Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-АМГ КЗС 63 S купе 2019 коментар


Опубликованно 16.06.2019 20:20

Мерседес-АМГ КЗС 63 S купе 2019 коментар

Що це?

Це рестайлінгова версія найшвидшого позашляховика Мерседес робить. Як і всі моделі серії КЗС, перегрітої АМГ 63 і 63 S були оброблені до середини життя плечем до плеча, яке поширюється на деякі косметичні поліпшення, оновлена інформаційно-розважальна система і якийсь запаморочливою драйвер режиму доповнення.

Зовні непомітні зміни, як зі звичайною КЗС і КЗС купе, які ми тестуємо тут - стає витонченішим світлодіодні фари, ще більш помітну решітку радіатора, змінені задні ліхтарі і ошатні пари трапецієподібних talpipe оточує. Є також деякі свіжі конструкції колеса сплаву, включаючи додатковий набір 21 дюйм.

Всередині, вплив останніх класу-це, з введенням новітньої інформаційно-розважальною системою MBUX і циферблат цифровий пакет. Існує також остання конструкція керма Мерседес колеса, в комплекті з вражаючим розмаїттям кнопок і перемикачів. Все-таки, він добре виглядає і відчуває себе добре в ваших руках.

Механічно, зміни невеликі. Мульти-повітряної камери пружини і адаптивні амортизатори є стандартними на 63 і 63 S, а з електронним управлінням, диференціал. Напрямки харчування на AMG Speedshift МСТ 9Г дев'ять-ступінчастою автоматичною коробкою передач і 4Matic все-колесо привід система, яка може відправляти момент, коли вона необхідна. На що це схоже?

Враховуючи його огрядний kerbweight з 1945kg, найбільшим сюрпризом з КЗС 63 S купе-це просто, як швидко і складатися він може бути. Фактор в піднятому положенні для водіння, для кращого огляду дороги попереду і додатковий керамічної нашого тестового автомобіля карбонові гальма і швидкість, з якою ви можете намотати в звивистих ділянок дороги є дивним.

Sport і Sport+ є кращими для швидкі дорожні роботи, tautening амортизаторів і пружин сприяє зміщення, воно досить високо центр ваги автомобіля і не малі маси. Вони також додають деякі привітання піднімають в іншому випадку відключити керма, оживити дросель трохи і поставити коробку передач в режим підвищеної готовності - хоча ви все одно хочете зрушує себе за допомогою весла.

Є несподіваний поворот-в укус, навіть просить дозволу завжди вологі умови, які ми відчули, що дозволяє перевозити більше швидкості у напрямку до вершини, що ви думаєте, а на виході цей трюк повнопривідною створюється враження, що задній міст в дію, щоб повернути машину, як ви годуєте у владі. Що сказав, бути більш амбітним і поворотність-це порядок дня, з тилу завжди до заднього.

На даний момент, система курсової стійкості скорочень в досить недружно, навіть у більш спокійній режими і, не дивлячись на Оптова перенастроювання системи - нагадування про значні сили на роботі тут. Звичайно, ви могли б перейти його, але думка про збір двох тонн металу на дорозі приносить з пітними долонями. Це не автомобіль ви кинути навколо самозабутньо, а точки і бризки пристрою - неймовірно ефективні по землі, але не на дотик і нагородження в традиційному сенсі. Чи повинен я купити один?

Ціноутворення для моделей AMG ще не випустили, але якщо ви думаєте про ?70,000 для стандартної комплектації GLC 63 до ?80,00 для комплектації GLC 63 з купе, ви будете там або близько того. Як завжди, менше практичної версії купе дорожче на суму близько ?6000, так що ви повинні дійсно подобається.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.