовтанка вітру. Жорсткість кузова не залишиться зовсім, як у купе, так як в McLaren родстер (Феррарі має алюмінієву структуру, Макларенс вуглеволокна), але тільки коли підвіска сильно завантажена і дорога дуже погана, ти помічаєш будь-які незначні втрати жорсткості.

І поки онімілі, робота на дев'ять десятих в якості винагороди, як за 488 все можливе купе, значить, це як мінімум не корисно, як і все інше в тій же сфері.

Якщо ви були на треку, ти візьмеш запальничку купе кожний раз, але є ще сумки веселощів, яке буде матися в павук на звивистих дорогах. Контроль над тілом-це здорово навіть в налаштування вибоїстій дорозі, гальма звуку і електроніки, які регулюють ковзання блискуче інтегровані і мають режими так просто вибрати, як регулювати кондиціонер.

Мокрий і спорт режим дозволить дорогоцінних оступився, але все через КТ викл (протибуксовна система) і на пустельному схилі пагорба шпильки, коли ви бачили, що дорога вільна, ви можете нешкідливо спін колеса і пошуміти.

Чи повинен я купити один?

Ах, шум. Феррарі приховує турбос – як їх шум і відповідь – краще, ніж хто-небудь інший. Ви б знали, що цей автомобіль з турбінним двигуном з крутним моментом аж звук, який є дуже потужним і досить приємно. Але це не стогони, як в 458 Speciale двигун, і як це перегукується з пагорбів, ти знаєш це.

Тому павук 488 все можливе може не штовхати в 458 Speciale-фільм від положення автомобіля мрії. Але насправді, не сумніваюся, що приголомшливий сучасний суперкар це.

Специфікація Спайдер Феррарі Все Можливе 488

Де Модена, Італія ціна ?287,850 на продаж зараз двигун V8, в 3902cc, твін-турбо, бензиновий Потужність 710bhp при 8000об / хв крутний момент 568lb фут при 3000 об / хв (на 7-ій передачі) коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1485kg максимальна швидкість 211mph 0-62 миль в годину 2.85 сек Витрата палива 22.1 миль на галон (ВПИМ) СО2 289g/м малої вантажопідйомності (ВПИМ) суперники Ламборгіні Уракан бонусних машин Спайдер, Павук Макларен 720s категорії

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.