Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Павук Макларен 720s категорії 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 07.07.2019 07:55

Павук Макларен 720s категорії 2019 коментар Великобританія

Що це?

Є багато великих чисел, пов'язаних з павуком Макларен 720s категорії, але ось маленький: 12%.

Щоправда, в контексті автомобіль, який коштує $ 237,000 і будуть розганятися майже нічого підстрахуватися змагання з дрег-рейсингу, будь-яке поліпшення з-за плеча видимість, схоже, не має значення. Але це Макларен, і тому додатковий виграш в цьому недооціненому районі дизайн суперкара був не тільки виконано, але і quantiifed. Як завжди, деталі дійсно мають значення.

Це одна з невеликої кількості змін, які відбуваються, коли 720s категорії буде 720s категорії Спайдер – авто ми вже гнали, але досі жодного разу на британських дорогах – і результати від застосування прозорий склопакет для нового контрфорсами, які зведених відкрити, коли ви утримуєте перемикач на центральній консолі і відігніть новий дах з вуглеволокна. Весь процес займає всього 11sec.

В іншому місці, вуглеволокна Monocage ванна II був звільнений від її центральної хребет – досить очевидно, оскільки це, як правило, проходить в поздовжньому напрямку над кабіною і задньої частини конструкція адаптована до будинку даху і пов'язаних з mechanicsm. Нова структура називається Monocage II-их і залишається неймовірно жорсткою.

Сам механізм теж заслуговує уваги. А не гідравлічний, її використовує вісім електричних двигунів, щоб непомітно підняти або прибрати дах при русі автомобіля на швидкості до 31mph (проти 18mph для старих 650S павук). Це також світло, і без зміцнення, необхідні для ванної, павук важить всього близько 50 кг більше, ніж купе. Його сухий вага складає всього 1332kg. На що це схоже?

З дахом, досвід водіння не відрізняється від купе.

Не помиліться: цей генерал – і, можливо, унікальний – досягнення і велика точка продажу для Павука 720s категорії. Не порівняти відкритим небом, машина має таку ж точність рульового управління або безпосереднього органу управління, які об'єднуються, щоб зробити для вражаючих змінює напрямок. У менш ніж ідеальних умовах, ви отримаєте трохи недостатньої обертальності повільних поворотах, але павук, як правило, налітає на поворотах з феноменальною точності, безпеки і інтерфейсних відчуваю. Значить, все без змін.

Новий Павук-це заднє скло, яке опускається в міжмережевий екран між моторним відсіком і кабіною, дах ще на місці, чого не можна зробити на купе. Це прекрасний театр. Ви можете не тільки докладно ознайомитися з McLaren сильно турбований 4.0-літровий V8, який, якщо ніщо інше, по-звірячому голосно поруч з 8500rpm Redline та більш flambouyant, ніж коли-небудь в його чітко пневматичний, з придихом – але також озера тепла, яке накопичується над карбонова кришка двигуна миє в салоні з кожним силового застосування гальм. Ви купаєтеся в цьому двигуні.

Складні? Не особливо, але для автомобіля, який, як правило, намагається займатися своїм водієм на емоційному рівні, це робить трюк.

І тоді ви опускаєте дах. Звідси, павук 720s категорії перестає просто відчувати себе занадто швидко, і починає здаватися incomprehensively так. Для повного ефекту, ви вітру всі вікна вниз і ковзання трансмісії в режимі стеження, і в цей момент короткий вихлоп видає занадто гучний вибух з кожним поруч-миттєве включення понижувальної передачі з семиступінчастою з подвійним зчепленням коробкою передач. Відчуття хаосу, створеного 710bhp і 568lb футів, вихором в салоні і швидкість, з якою пейзаж вислизає супроводжується спокійною, клінічних маніпуляцій. Це дивне поєднання, але приємним.

Важливо, щоб задоволення від водіння цього автомобіля – і, що насолода – це шасі. На швидкості, їздити настільки хороший, що ви просто перестати думати про це, а враховуючи павук 720s категорії зжере 20миль / год з кроком менше двох секунд на повному газу, ось точно, як ви хочете його. Відсутність крену вражає, насправді – і багато в чому завдяки Макларена зусилля у створенні двигуна всього 10 см нижче, ніж був у старому 650S не – але ніяких рухів так швидко і вправно припиняв, що дух захоплює. Середньомоторний суперкар часто їздити з більшим розмахом, ніж ти очікуєш, тому що з меншою вагою для того щоб підтримати над осями, навесні ставки може бути набраний тому, але, незважаючи на це, павук 720s категорії часом заворожуюче еластичною. Чи повинен я купити один?

Автомобіль дуже подобається 720s категорії Купе і ми вже докладно писали про автомобіль з чудовою електро-гідравлічним керуванням, видатні ходові якості і практичність, що абсолютно дисонує з таким рівнем продуктивності.

Павук – 12% краще в одному відношенні, навіть – але тих, хто готовий платити більше за старшого суперкар, який може піти топлес будуть мати різні пріоритети у тих, хто б хотіла, жорсткий верх. Вони будуть готові торгувати менше уваги для більшої талантом; і на всьому його блиску і "повнота" в іншому місці, справа в тому, що цей Макларен не зовсім той театр, в якості альтернативи від Ferrari і Lamborghini.

Навіть так, і навіть з чотирма додатковими циліндрами і готовність прийняти цей факт відомий у будь-якої і кожної можливості, у випадку з Ламборгіні Авентадор родстер-це важко зробити, тому що McLaren-це просто набагато їзди. Спайдер Феррарі 488 є більш сильним конкурентом. З солодше твін-турбо V8 і більш грайливий звернення, він просто б'є McLaren на загальне падіння-верх привабливості, хоча в характері цих двох навряд чи може бути далі один від одного і кожен має величезну привабливість. Новий Porsche 911 Speedster, який є дикої картою. Це нетрадиційний конкурент, але сенсаційно хороший гнати, наповнений характером і настільки ж особливим.

Може, ви помилилися? Враховуючи якість поля, не дуже, але якщо вас цікавить, який з цих автомобілів має щонайменше компроміс порівняно з його купе колегою, ви дивитеся на нього.

Специфікація павук Макларен 720s категорії

Де Бедфордшир, Великобританія Ціна ?237,000 на продаж зараз двигун V8 з твін-турбо, бензиновий Потужність 710bhp на 7500rpm крутний момент 568lb футів на 5500об / хв коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1468kg максимальна швидкість 212mph 0-62 миль в годину 2.9 сек Витрата палива 23.2 миль на галон СО2 276/км суперників Феррарі 488 павука, Ламборджині Avendator з родстер, Порше 911 спідстер



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.