Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Хонда Інсайт гібрид Турінг 2019 коментар


Опубликованно 27.06.2019 06:55

Хонда Інсайт гібрид Турінг 2019 коментар

Що це?

Ім'я проникливість повернулася до американської лінійці Honda в 2019 році, після п'ятирічної перерви. Цей Пріус Challenger є набагато більш звичними, ніж в будь-якій з попередніх висновки, втім, і земні блага в достатку, а не зниження ваги, урізаний інтер'єр.

Гол Хонди був створити "компактний седан". Гібрид здатності проникнення в суть продається в США, Канаді і Японії, але немає ніяких поточних планів принести його в Європу. У США, це слоти на електрифікованих діапазоні нижче Акорд гібрид і Plug-в гібридних ясність.

Атракціони погляд на архітектуру цивільну, яка є номер один продаваним автомобілем у Канаді та номер два в США, хоча і багато в чому перевершує найбільш популярні позашляховики й вантажівки. Він оснащений третє покоління Хонди я-ММД мульти-режим гібридного приводу – дуже схожий комплект-до того чоловіка, який справив на нас враження в ЦР-В гібридних, але в парі з 1,5-літровий Atkinson-циклу з чотирма циліндрами, а не 2,0-літровий мотор.

На що це схоже?

Гібрид здатності проникнення в суть свідомо уникає поляризації еко-авто дизайну, а замість цього вибирає для обтічними лініями, які сильно нагадують нинішній Сівік і Акорд. Коли ви порівняєте дизайн з безкомпромісним ясність, вигода очевидна.

Тема продовжується всередині, де немає Пріус-стиль, простір-вік панеллю приладів, щоб негайно дати гібридна гра, просто кнопку стриманий 'режимі EV' на центральній консолі – один з чотирьох доступних режимів руху.

В іншому салон просторий, зручний і добре обладнаний, особливо в діапазоні доліва Touring обробки тут. Комплексний Хонди пакет систем допомоги водієві є стандартним, у тому числі LaneWatch сліпі камери. Це точно, тому що звичайні дзеркала двері не мають достатньо широкого діапазон регулювання.

Мульти-режим система приводу управляє переходами між джерелами живлення дуже добре, настільки, що тиша двигуна внутрішнього згоряння у складі двигуна може обдурити вас думати, що ви працюєте в режимі EV. Ви, однак, точно про це знаєте, коли мотор працює тяжко, тому що шум гучний і неприємний.

Здавалося б, подібні нормальним і еко режимами їзди і прекрасні міста, але, як правило, видихаються на високих швидкостях, що робить спорт зручна для швидкого прискорення, якщо ви вирішите піти на обгін.

Кабіна розуміння добре ізольовані від поверхні дороги, яка тримає речі красиво і тихо, як в режимі EV по місту та в круїз. Він їде з комфортом, занадто, для досягнення хорошого компромісу між контролем тіла, яка швидко осідає автомобіля після горбів і провалів, які характерні для широких міських доріг у містах Північної Америки, а також еластичність для придушення невеликих входів від вибоїн і люків. Зважений рульового управління (нехай і без особливого відчуваю) завершує витончений, легкий в управлінні картину.

Чи повинен я купити один?

Тут, в Канаді, гібрид здатності проникнення в суть оцінюється в C$33,771 (близько $ 20,000) в комплектації Touring, яка з 4,400$(?2,600) більше ніж цивільний гастролі. У нас 51mpg в тиждень, в основному міська їзда, 6mpg нижче офіційного загальний показник споживання. Для порівняння, громадянська офіційно робить 40mpg в поєднанні. Але з канадськими ціни на бензин в даний час так низько як 59п за літр, залежно від того, де ви живете, це може бути 124,000 км, перш ніж зробити свої гроші назад...

Це знайома проблема для електрифікованих транспортних засобів, які прагнуть прорватися в Північній Америці і один, що не буде вирішена без підвищення цін на паливо або законодавчих обмежень двигуном внутрішнього згоряння автомобілів. Що сказав, розуміння гібрид це добре продумана машина, чиє бажання зберегти все як буде залучати клієнтів за межами меншість покупцям, які пред'являють охорони навколишнього середовища у верхній частині їх список.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.