Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Рено Меган Трофі-Р РС 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 09.07.2019 04:10

Рено Меган Трофі-Р РС 2019 коментар Великобританія

Що це?

Є якісь чисті водія машини, що виробники просто не завжди виходить відразу: я особливо замислюючись ГТ Порше, середньомоторний спец Ferrari і екстремальних Рено M?ganes.

Це останній з Рено, який в ці дні називають Рено Меган РС Трофі-Р.

І я радий повідомити, що ж стосується. Зітхання. Час для іншої rejig, топ-10 кращих передньопривідних автомобілів список всіх часів'.

Це прекрасний автомобіль. Як правило, компанія Renault погнався за німецьким час на колі і, як завжди, знайшли його в 7хв 40.1 сек), так що це найшвидший передньопривідний серійний автомобіль на Нюрбургринзі. Але це шлях трофей-Р поставляє свою швидкість, а не швидкість сама по собі, що робить його таким привабливим.

Є менше ваги, на суму 130кг, з допомогою різних засобів, від стоншування скло задніх дверей (-1 кг), знімні задні сидіння (-25кг) і зміна переднього сидіння (-14кг), на установку з вуглеволокна капота (-8кг), титанова вихлопна (-7кг) меншого розміру сенсорного екрану (-250г) і опускаючи задній склоочисник (-3кг).

Але найбільший "відпустка", який робить велика різниця, як для автомобіля потужності до ваги і, підозрюю, в бік ручки автомобіля, є відсутність активного заднього повороту системи ви знайдете за меншою РС M?ganes і, що турбувало впевненість деяких тестерів, включаючи мене. На що це схоже?

В результаті автомобіль, що на ланцюгу, з висоти опускається і амортизатори комплект для середньої прожарки, відчуває кожен дюйм так добре, і підключити як Порш 911 ГТ3 РС, тільки передній привід і менш інерційна. Є еквівалент відчуваю, витонченість, зчеплення і навантаження тяги.

Є карбон-керамічні гальма, як встановити Нюрбургринзі час на колі, але тільки на 30 500 трофей-РС, що буде в продажу, тому що установка їх обходиться занадто дорого для фабрики для того щоб нести ще більших руйнувань. Вони роблять це теж зупинить без втоми, але на 470 автомобілів, що не смію сказати, що вони можуть бути встановлені. Також ви можете вказати декілька варіантів інших 'запис авто' як шести-точкові ремені або вуглеволокна колеса, зберігаючи 2кг кут. Робити так і Renault поміщає їх в спину і ремені їх, тому вони не можуть бути пошкоджені при транспортуванні. Що власники мають запасні слід день колеса і шини: часте використання доріжки є стандартним для трофі-R власники.

Відповідно роздягли і посвітлішали, Трофі-R-це сирі і галасливі та повністю беруть участь. Рульового колеса алькантарою – я люблю ті – телеграфів всі шини до, через середньо-легкий вагу. Через невеличкий буксир підрулення тут, шиммі при гальмуванні є, ви будете знати, які шини здаватися, і де, і як.

Не те, що вони роблять часто. Якщо б цей автомобіль мав можливість скласти удвічі його силу, його рівень зчеплення з дорогою б повернути час кола так само швидко, як чисті суперкари, я впевнений. Боків, і при гальмуванні, то не менш здатний, в той час як він піклується про своїх Бріджстоун Потенца S007 шини, так само, як на трофей, на подив добре – вони виглядали добре після важкого дня притирання.

Ви можете зробити трофей-Р обертальність на владу, але в свою чергу без дроселя або слід гальма і він обертається чудово і передбачувано. Велику частину часу це фантастично нейтральний.

Контроль над тілом, в наборі-ми вже пробували, це чудово. Меблі брязкальце через його розум. З амортизаторами слабшає, а висота, я думаю, що це б зробити привабливий автомобіль, але головний тест-пілот Рено, Лоран Hurgon, як і раніше вважає, що рівень зчеплення "повністю божевільний" на дорозі. Я йому вірю. Чи повинен я купити один?

Зауважте, я не кажу про двигун і коробка передач (тільки ручна, тому що це легше, ніж з подвійним зчепленням авто). Вони хороші, досить гнучкою і гладкою, але зберегти той же вихід 296bhp як трофей, тому що заново омологировать всього 500 машин буде організовано.

Крім того, Рено подобається ідея знаходження швидкості через віднімання, а не додавання, за винятком ціна: еквівалент ?50,000 у Франції.

Це, це не вислизнуло від вашої уваги, це купу грошей на хот-хетч з часу кола не схожі на Хонда Цивік тип Р.

Який перебуває у скрутному становищі. Відчуття які ви отримаєте на ланцюг для мене набагато важливіше, ніж кількість, яка виходить в кінці. Але цей автомобіль багато в чому існує з-за номери, що виходить в кінці.

Мабуть, краще не думати про це занадто багато. Тільки пам'ятайте, що кожен сантиметр так захоплююче, як багато суперкарів вартістю в чотири рази більше.

Рено-Меган Трофі-Р RS специфікація

Де Зольдер, Бельгія ціна ?50,000 (ЕСТ) двигун 4 cyls в лінії, 1798cc, турбований бензиновий Потужність 296bhp при 6000об / хв крутний момент 295 футів на 3200rpm коробка передач 6-СПД механічна Споряджена маса 1381kg максимальна швидкість 163mph 0-62 миль в годину 5,4 сек Витрата палива 26.0 миль на галон (ЕСТ) СО2 180 г/км (оцінка) конкурентів Хонда Цивік тип Р, Хендай і30 Н продуктивність

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.