Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Оренда автомобілів Abarth 595 Esseesse коментар 2019


Опубликованно 21.06.2019 06:20

Оренда автомобілів Abarth 595 Esseesse коментар 2019

Що це?

595 Esseessee по суті являє собою трохи змінену версію існуючих 595 конкурсу Competizione, яка була викотили в рамках 70-й день народження Абарта.

Він знаменує повернення значка Esseesse, яка раніше була прерогативою гарячих моделей італійського бренду, поки вона не зникла кілька років тому, коли на Abarth 500 перетворився на 595.

Отже, що нового? Ну і найочевидніше зміна зовнішньо-прийняття акуратні 17 дюймів мульти-спицеві легкосплавні колеса, які є торговою маркою Esseesse, а в іншому місці він останнім часом одержує той же перепрофільовані бампери як рівень 595. Всередині, є пара замовних облягає високою спинкою сидіння Sabelt з вуглеволокна оболонки і деякі щеголеватые червоною строчкою, оздоблення з вуглеволокна, а також кришки педалей і приладової панелі. Це контрастує трохи дратівливо З в іншому випадку дешевий-і-веселий пластмаси, але більшість з того, що вам побачити і помацати відчуває себе гідної якості. В іншому місці є ТФТ пакет інструментів та турбо манометр наддуву, сидячи в стручку зліва від рульового колеса. Це не зовсім зі смаком, але це повністю у відповідності з весело-люблячий 595 характер.

Під короткий капот знайомі 178bhp турбований 1,4-літровим двигуном, але ось вона вдихає через фільтр BMC і видихає з відключається вуглеволокна наконечником Akrapovi? здвоєних вихлопних виходу. Немає більше потужності, ніж старий конкурс, але Esseesse отримує цю модель супортами Brembo для свого 305мм передні диски, а також диференціал. Підвіска значною мірою переноситься, в тому числі частотно-селективні амортизатори Коні. Все дуже багатообіцяюче. На що це схоже?

Це хороше в поганому сенсі. По суті, 595 заснований на тій же платформі, що і попередні покоління Панда, яка стає на протязі 16 років. Як наслідок, це знято через численні компроміси, які шкандибають будь-які претензії на звання кінцевої гарячий люк'. СТ Форд Фієста ліг вперед в плані продуктивності, прямі і причетності водія, а навіть такого автомобіля, як Фольксваген повільніше, до GTI має Esseesse висвітлені в найдинамічніших місцях. Однак, незважаючи на це, важко не отримати хоч трохи засмикалася в 595 газована і несамовитий характер.

З Спортивний режим обрано для відкриття клапанів у вихлопній (і точити інакше свинцеві дросельної заслінки), 1,4-літровий рашпілі в житті, перш ніж осісти на булькання очікування. Сплеск дросельної заслінки і шум накладається слабкий турбо свисток, як на павука Абарт 124. Це такий зворушливий звук, який ви майже готові закрити очі на трохи старої школи італійської довгої руки і короткі ноги водійського місця, плюс високо посаджені сидіння і педалі зміщені вправо. Тим не менше, ці ковші Sabelt підтримку у всіх потрібних місцях, і кремезний кермо відчуває себе добре в ваших руках.

З'їхали і перше слово, яке приходить на розум, це "фірма". Якщо у вас було два слова запасні, вони будуть 'дуже міцно'. На рябий доріг навколо нашого місця випробування Турин, 595 підстриженими над поверхнею з незмінною точністю, надаючи один недосконалість в деталях HD. Великі вибоїни просто занадто багато для короткої подорожі підвіска, з окупантами зрідка почали вставати зі своїх місць. Однак, незважаючи на жорсткість налаштування, амортизатори Koni зробити пристойну роботу, округлення гострих кромок, так що поки ви штовхалися, тих, нудно збої, ви ніколи не очікуєте прийти.

Підібрати темп і підвіска відчуває себе набагато краще, тих форсованих амортизатори допомагають підтримувати суворий контроль над всім, крім самих екстремальних ударів і стиснень, і дуже скоро ви підстрибуючи і ткацтво вниз по дорозі, шастає по кутах і з декількома лініями, які є прерогативою по-справжньому малолітражних автомобілів.

Пристойне зчеплення теж, Абарт чіпляючись хоробро, поки в кінці кінців починає мити широкий. Ви відчуваєте цей можливий невеликий гіркою через сидіння штани і вашими очима, а не керівний, яке відбувається досить повільно від СтройЮгРегион і не дуже добре. В стандартному режимі, електрично рульового управління є сенсорне світла, при перемиканні на спорт додає занадто багато ваги і липке опір.

Цікаво, механічний диференціал не грає, як велика частина як ти сподіваєшся, а нічого подібного посилення лінії ви отримуєте від подібних установок, як ви отримаєте на дроселі середині повороту. Це тільки коли машина майже прямий чи відчуваєте ви, що посилення торговою маркою рульове управління передніми колесами копати і знайти тяги. Чи повинен я купити один?

У всіх об'єктивний аналіз, 595 перевершив практично будь-якого суперника, яку ви назвете. Фактор в тезі ціна ?25,295 (?27,295 якщо ви йдете на 595C з відкату даху) і вона стає ще важче рекомендую, особливо коли механічно практично ідентичні Competitizione становить ?3500 менше. Але незважаючи на все це, є незаперечна чарівність Esseesse.

Для початку, це дійсно добре виглядати, її білі колеса і Abarth графіки, надаючи їй справжній забіякуватий споряджена апеляції. І, коли ти і підстрибуючи нісся по звивистій дорозі, гортанний булькаючий вихлопних газів і відрижки геть, важко не потрапити в цей чотириколісний м'яч гіперактивних енергії.

На ці гроші, ви дійсно повинні хотіти, особливо по відношенню до більш дешевої опозиції, такі як геніальний СТ Форд Фієста. Але у світі все більш однорідне і гладко налаштування машини, стрілки 595 досі має своє місце.

Специфікація Esseesse Абарт 595

Де Турин, Італія ціна ?25,295 на продаж зараз двигун 4 cyls, 1368cc, турбований, дизельний Потужність 178bhp при 5500об / хв крутний момент 184lb фут при 3000 об / хв коробка передач 5-СПД механічна Споряджена маса 1070kg граничної швидкості 140 миль в годину 0-62 миль в годину 6.7 секунд економії палива 38.7 миль на галон викиди CO2 155 г/км суперників Форд Фієста, Фольксваген Поло ГТІ, Міні Купер з



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.