Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Сузукі Свіфт ставлення 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 18.06.2019 17:15

Сузукі Свіфт ставлення 2019 коментар Великобританія

Що це?

Сузукі покладає великі надії на свій новий Свіфт ставлення. Історично, спеціальне видання суперміні був сильним виконавцем для японського виробника, і надії на цю нову високі на те, що попередній успіх. Насправді, Сузукі розраховує ставлення до рахунку до 40% всіх Свіфт продажів у Великобританії протягом наступного року або близько того.

Фунтів стерлінгів ставлення 14,599 базується на середньому рівні СЗ-Т оздоблення, але додає кілька більш спортивний обвіс, 16 дюймів легкосплавні диски, новий спойлер і сітка передня решітка для Свіфт Спорт-Lite естетичної. Однак, де звичайний СЗ-t робить використання Сузукі 1.0-літровий турбований двигун Boosterjet, ставлення мотив влада виходить від безнаддувных 1,2-літровий Dualjet від початкового рівня СЗ-3 Модель, яка приводить в рух передні колеса через п'ять-ступінчастою механічною коробкою передач.

Порівняно з 110bhp в Boosterjet, чотири-циліндровий Dualjet за 89bhp і 88lb футів може здатися трохи не вистачає, але є, звичайно, певне підтвердження можна знайти у вишуканій споряджена маса 980кг.

На що це схоже?

Стрижі, як правило, відомий як розважальний, в безтурботне, не-взяти себе надто серйозно не спосіб, а відношення нічим не відрізняється. Але потім, без механічних змін, внесених до шасі, підвіска чи рульове керування, які не входять в які-небудь приємний сюрприз.

Його рульове управління досить легкий і не дуже товариський, але родзинкою результатів колесо в приємному жадає відповіді від передньої на Свіфт кінці. Додати короткою колісною базою і низькою спорядженій масі в суміші, і в результаті вийшов автомобіль, який відчуває себе не лише вправними, але і з ентузіазмом так.

Це дозволяє зробити досить багато, занадто. Ви можете кинути його в поворотах на останніх хвилинах - з керма входи набагато більш різким і агресивним, ніж вони повинні бути - без страху, що вона повертається, щоб вкусити вас. Можна сказати, це майже здається, щоб насолодитися женуть в такій моді. Це не хот-хетч, і це не зовсім пропозицію, що кінцевий рівень динамічного польський і переконання, що ви отримали б від Форд Фієста, але це-легко один з більш цікавих суперміні, для бомбометання по путівцях доріжках.

Правда, те ж саме можна сказати про його продуктивності прямій лінії. Від 0-62 миль в годину час 11.9 сек не зовсім очі-збільшується, але в той же час було б неправильно говорити, Свіфт відчуває себе явно недостатня на повному газу. Статус напівлегкій без сумніву виплачує дивіденди в цьому відношенні.

Витяг яких-небудь реальних кроках від Свіфта 1,2-літровий з чотирма горщиками-це завдання, яке вимагає багато зобов'язань. Жоден з супер-доступним низьким-вниз засунути можна знайти в турбований мотор; замість цього, максимальний крутний момент досягає п'янкий 4400rpm. Тому ви повинні бути готові працювати з коробкою з експлуатації 'трохи більше і тримати ногу трохи довше, ніж зазвичай. В автомобілях з меншим характерним наддуву двигунів (дивлячись на вас, Фольксваген Поло 1.0 Ево), додаткових зусиль може бути трохи нуднувато, що відсутність недоробок джерелом розчарування. В Swift, тим не менш, все це здається, щоб вписатися в гарно з його більш збудливим, грайливим характером. У будь-якому випадку, як тільки ви опинитеся вище 4000 об / хв, він насправді починає тягнути з похвальною переконання - якщо тільки на короткий час.

Що стосується їзди, це не зовсім той же рівень складності, ви знайдете в поло або Форд Фієста, але ви б складно назвати його незручним. Інтер'єр не як плюш, або з повсюдним використанням жорсткого, темного пластмаси вбачаючи в ньому помилятися в бік сіркою. Його інформаційно-розважальна програма ліг за те, що ви отримуєте в цих двох суперників, теж, а відсутність регулювання досягти в рульовій колонці-це ще одне джерело роздратування (нехай і відносно невеликі). Є, як мінімум, багато місця в другому ряду.

Чи повинен я купити один?

Тих, хто після більш показні роду суперміні з трохи більше в бік преміум-звернення і багатозначності значок, швидше за все, не знайти те, що вони шукають в Сузукі Свіфт ставлення. Фольксваген Поло був би більш підходящим вибором в цьому відношенні, хоча ви будете платити за цей привілей.

Якщо, однак, то, що ви хочете-привабливий, і - найголовніше - задоволення щодня малолітражки, Свіфт заслуговує розгляду. Правда, це не зовсім так весело, як любить Форд Фієста, але - і це дуже важливий, але - це піпс, що автомобіль за ціною. Найдешевша Фієста майже ?1100 дорожче, якщо ви купуєте безпосередньо, і ви можете очікувати, щоб відвалити близько ?40 в місяць, коли справа доходить до виплати на три роки, 36, 000-мильну фінансовий контракт РСР. І в цій частині ринку, які можуть розраховувати на досить багато.

Сузукі Свіфт 1.2 Ставлення Dualjet

Розташування - Гемпшир на продаж зараз, ціна ?14,599 двигуна 4 cyls, 1242cc, бензиновий Потужність 89bhp при 6000об / хв крутний момент 88lb футів на 4400rpm коробка передач 5-СПД механічна Споряджена маса 980кг максимальна швидкість 111mph 0-62 миль в годину 11.9 сек господарства 51.4 миль на галон (ВПИМ в поєднанні) викиди CO2 124 г/км (ВПИМ) конкуренти Форд Фієста, Фольксваген Поло, Сеат Ібіца

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.