Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Фольксваген Пассат ВМД огляд нерухомості 2019


Опубликованно 25.06.2019 10:20

Фольксваген Пассат ВМД огляд нерухомості 2019

Що це?

Восьме покоління Фольксваген Пасат не помер, і не про те, щоб бути вбиті зростання ртутний сім'ї або позашляховик, Фольксваген запевняє. Це просто було небагато, принаймні у деяких формах. І тепер, коли він повернувся, його середини життя підтяжку обличчя збігається з поверненням версію про те, що повинен представляти один з кращі шанси Вольфсбурга на комерційний успіх на ринку бізнес-автомобілів все більше уваги скороченню викидів.

Пасат плагін у ВМД гібрид був знятий минулого літа від продажу, при зміні європейським нормам викидів застаріває. Тепер він повернувся вже з більшого диска, батареї і на 30 відсотків більше, нульовим рівнем викидів, а також деякі нові водійські режимі. Він також вигоди від моментів більш широке оновлення Вольфсбург на Пасат серії, який приносить нову інформаційно-розважальну систему з сенсорним екраном, нові двигуни і кілька Щипків моделювання, крім того.

П'ять відсотків ціною Слеш-це підсолоджувач очікується зростання продажів профілів за бензин-електричний, ультра-низьким рівнем викидів похідні; у ВМД припадає всього десять відсотків попередньо підтяжку обличчя КК Пасат продажів на своїй висоті, але при цьому повинен складати 25 відсотків зараз. Що не буде достатньо, щоб зробити це у Великобританії найбільш продаваних Пасат похідні: пару дизельним двигуном моделі, ймовірно, все-таки обігнати його, принаймні за VW очікування – але це в основному тому, що Пасат автомобіль дуже популярний в компанії водіїв, які не відмовилися дизельний в абсолютно таким же чином, що приватні покупці. На що це схоже?

Зміни стилю не найсміливіші і помітні, але це навряд чи прийде в шок. Під капотом, між тим, найбільше розвиток Пасат прийде, коли новий VW в 148bhp 2,0-літровий TDI двигун Ево дизель прибуває пізніше в 2019 році, в результаті активного відключення циліндрів дизельного боку двигуна. Між тим, механічний склад останньої ВМД майже не змінився. За даними Фольксваген продукт експерт, це тому, що є трохи, щоб бути отриманим на реальному світі економії палива або викидів шляхом заміни 1,4-літровий турбо з чотирма горщиками двигун ВМД гібридний силовий агрегат для VW новіше 1.5 Ци Ево – до, тобто, є можливість також додати 48-вольтової технології, більш потужний електродвигун, або обидва одночасно.

З цієї причини, цей автомобіль прилипає з того, що ми знаємо – хоча зміни в батареї макіяж клітка збільшена потужність приводу батареї від 9.9 кВт / год максимальна ємність до 13. VW говорить, що чим більше батарея має підвищений електричний діапазон від 31 до 43 миль на аналогічних умовах. Я підозрюю, що ти повинна зробити більше ніж 30 з його реального використання, але є досить електричний-тільки для вас до 50 миль у годину, не порушуючи поршень двигуна, так як за кермом автомобіля по електроенергії, безумовно, є досить легким і приємним справою.

В іншому випадку Пасат ВМД залишається в самому широкому сенсі, так само практично, комфортно, розумно сімейного автомобіля, як це було в минулому році. У той час як VW зробив розумне кількість шуму про теплих амбіції продуктивність цієї машини, коли суб-бренд ВМД був вперше запущений, цей значок відчуває, як він застосовується більше як рівень обробки салону тепер. І тому Пасат ВМД не обмазували йти-швидше оздоблювальні всередину або назовні. Він комфортно їде. Вона утонченна і зручною в управлінні, як і будь-Пасат, коли ви хочете його теж. А ще 215bhp і 295lb футів, що його гібридна трансмісія може зробити, коли ви використовуєте режим 'ВМД' досі відчуває себе більш ніж достатньо, щоб порушити ваш інтерес в тому, що ще досвід водіння пропонує.

На жаль, на відверту обробки динамізм, принаймні, до цих пір не велику глибину або мета, щоб розкопати в цій машині – хоча там, звичайно, більш ніж достатньо, зчеплення, контролю тіла і спритністю, щоб дозволити вам насолоджуватися швидким кроком по дорозі тече. У ВМД переднім приводом і щодо важкий компактний седан стандартів, і хоча Фольксваген розумна комплектуючі макета ставить машину важче доїхати батареї низько і в межах колісної бази, з легкої паливного бака позаду нього, це не достатньо, щоб зробити автомобіль по-справжньому переконливого водійське місце.

Тим не менш, ручний режим з шістьма швидкостями з подвійним зчепленням коробка передач дає вам ефективний рівень контролю над трансмісії, коли ви знаходитесь в настрої. Він також сумішей бензину та електроенергії спритно, коли ви використовуєте машину більш невимушений драйвера режими, щоб максимізувати реальну економію палива – і, тепер вже за допомогою даних від навігаційної системи (якщо у вас є графік маршруту), вона може вирішити, коли для запуску автомобілів на електричний двигун, коли, щоб запустити його під бензиновий Потужність, а саме у яких пропорціях змішати, щоб доставити вас до місця призначення як можна більш ефективно. Чи повинен я купити один?

Стриманий, розумний, витончений, просторий, добротно, стабільно добре закінчив і тепер досить добре складний для бортовий техніки, Пасат, схоже, буде продовжувати сподобається тим, хто цінує стриману, прогресивних якостей в якості сімейного автомобіля і щоденні приміські.

Для тих, хто шукає більше забава, у ВМД версія тільки забрав машину так далеко. Але для своєї комбінації (хоч і обмежену) додав темп і завзяття, в поєднанні з компанії податкової економії, машину і потенціал для ще більш вражаючим щоденні економії палива, ніж раніше, він заслуговує того, щоб продовжувати рости в популярності.

Специфікація Фольксваген Пассат ВМД майном

Де Франкфурт, Німеччина Ціна ?37,500 (ЗМЧ) на продаж липня 2019 двигуна 4cyls рядний, 1395cc, бензиновий з турбонаддувом, з 114bhp електродвигун потужність 215bhp при 5000-6000об / хв крутний момент 295lb футів на 1500-3500об / хв коробка передач 6-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1750kg (уточнюється) максимальна швидкість 140 миль в годину (уточнюється) 0-62 миль в годину 7.6 с (уточнюється) Економія палива ВПИМ цифри недоступні СО2 ВПИМ цифри недоступні конкурентам від BMW 330e, Мерседес-Бенц C300de



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.