Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Фольксваген Touareg 3.0 TSI з 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 11.07.2019 18:40

Фольксваген Touareg 3.0 TSI з 2019 коментар Великобританія

Що це?

Вплив Dieselgate спостерігається зараз в самих несподіваних місцях. Повсюдний перехід від палива з самі-знаєте-чого зараз досягли навіть великих, важких позашляховиків як Фольксваген Туарег, які майже повсюдно стимулюється чорний насос в цьому столітті.

Великі дизелі, з величезною кількістю низьким рівнем кінця крутного моменту і значно краще реальної економії палива, майже завжди краще підходить, ніж бензину для автомобілів, як Туарег, але тут приходить сюрприз надходження в діапазоні двигуна Фольксваген діапазон-топпер: а бензиновий V6.

Турбований 3.0-літровий V6, знайомий з іншими великими концерн Volkswagen позашляховиків використання платформи MLB Evo, в тому числі Ауді Q7 і Q8 і Порше Кайен. Це потужний двигун, виробляючи 335bhp і 332lb футів, а привід передається на всі чотири колеса через восьми-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Інша частина тарифу Туарег присутня скрізь, хоча двигун не призвести до зниження 50кг ваги за дизель V6 потужністю буксирування залишається незмінною.

На що це схоже?

За кермом Туарег це дозволяє зрозуміти, чому бензини стільки виродилися в цей клас протягом багатьох років. У той час як V6 тихий і витончений і гідний панч діапазоні оборотів, очі завжди тягнулися до поточний показник економії палива на екрані приладу цифрових. При їзді по місту і на коротких поїздок, ви будете боротися, щоб отримати це число підлітків. У такій високотехнологічній машині, щоб подивитися і посидіти, це відчуває себе добре-два покоління старий досвід. Офіційний ВПИМ комбінований показник на 25,6 миль на галон, принаймні, досить точне відображення того, що ви можете очікувати в довгостроковій перспективі.

Це стоїть відмітка так рано, тому що такі витрати підірвати на Туарег, коли дизельний V6 версія пропонує не тільки набагато перевершує економіку, але і краще керованість в такій великій машині. Бензиновий двигун не вистачає низького рівня потенції настільки важливе значення в отриманні важкий автомобіль, як це рухається, і ви повинні вибити по-справжньому відчути свої резерви (і то не дуже жвава). Її цифри можуть дійсно добре виглядають на папері, але двигун не вистачає в реальному світі, доступний гнучкість, яку ми звикли від великої потужності дизелів. Вірніше, він був налаштований з передачею і жорсткої педалі газу за перші 50% подорожі, щоб спробувати пом'якшити погану економіку.

Залишити передачі в звичайному режимі водіння і не тисніть на газ досить сильно, щоб удар вниз і все це виглядає досить ледачий і льодовикові. Переміщення селектора перемикання в режим Спорт, тим не менш різкість відповідей. Здається, спорт повинен бути в стандартному режимі, за замовчуванням одне почуття більше схоже на енергоємні режим Eco. Прикро привабливість великий, потужний двигун був настільки затупил, як це було інтегровано в цю машину.

У більш легку вагу по дизельної версії не те, що ви можете помітити в Touareg справляється, враховуючи, автомобіль, як і раніше, важить більше двох тонн. Таким чином, це все дуже добре знайомі з дизель, який не так вже погано. Його поїздка є гладкою і комфортно і керованість передбачувана, якщо не з участю. Враховуючи, двигун тихий, цей Туарег робить для дуже зручною й переконливою для автомобіля долати великі відстані, якщо дорогий, щоб працювати, роблячи так.

Інший пакет також переноситься без змін порівняно з дизельної версії. Це означає, що все, що нам подобалося з Туарег у нас дорога випробувана в минулому році – його просторий салон, міцний рівнів обладнання і позашляховий потенціал – присутній разом з усім, що ми були менш захоплені: погане юзабіліті 15,0 в інформаційно-розважальною системою з сенсорним екраном, величезні розміри автомобіля і відсутність у цілому доцільність такий дорогий продукт.

Чи повинен я купити один?

Це дуже важко зрозуміти, хто цю конкретну версію Touareg дійсно спрямовані на. Якщо ви дійсно категорично проти ідеї дизельний, то швидше за все ти не зачарований ідеєю ?50,000-плюс позашляховик Volkswagen, що його живить. І якщо ідея велика апеляційної бензиновий двигун, так була не налаштована.

Туарег, цікавий автомобіль, як це не повний пакет, коли він був запущений в минулому році, і цей останній варіант двигуна зовсім мало ще його причиною.

Специфікація Фольксваген Туарег 3.0 ТСИ

Де Беркшир, Великобританія Ціна ?57,305 на продаж зараз двигун V6, в 2995cc, турбований бензиновий Потужність 335bhp при 3500-4000 об / хв крутний момент 332lb футів у 1340-5300rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 2020kg максимальна швидкість 155 миль на годину 0-62 миль в годину 5.9 сек Витрата палива 25.6 миль на галон (ВПИМ) СО2 ТПГ суперників Ауді Q7, БМВ Х5

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.