Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ауді RS3 Спортбэк спортивні видання 2019 коментар КК


Опубликованно 14.06.2019 19:30

Ауді RS3 Спортбэк спортивні видання 2019 коментар КК

Що це?

Гарячий хетчбек Volkswagen групи недавно через його вузьке викидів ВПИМ перевірки на відповідність, яка була так напружуєшся, він поставив Лондон кінця М4 ганьбитися.

Так, як і його двигун-обмін дводверний зв'язку, РТС TT, Ауді РС3 повинні бути прийняті від продажу протягом близько року, поки проходив rehomologation. Для того, щоб отримати через більш жорсткі правила, був встановлений фільтр сажі, але, на щастя, ніякої додаткової стерилізації необхідно як для автомобілів, так Партії-частина трансмісії.

Цей показник на турбований п'яти-циліндровий агрегат залишиться колишнім, як і раніше, сенс його 395bhp будуть бити в цей клас лише майбутнього нового Мерседес-АМГ А45. Цінник личить цей завершальний статус: РЅ3 зараз за ціною від трохи більше ?47,000.

Але кінцевою прав хвастощі призначені для тих, хто хоче зламати ?50 000 марок. Новий вид спорту видання варіант просить ще $ 4000 за деталізацією хром замінений на чорний, нові легкосплавні колеса дизайн, спортивний сидіння і, мабуть, головне - голосніше RS спортивна вихлопна система.

На що це схоже?

На РЅ3 багато в чому, як ми його пам'ятаємо. А в категорії після чого продовжуючи березня викидів, шуму і безпеки вже мали глибокий вплив, це не те, чим можна нехтувати.

На РЅ3 повертає, зручно, в той же час, як БМВ M140i хот-хетч бантики з заміною по дорозі - торгівлі, що чудовий турбований рядний шестициліндровий менше, менш потужний з чотирма горщиками. Так що зараз має найбільшу потужність двигуна в класі, і це те, що ми не очікуємо якихось нових моделей узурпувати в осяжному майбутньому.

Маючи такий УСП має важливе значення для автомобіля, як РС3. Без нього не тільки б його звинуватили у відсутності характеру, але він також залишити нас цікаво, чому не можна було зробити з Фольксваген Гольф R і ?15,000 в зміну. Його домінуюча частина досвіду водіння - в чудовому вигляді.

Шум двигуна робить просто не може бути відтворена в будь-яких сучасних штучних звукових генераторів. Від Картавий, незбалансоване бурмотіння крещендо трелі, це дійсно характерний саундтрек. Отримайте ваші кліше дзвіночок дзвенить: на сільській шотландської тестовій трасі, це дійсно навіюють відчуття приходу панів Рерль, Міккола і Бломквіст з їх Кватро А1 по ВКР 1984.

Спортивний вихлоп додає до звукової драма, хоча там менше характерного СОЗ і чубок, ніж ми пам'ятаємо; Ауді стверджує, що це є прямим наслідком входять суворі загальноєвропейські норми шуму автомобілів. Незалежно від того, це набагато більш емоційні, ніж часто штучно збільшені турбованих четвірок більшості суперників.

Двигун залишається просто карколомні з точки зору його невтомній здібності інерційна. Незалежно від оборотів реакція відбувається непомітно: одного разу повз натяку на ЛАД, поєднання майже миттєве 354lb фут крутного моменту з уривчасто переключення з подвійним зчепленням автоматичною коробкою передач означає, що РС3 просто підхоплює і стріляє собі по дорозі таким чином, що залишає ваш мозок намагається осмислити, що ти в п'ятидверний хетчбек. Єдине, чого не вистачає, мабуть, більше нарощування сил у верхніх ешелонах діапазоні оборотів, аж до плоскої кривої крутного моменту двигуна.

Не менш чудовою є його здатність заспокоїтися і зіграти великого комбінатора, коли закликав. Витягнути його з більш гострих режимів руху і він стає слухняним, навіть витончений, з гладкою низьких оборотів доставки і продуманими передавальними числами. На РЅ3 також має менш зайнятий і жорсткої їзди, ніж ТТ РС, але це ще сильніше, ніж S3 або гольф Р, навіть з адаптивними амортизаторами в грі.

Динамічно, на РЅ3 досі грає у віці-старий швидко Ауді тропів бути надзвичайно чіпка, передбачувана і безпечна. Але там менше недостатньої обертальності, ніж ви знайшли б у РС минулих років; двигун легше і повний привід розумний, навіть найслабший елемент з середини-кут регулювання в ці дні. Так, конкуренція БМВ М2 помітно більш привабливим на дорозі або на треку, але це не може зрівнятися дроблення всіх-погода на РЅ3 здібності.

Чи повинен я купити один?

Рішення тут покупки залежить від того, чи ви не можете шлунком платити більше, ніж ?50 000 хетчбек. Принаймні, у салоні також доступна для тих, хто не може.

Що продуктивність РЅ3 і характер двигуна вражає не повинно бути ніяких сумнівів. Ми також абсолютно впевнені, що на правильному шляху і в правильному положенні під терміном "суперкар-цькування" зовсім доречно. Але це також представляє інтерес в якості повсякденного водія, зберігаючи досить вишуканості стандартний формат А3 і комфорт не повинні бути рутиною, щоб їздити ст.

Але факт залишається фактом, що ?9000-дешевше на S3, або вже на те пішло ?12,000-дешевше гольфу Р, пропонує 90% від продуктивності, стабільності та розваги, так само байдужим до несприятливих погодних умов, як практичне і, поки ви спец адаптивні амортизатори, навіть більш комфортно, коли потрібно. Всі троє також йде в років, скоро буде замінено на свіже еквіваленти.

З такого роду раціональності, яка, як правило, фактори у нове рішення про покупку автомобіля, РС3, мабуть, трохи складніше обґрунтувати. Але для тих, хто вміє цінувати унікальність і привабливість, що у тебе під капотом, це може бути ціна, яку варто заплатити за часів, коли такі двигуни стають все важче.

Ауді RS3 Спортбэк спортивні видання

Де Абердіншир, Великобританія Ціна ?50,285 на продаж зараз двигун 5cyls, 2480cc, турбо, бензин , потужність 395bhp @ 5850rpm крутний момент 354б м @ 1950-5850rpm коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1530kg максимальна швидкість 155 миль на годину (174mph з додатковий ліміт зняття) 0-62 миль в годину 4.1 сек Витрата палива 29.7 миль на галон (ВПИМ в поєднанні) викиди CO2 195 г/км (ВПИМ) Суперники Мерседес-АМГ А45, БМВ М2 конкуренції

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.