Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Конкуренція BMW Х4 М 2019 коментар


Опубликованно 30.06.2019 10:05

Конкуренція BMW Х4 М 2019 коментар

Що це?

Це інші, нові му дивізіоні позашляховик продуктивність – хіба що BMW віддає перевагу описувати конкурсу Х4 м в спортивній діяльності купе'. В даному випадку, це означає, що він зберігає за собою п'ятимісний салон, але з глибоким даху, яка торгує пасажирського простору сприймається зовнішній вигляд і додає трохи обсягу завантаження для рівноцінної конкуренції Х3 М.

Х4 М використовує один і той же абсолютно новий турбований 3,0-літровий шестициліндровий двигун, Х3 м і має практично ідентичні трансмісії, підвіски і специфікація, але трохи ширше задня колія. Це трохи нижче і більше в задньому звисі, ніж Х3 м, але він же стверджував, споряджена маса і продуктивність.

БМВ КК буде нараховувати премію в розмірі трохи менше ?3000 Х4 м, з тією лише істотною різниці між ним і Х3 М, крім тих, кого ми вже розглянули, що стосуються кольору і додаткового обладнання. Ви можете додати утримання вантажу сітка для багажника, регулювання кута нахилу спинки задніх сидінь і задній сонцезахисні шторки на Х3 м, але не тут, однак.

На що це схоже?

На підставі того, що "спина до спини" тестування на міжнародній прес-лонч, Х4 м, але це все не відрізнити диск від Х3 м. Як ви вже читали, що означає сильний, супер-гнучкі прямо шість, а з користю настроювані повнопривідна система та вражаюче акуратного, точного і навіть злегка дросель-регульований регулювати всі сильні пункти продажу. Між тим, галаслива, нервова поїздка по грубіше доріг, брак динамічного універсальність ви отримуєте від суперниці швидко, позашляховики і деякі застереження характер порівняно з деякими суперниками там вхопляться критики.

Інтер'єр Х4 м, як і раніше чарівний, розкішний і порядно практичні, хоча це не зовсім так просторо, як у Х3 м. Дорослі можуть зручно сидіти на задньому ряду за умови, що вони не вищі, ніж за 6 футів, і далеких гастролей комфорт-це добре, завдяки спортивні сидіння, які непомітно підтримують, але все ще м'які і легко причалу у і з. У зв'язку з цим, автомобіля, безумовно, пропонує кращі місця для пасажирів, ніж Porsche Macan і дуже схожі суми на Мерседес-АМГ КЗС купе.

Як Х3 м Х4 м БМВ останнім поколінням мультимедійної системи iDrive і цифрових приладів, причому останній більш зрозумілій, чим новіше налаштування ви знайдете в новій серії 3. Палітра БМВ матеріалами, між тим, включає в себе два тони жовтогарячого на сірий шкіряний варіант, який розумний і виглядав би він належав у будь-якій сучасній машині.

Нового покоління двигун здається більш схоже на лазерний скальпель, ніж одноразова молоток ви знайдете в деяких конкурентів, але це рідко вдається зробити Х4 м швидкий автомобіль, або на дорозі чи трасі. Це не Гуш з вокальної харизми, як АМГ V8 або Альфа-Ромео V6, але він має багато буде. Він відчуває себе дуже чуйний під ногами і про те, як гладкі, гнучкі і лінійні у своїх енергопостачання, як і будь-турбований двигун свого роду.

Це двигун, щоб ними захоплювалися на передачу, під навантаженням і в використання, іншими словами, як середнячок і високих оборотах, а не нести ахінею, коли на зупинці або розтріскування нарочито на перевитрату. І ви взаємодієте з ним через восьми-ступінчастою гідротрансформатор АКПП, досить хороший, щоб здатися краще старий BMW M в сім-ступінчаста з подвійним зчепленням блоку майже у всьому, що має значення.

Плавність ходу і керованість на Х4 М може бути адаптована і пристосована трохи, використовуючи звичні кнопки селектор режиму рульового управління, адаптивного демпфування і калібрування двигуна – хоча і не так широко і ефективно, треба сказати, як деякі швидкі позашляховики дозволяють. Якщо ви що-небудь на зразок нас, ви будете витрачати більшу частину милі, підвіски і рульового управління зателефонувати і трансмісії додзвону. Це тому, що поїздка трохи коротше, норовом і віддається стукіт навіть з амортизатори в комфортний режим, а до змінної відношення рульового управління, набирає занадто багато ваги і обороти більш агресивними налаштуваннями, щоб відчувати себе або вільно і інтуїтивно.

Х4 м не достатньо мати почуття компактність і маневреність, необхідні, щоб зробити його легким, щоб нитка швидко вниз по вузькій дорозі, але тече досить добре, по рівній, широкої і відчуває рівною, пружною і контрольованої у своїх великих рухів, з гарантованою і необхідне зчеплення коліс з дорогою.

Щоб їздити на межі зчеплення на ланцюг взяти його на місці, що більшість власників майже напевно не буде, але коли ви це зробите, ви виявите, що управління кузова добре приживається. Він тільки починає закінчаться самовладання в екстремальних поперечне навантаження, і в її пружною режимами демпфування, коли він може почати стрибати на його за межами заднього колеса і трохи неохайний і не прощає помилок якщо ви прагнете скорегувати ставлення автомобіля. Чи повинен я купити один?

Як Х3 м Х4 М автомобіля ефективний, але надзвичайно серйозний і безкомпромісний водія швидкими норм позашляховик. Що означає не мати широтою можливостей, скажімо, Ягуар Ф-Пейс СЗР або Macan і, напевно, не настільки багато, щоб розширити охоплення M-підрозділи модельний ряд для людей, які хочуть підлозі-розкішний повсякденний Сімейний автомобіль, як деякі могли б очікувати.

Відносні обмеження практичність дизайну Х4 тіла також підриває це відчуття всеосяжної зручності і практичності небагато, і це сумнівно, що доданий зовнішній стиль і бажаність ти отримав взамін на що варто торгівля.

Якщо ви відчуваєте по-різному, хоча і вам подобається, що ви бачите в цій машині, є всі шанси, що ви будете насолоджуватися досвід спортивного водіння, які ви знайдете на кермо Х4 му колі. Ні повного приводу, ні високого зросту тіла профіль запобігти його від почуття як справжня М автомобіля.

Специфікація конкуренцію BMW Х4 м

Де Нью-Джерсі, США ціна ?80,110 на продаж зараз двигун 6cyls в онлайн, 2993cc, твін-турбо, бензиновий Потужність 503bhp в 5950-7200об / хв крутний момент 442lb м при 2600-5950rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1970kg максимальна швидкість 155 миль на годину (обмежена) 0-62 миль в годину 4.1 сек Витрата палива 24.6-24.8 миль на галон (ВПИМ) СО2 ТПГ (ВПИМ) суперники Порше Макан Турбо Мерседес-АМГ КЗС 63 S купе

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.