Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Бенц КЗС 300Д 2019 коментар


Опубликованно 12.06.2019 03:05

Мерседес-Бенц КЗС 300Д 2019 коментар

Що це?

Мерседес дав його всією КЗС компактний позашляховик лінійки середнього віку макіяж в прагненні зберегти конкурентоспроможність у все більш переповненому сегменті ринку. У 220d, як очікується, буде великий продавець, коли мова йде про потік в кінці цього року, так до тих пір, 300Д є дизельним двигуном точки входу і ефективно замінює обидва старі 250д і 350d.

Ви будете в скруті, щоб помітити зміни з боку, так тонко-це апгрейди. Однак, придивіться і ви можете вибрати більш тонкий світлодіодні фари, модернізовані грати радіатора і злегка підправили задні ліхтарі. Є також рестайлінгові передній і задній бампери. Це дуже тонкий, але це не досить, щоб помітити це як новий автомобіль.

Це всередині, де деякі з найбільших змін вже обробилися, з КЗС, нарешті, останній електронний архітектури вже бачив на A-Клас. Всі моделі отримають MBUX 10.3 у розважально-інформаційної передачі сенсорного екрану з голосової команди Гей Мерседес і велика центральна сенсорна панель, яка виглядає витонченіше, але менш зрозумілий, ніж старі системи Comand рація.

Попереду водія є стандартними аналоговими циферблатами, що фланг 5.5 в екран бортового комп'ютера, а в моделях AMG Line преміум і вище вам повністю настроюється 12,3 в циферблат цифровий пакет. Це також може бути замовлена в якості опції на меншій версії. Нарешті, є останній керма Мерседес колеса, який відчуває себе чудово в ваших руках, але прикрашена гудзиками. На що це схоже?

КЗС ніколи не був найбільш динамічним членом позашляховик преміум пакет, і нічого в цьому підтяжка обличчя змінилося. Як наслідок, міцний і вишуканий 300Д-це, ймовірно, підбір, своєю спокійною природи відмінно гармонують з іншою частиною автомобіля.

Він досить швидкий, розум, порошитися 0-62 миль в годину спринт в досить жвавому 6.5 сек. Гарячі люки стежити. Але це легкий середньочастотний м'язів, що викликає любов, доноситься КЗС разом зі Справедливою старі лижуть, не відчуваючи стрес, з відмінною шумоізоляцією тримав чотири-дизельний котел не більше ніж приглушений гомін, коли працювали. Ви можете зробити порядно швидкий крос-кантрі хід, навіть не намагаючись.

Як завжди, в дев'ять-ступінчаста коробка передач є змішаним мішок. Це нормально, коли залишили його власних пристроїв у режимі Comfort, човгаючи плавно коефіцієнтів, а також добре піддається маленькі ліфти дроселя з своєчасної передачі. Але запитайте його, щоб отримати пікантні і вона відчуває себе не в своїй глибині, в Sport і Sport+ режими змушуючи його міняти між передачами з іноді безладна гіперактивність.

У будь-якому випадку, женуть зі спорткаром захватом не саме КЗС по. Звичайно, його точне рульове управління і достатнє зчеплення з грунтом, плюс пневматична підвіска пропонує похвально контроль над тілом, навіть в режимі Comfort, але це не автомобіль, щоб бути обманутим. Замість цього, ви повинні відступити трохи відтягнутися в м'якої їзди і вражає вишуканістю. З усіх престижних компактних позашляховиків, КЗС, мабуть, самий зніжений, і це добре, враховуючи тип використання цих машин, як правило, піддається.

Говорите про речі, компактні позашляховики і зазвичай не піддаються, ми отримали можливість управляти КЗС з дороги. З пневматичною підвіскою підняв на 50 мм, щоб доставити 245 мм дорожній просвіт і позашляховий режим вибраний (там же стандартний позашляховик, але по повітрю автомобілі отримати додатковий '+' налаштування), автомобіль оброблений каламутною і досить апробації курсу з апломбом. Чи повинен я купити один?

Всі оновлені моделі КЗС, це 300Д, що має найбільший сенс, тому що біс у ребро дизельний двигун і незворушно доставки ідеально підходить для відпочинку і невимушений характер автомобіля. Це позашляховик, який на щастя не занадто сильно торгівля на 'спорт' в 'позашляховик', і це краще для нього. Він також наближається до конкуруючи на Ленд Ровер Діскавері Спорт позашляховик аджиліті, це не подвиг.

Єдиний нюанс полягає в тому, що ми ще їздити на машині на стандартних сталевих пружин, а не пневмопідвіска це стандарт на моделі Premium Plus або дорогий варіант на інших.

В інших країнах, зміни в КЗС за relativey місткий і добре оброблений інтер'єр надати довгоочікувану дозу вишуканості, пляма дивлячись екранів значне поліпшення трохи незграбною старого планування. І в той час як розпізнавання голосу MBUX може бути іноді wrongfooted в більшості випадків, він добре працює і дозволить вам отримати доступ до різних функцій, не відриваючись від дороги.

Це сектор, який не мало вибору, але в 300D шумок, КЗС заслуговує вашої уваги. Це не самий гострий-розвантажувальних робіт, але не прагне що динамічний компроміс в тому, що, в кінцевому рахунку, з високим верхом і досить важкий пакет, він більш округлий вибір і жити легше з кожним днем. Що сказав, суперників, таких як Вольво ХС60 запропонувати аналогічне відчуття менше, особливо якщо порівнювати цей око-wateringly дорого АМГ line Преміум Плюс.

Мерседес-Бенц КЗС 300Д АМГ line Преміум Плюс специфікація

Де Франкфурт, Німеччина Ціна ?54,795 на продаж червня двигун 2.0-літровий чотирьох-циліндровий, дизельний з турбонаддувом потужність 241bhp крутний момент 369lb фут при 1750-4500 об / хв коробка передач дев'яти ступінчаста автоматична Споряджена маса не заявив максимальної швидкості 144mph 0-62 миль в годину за 6,5 с, Витрата палива 39.2 миль на галон викиди CO2 157 г/км суперників Ауді Q5, БМВ Х3, Вольво ХС60



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.